دسته‌ها
اخبار

بیش از 6 دستور العمل برای حل سریع و آسان شکم شما!


آیا تا به حال در نیمه های شب با صدایی در شکم خود از خواب بیدار شده اید؟ اگر این شما هستید، ممکن است با یک عبارت خالی جلوی یخچال ایستاده باشید. اینجاست که من وارد می شوم! در اینجا چند ایده عالی و خوشمزه برای میان وعده های نیمه شب وجود دارد که این غرغر را آرام کرده و شما را به سرعت به خواب خود و دور از آشپزخانه باز می گرداند.

تبلیغات

وقتی احساس بداخلاقی دارم برای میان وعده نیمه شب چه بخورم؟

چه چیزی برای میان‌وعده نیمه‌شب میل کنید وقتی احساس بداخلاقی می‌کنید
تلاش برای خوابیدن یا بیدار شدن در هنگام گرسنگی بدترین کار است. حداقل می توان گفت این یک کار تقریبا غیرممکن است. ساندویچ ساز قابل اعتماد خود را بگیرید و بیایید شروع کنیم. شما می تو،د مطلقاً هر چیزی را در یک ساندویچ سوخاری، موز، ژامبون، پنیر، پیاز، سالامی قرار دهید و این فهرست ادامه دارد. یک نکته عالی برای نان تست کامل این است که نان را در طرف مقابل برش کره ،ید. به این ترتیب وقتی آن را از توستر ساندویچ بیرون می آورید بدون اینکه سفت شود قهوه ای خوشمزه می شود. کره مطمئن می شود که در عین حال ترد و نرم باقی می ماند. چند فیلینگ فوق العاده برای نان تست ها عبارتند از:

  • پنیر خامه ای و ژامبون
  • پنیر و پیاز
  • نوتلا و موز
  • غذای گوشت – ژامبون، سالامی و فلفلی

اگر می خواهید آن را کمی سالم تر کنید – مقداری گوجه فرنگی تازه اضافه کنید!

برای رفع گرسنگی چه چیزی می توانم برای میان وعده نیمه شب درست کنم؟

موز-نان تست-دستور-تصویر-3
بنابراین شما احساس گرسنگی می کنید، اما ایده ی خوردن در صورت افزایش وزن را دوست ندارید؟ پسر، راه حلی برات دارم؟ این یک میان وعده سالم و در عین حال خوش طعم است! اکنون، ممکن است شبیه یک ،یب عجیب به نظر برسد، اما این را بررسی کنید! کره بادام زمینی و تکه های موز روی یک تکه نان تست سبوس دار زده شده است. کاملاً به نظر می رسد که با هم کار نمی کند، اما شما شگفت زده خواهید شد. موز یک ،صر شیرین عالی به کره بادام زمینی اضافه می کند. نکته مهم در مورد آن این است که شما می تو،د کره بادام زمینی خامه ای یا ترد را برای آن ضربه اضافی انتخاب کنید!

ایده های محبوب میان وعده های نیمه شب برای گزگز ، جوانه های چشایی من؟

به دنبال چیزی اساسی تر هستید؟ این یکی جوراب های شما را از بین می برد و شما را بیشتر و بیشتر می خواهد! موارد زیر را برای خود به دست آورید:

  • لیوان مایکروویو – باید بتواند حدود 400 میلی لیتر را در خود جای دهد
  • هر نوع ماکارونی کار می کند، به نظر من انواع نودل کوچک بهترین کار را دارد، اما بستگی به شما دارد!
  • پنیر رنده شده یا رنده شده مورد علاقه
  • آب جوش – به اندازه ای که مک را بپوشاند (400 میلی لیتر)
  • شیر – به اندازه ای که مک شما را بپوشاند (400 میلی لیتر)
  • نمک و فلفل برای چشیدن

آماده سازی:

  1. لیوان خود را بردارید و آن را با ماکارونی پر کنید.
  2. سپس آب جوش و نمک را به مزه اضافه کنید، مطمئن شوید که ماکارونی را کاملا با آب بپوش،د تا ماک نرم شود.
  3. آن را در مایکروویو قرار دهید و به مدت 3 تا 4 دقیقه روی حرارت زیاد بپزید و هر دقیقه یا بیشتر با قاشق هم بزنید.
  4. پس از خیس شدن آب در ماک، شیر، پنیر و فلفل را به آن اضافه کنید.
  5. دوباره آن را به مدت 3 تا 4 دقیقه دیگر در مایکروویو قرار دهید و voilà – ایده‌ای عالی و خامه‌ای برای میان‌وعده نیمه‌شب!

