دسته‌ها
اخبار

تفاوت انواع کاشت مژه و اکستنشن مژه + 50 مدل سالن نیلسا

اضافه کردن تارهای مژه در این روش به صورت یکسان انجام نمی‌شود. در بخش کناری چشم،تعداد و تجمع مژه‌ها افزایش میابد و چشم به حالت کشیده‌تریجلوه می‌کند که به حالت گربه‌ای معروف است. مژه‌های مصنوعی که استفاده می‌شود با یک نگاه ساده کاملا قابل تشخیص می‌باشد، اما هنگامی که شما اکستنشن برای مژه انجام می‌دهید، به سادگی مشخص نمی‌شود و با مژگان خودتان تفاوت زیادی ندارد.

در کاشت مژه از آن جایی که جراحی انجام می شود، طبیعی است که عوارضی همچون احساس درد، ورم و کبودی را پس از جراحی و پیوند در پی داشته باشد. همچنین در بدترین حالت ممکن اگر جراحی توسط افراد غیر متخصص انجام شود یا کوچک ترین خطایی طی آن رخ دهد، ممکن است صدمات جبران ناپذیری به چشم وارد شود. در صورتی که پس از کاشت مژه تا مدت‌ها خبری از آن ظاهری که شما دنبالش بودید نیست و شما مدت‌زمانی با ریزش مژه و ظاهر نامطلوب آن درگیر خواهید بود. درست است که نتایج کاشت مژه در بلند مدت بروز پیدا می‌کند اما داشتن مژه‌هایی بلند و ضخیم و پرپشت به صورت طبیعی، ارزش صبر کردن را دارد.

«خرید مژه با بهترین قیمت در انواع طرح‌ها و مدل‌ها» در سایت موتن‌رو امکان‌پذیر است. روی لینک کلیک کرده و برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر، اقدام کنید. وقتی اکستنشن انجام می‌دهید، تا حداقل دو هفته نیاز به استفاده از مژه مصنوعی نخواهید داشت. اگر تجربه اکستنشن مژه داشته باشید، می‌دانید که در این حالت، مژه‌های نازک و بسیار ظریف را به میان مژه‌های طبیعی شما اضافه می‌کنند. در این صورت، مژه‌های طبیعی شما در میان مژه‌های بلندتر مصنوعی قرار گرفته و چشمان شما بسیار دل‌فریب‌تر خواهند شد.

اگر می‌خواهید با اکستنشن بلند مژه به ظاهری چشمگیر دست پیدا کنید، اکستنشنی با ضخامت باریک‌تر را انتخاب کنید. به این روش می‌توانید وزن اکستنشن را کاهش دهید و به تعادل برسید. انتخاب طول اشتباه اکستنشن مژه می‌تواند به مژه‌های طبیعی‌تان آسیب برساند. علاوه بر این، باعث می‌شود احساس راحتی با آن‌ها نداشته باشید و حتی ممکن است چهره‌ی شما را غیرطبیعی یا ترسناک جلوه دهند.

قطره چشم بتامتازون، قطره چشمی کلرامفنیکل و قطره استریل چشمی سیپلکس از انواع قطره‌های تسکین‌دهنده درد و قرمزی هستند. قبل از مصرف آن‌ها بهتر است با متخصص چشم پزشکی برای اطمینان از نداشتن عوارض جانبی حاد، مشورت کنید. در اکستنشن مژه سنجابی و اکستنشن مژه کلاسیک گربه‌ای نیز تمرکز برشکل‌گیری مژه‌ها به حالت کشیده‌تر است و حجم مژه را در قسمت انتهایی چشم بیشتر می‌کنند. باید هرچه سریع تر مژه مصنوعی خود را بردارید.و به دکتر مراجعه کنید. اگر چشم های خود را به وسیله خط چشم آرایش کردید برای پاک کردن آرایش حتما از مواد ی استفاده کنید که فاقد چربی باشد. باید توجه داشت که این مژه‌ها باید هر ماه کوتاه و فر داده شوند که ممکن است منجر به تحریک چشم شوند.

بهتر است تا در طول جلسه مشاوره تمامی انتظارات و اهداف خود را مطرح کنید تا روش های مناسبی برای این انتظارات انتخاب شده و در مورد آن ها با شما صحبت شود. در اکستنشن اکسپرس، مژه‌های مصنوعی از موی «راسو» روی خط مژه قرار می‌گیرند و ظرف 30 دقیقه جلوه‌ای زیبا به چشم می‌بخشند. این روش، کوتاه و موثر بوده، ماندگاری آن تا دو هفته ادامه دارد و پس از آن باید برداشته شود.