دسته‌ها
اخبار

تفاوت اصلی بین دو روش رنگ آمیزی موی پرطرفدار چیست؟ |


زیبایی طبیعی الهام بخش همه ،، است که روند مد را دیکته می کنند. به ،وان مثال، تکنیک های جدید رنگرزی مو که دائماً در حال ظهور هستند، سعی می کنند طبیعی ترین و زیباترین ظاهر را ارائه دهند که عمیقاً مورد استقبال قرار می گیرد. اما گاهی اوقات از بسیاری از گرایش ها می توان گیج شد و نداند که دقیقا کدام را امتحان کنید و دقیقاً چه تفاوت هایی با هم دارند. به همین دلیل است که در مقاله امروز ما قصد داریم بین برخی از پرکاربردترین تکنیک های رنگ آمیزی مو ی،ی بیبی لایت در مقابل بالیاژ مقایسه کنیم. به خواندن ادامه دهید تا بفهمید کدام یک برای شما بهتر است!

Babylights vs Balayage: آیا آنها چیزی مش، دارند؟

تفاوت های اصلی بیبی لایت در مقابل بالیاژ

تبلیغات

همانطور که قبلاً ذکر شد، تکنیک های رنگ آمیزی مو بسیار زیاد است که گاهی اوقات ممکن است گیج شویم و دقیقاً ند،م که آنها چه تفاوتی با یکدیگر دارند. اگر شما هم چنین چیزی را تجربه می کنید، نگران نباشید، ما در چند لحظه به تفصیل توضیح خواهیم داد که تفاوت بین بیبی لایت و بالیاژ چیست.

بیایید ابتدا برخی از ویژگی های مش، آنها را ذکر کنیم، که به احتمال زیاد باعث می شود ا،ر مردم فکر کنند آنها بسیار شبیه هم هستند (که در واقع اینطور نیست). ما در مورد نکات برجسته در هر دو مورد صحبت می کنیم. علاوه بر این، این تکنیک‌ها بسیار محبوب هستند و برای رسیدن به طبیعی‌ترین جلوه موهای آفتاب‌زده استفاده می‌شوند. اما نقطه اشتراک این دو در همین جا متوقف می شود. بیایید اکنون ببینیم چه چیزی اساسی آنها را از یکدیگر متمایز می کند. برای این منظور به تفصیل به بررسی آنها خواهیم پرداخت. بیا شروع کنیم!

بیبی لایت دقیقا چیست؟

بیبی لایت های زیبا تکنیک های رنگ آمیزی مو مد روز به نظر می رسند

تبلیغات

بیبی لایت هالایت های بسیار نازکی در لایه بالایی مو هستند و نور طبیعی خورشید را در روزهای گرم تابستان تقلید می کنند. جلوه ای که به دست می آید باید تا حد امکان طبیعی باشد و رنگ های متضاد و روشن وجود نداشته باشد. فقط به این فکر کنید که موها در پایان تابستان چقدر به آرامی روشن می شوند – این دقیقاً هدف بیبی لایت است. آنها برای خانم ها در هر سنی من، هستند و حرکت و حجم زیادی به مو می دهند.

بیبی لایت مد روز روی موهای تیره با طول متوسط

آیا بیبی لایت همیشه بلوند است؟

هدف از این تکنیک این است که موها را طوری جلوه دهید که توسط خورشید بوسیده شده اند، ی،ی رسیدن به طبیعی ترین و محجوب ترین روشنایی که در تابستان اتفاق می افتد. به همین دلیل است که بیشتر از رنگ های گرم استفاده می شود، اما آنها فقط چند سایه (بیشتر از دو یا سه) روشن تر از رنگ موی اصلی هستند. به طور کلی، بدون توجه به رنگ فعلی موهای شما، راه هایی برای بهره مندی از مزایای این تکنیک وجود دارد.

بالایاژ: این چه تکنیکی است؟

بالیاژ برای موهای مواج تیره

تکنیک balayage که توسط بسیاری از زیبایی‌ها مورد ستایش قرار می‌گیرد، در فرانسه سرچشمه گرفته است و برای ایجاد موهای طبیعی تابست، استفاده می‌شود. آرایشگرها رنگ را با قلم مو و بدون فویل استفاده می کنند و معمولاً چندین رنگ از همان رنگ را ،یب می کنند تا به یک گرادیان صاف از تیره به روشن تر دست پیدا کنند.

برخی از تفاوت های اصلی: Balayage در مقابل Babylights

مقایسه بیبی لایت در مقابل بالیاژ

برخلاف بالیاژ که آرایشگر رنگ را با قلم مو می‌زند و رشته‌ها را با فویل از یکدیگر عایق نمی‌کند، در بیبی لایت از فویل استفاده می‌شود.

تفاوت مهم دیگر بین این دو تکنیک این است که با بیبی لایت تنها لایه بالایی مو روشن می شود و علاوه بر این، پالت سایه ها بسیار محدود است (چند تن روشن تر از رنگ پایه). این مورد در مورد balayage نیست، جایی که یک انتقال صاف از سایه های تیره به روشن تر وجود دارد. در ریشه ها، سایه به رنگ پایه نزدیک است، در حالی که در انتها روشن ترین سایه اعمال می شود.

آیا بیبی لایت نسبت به بالایاژ آسیب کمتری دارد؟

به طور کلی، هر دو روش بسیار من، مو هستند. اما مطمئناً از آنجایی که بیبی لایت فقط روی لایه بالایی مو اعمال می شود، این باعث می شود که آسیب کمتری نسبت به بالیاژ به آن ها وارد شود. هر تکنیکی را که انتخاب می کنید (و حتی اگر تصمیم به ،یب آنها دارید، زیرا این امکان نیز وجود دارد) به خاطر داشته باشید که باید به خوبی از موهای خود مراقبت کنید. ماسک های مغذی و همچنین شامپوهایی را برای از بین بردن رنگ های برنجی تهیه کنید.


منبع: https://deavita.net/babylights-vs-balayage-what-are-the-main-differences-the-two-trending-hair-coloring-techniques-278374.html