ایده های میان وعده شیرین نیمه شب، ایده آل برای خوردن!

میان وعده شیرین نیمه شب پاپ کورن که سریع و آسان درست می شود
آن شیرینی باعث غم و اندوه شما می شود و تنها چیزی که می تو،د به آن فکر کنید این است که اطرافتان را همه چیز شیرین احاطه کرده باشید؟ وقتی به نظرم نمی رسد به چیز دیگری فکر کنم، برای خودم پاپ کورن می گیرم و جلوی یک فیلم می نشینم. پاپ کورن برای غلبه بر گرسنگی عالی است، همچنین خوشمزه است. من خودم نوع کارامل شور را ترجیح می دهم. فرقی نمی‌کند نوع آماده و قابل مایکروویو را داشته باشید یا به نظرتان خوش‌تیپ است و می‌خواهید در بالای اجاق گاز با نوع قابلمه‌ای حیله‌گر باشید، این ایده‌ای برای میان‌وعده نیمه‌شب عالی است.

تنقلات نیمه شب عجیب و غریب که شاید دوست داشته باشید

میان‌وعده‌ی عجیب نیمه‌شب که ممکن است شما را غافلگیر کند و مورد علاقه‌تان باشد
ممکن است بیهوده به نظر برسد، اما ترشی ها می توانند پاسخ دعای شما باشند. من در مورد نوع کوزه خوب قدیمی صحبت می کنم. بسیاری از مردم در واقع تمایلی به خوردن این خیار ترش در اوا، شب ندارند. آنها نه تنها مواد مغذی بلکه ترد، شور و ترش را به طور همزمان ارائه می دهند. حالا، این برای یک ایده چگونه است؟ بعدا از من تشکر کن…

آیا میان‌وعده نیمه شب به شما کمک می‌کند بخوابید یا دلیل این است که نمی‌تو،د چرت بزنید؟

آیا یک میان وعده نیمه شب به شما کمک می کند بخوابید یا همه چیز خیالی است
این بحثی است که از زم، که به یاد دارم ادامه داشته است. باید اعتراف کنم که در اوا، شب تنقلات می خورم، اما کم خوابی را تجربه نکرده ام. با این حال، درست قبل از اینکه به رختخواب بروید، باید از چند چیز دوری کنید – شکلات و پنیر. دلیل آن این است که آنها با افزایش ناگه، انرژی بر سیستم عصبی ما تأثیر می گذارند. این کار از خواب آرام ذهن جلوگیری می کند. توصیه می شود از چیزهای شیرین دوری کنید و انتخاب بهتری مانند خوردن یک لیوان شیر گرم و کمی شیرینی را انتخاب کنید.

و آ،ین اما نه کم‌اهمیت….چگونه از تنقلات نیمه شب خودداری کنیم

چگونه از خوردن تنقلات نیمه شب با هم پر، کنیم و از یخچال دور بم،م
آنها می گویند اگر به فکر خوردن دیر وقت در شب هستیم، یا از استرس است یا از ،الت. بهترین راه برای جلوگیری از وارد شدن به این وضعیت ذهنی این است که مطمئن شوید یک وعده عصرانه قابل توجه و پایدار خورده اید. سعی کنید قبل از خواب با حمام یا دوش آب گرم، کتاب بخو،د یا به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. استرس های روزمره زندگی کاری معمولاً عامل استرس هستند، بنابراین جدا ، این دو سبک زندگی بسیار مهم است. کار سر کار می ماند، خانه خانه است!


منبع: https://deavita.net/midnight-snack-ideas-mouth-watering-easy-make-affordable-recipes-263290.html