دسته‌ها
اخبار

تیم آلن کجا زندگی می کند؟ داخل خانه مجلل تیم آلن


اگر از تماشای برنامه های کمدی لذت می برید، بدون شک با تیم آلن مواجه شده اید. “تیم آلن” از زم، که در سال 1975 به شهرت رسید، نامی آشنا بوده است. تیم آلن به خاطر نمایش “بهبود خانه” و اجرای برنامه های کمدی استندآپ مشهور است. سبک زندگی او مانند بسیاری از افراد مشهور برجسته است، و او صاحب خانه هایی در سراسر ایالت ها است.

با این حال، تیم آلن کجا زندگی می کند؟ تیم آلن به همراه همسر و دخترش در لس آنجلس زندگی می‌کند اما صاحب خانه‌های دیگری در سراسر ایالت است. بنابراین، قبل از اینکه وارد این مقاله شوید و بد،د سلبریتی مورد علاقه شما در کجا زندگی می کند و سبک زندگی او، ممکن است بخواهید در مورد لیست املاک دیو چاپل نیز بد،د.

تیم آلن کیست؟

تیم آلن در اولین نمایش دیزنی و پی،ار شرکت می کند "داستان ،اب بازی 4" در 11 ژوئن 2019 در لس آنجلس، کالیفرنیا.

منبع تصویر: Getty Images

تیم آلن با نام تیموتی آلن دیک متولد شد اما بعداً به نام فعلی خود، تیم آلن تغییر کرد. او در 13 ژوئن 1953 در دنور، ک،ادو به دنیا آمد. پدرش در 11 سالگی فوت کرد، اما مادرش با ناپدری اش که سه فرزند داشت ازدواج کرد.

تیم آلن و پنج خواهر و برادرش به خانواده ناتنی در بیرمنگام، میشیگان پیوستند، جایی که او زندگی کرد و حرفه خود را پرورش داد. او بعداً از میشیگان نقل مکان کرد تا به کار خود در کمدی ادامه دهد. در حالی که حرفه آلن او را از میشیگان نقل مکان کرده بود، خانواده او هنوز در خانه ای در حومه شمال غربی دیترویت زندگی می ،د.

آلن گهگاه از ملک خود دیدن می کند – خانه ای تابست، در دیترویت در منطقه تراورس سیتی. آلن در مصاحبه ای با ایالت دریاچه های بزرگ، احساسات خود را در مورد بازدید از خانه اش در شمال میشیگان بیان می کند. با این حال، او می گوید که به دلیل افزایش دما فقط برای مدت کوتاهی از آنجا بازدید می کند. ساحل ماسه سفید و آفتاب سوزان در طول تابستان، ماندن طول، در آن خانه را غیرممکن می کند.

حرفه

آلن به خاطر کمدی معروف است، مسیر شغلی که در سال 1975 طی کرد. آلن از زمان کشف حرفه اش در بسیاری از ایالت ها زندگی کرده است. او اولین بار در یک شب کمدی در دیترویت اجرا کرد و از تبلیغات تلویزیونی محلی شناخته شد. او همچنین در برنامه های کمدی کابلی مانند Some Semblance of Sanity از گری تیسون ظاهر شد.

تیم آلن در لس‌آنجلس زندگی می‌کند، جایی که در فروشگاه کمدی اجرا می‌کرد. او در حالی که در لس آنجلس زندگی می کرد، در برنامه های تاک شو، ضبط و فیلم های آ، شب به صورت استندآپ ظاهر شد. شهرت او بین سال‌های 1991 تا 1999 زم، که نقش شخصیت اصلی «مرد ابزار» را بازی کرد، مورد توجه قرار گرفت. بازیگر مشهور سریال برتر تلویزیونی «بهسازی خانه» درآمد ناخالص خود را به 1.25 میلیون دلار در هر ،مت اضافه کرد.

تیم آلن در حال حاضر کجا زندگی می کند؟

نمای بیرونی خانه 1.4 میلیون دلاری تیم آلن در تپه های هالیوود

منبع تصویر: dailymail.co.uk

با ثروت خالصی مانند تیم آلن، نمی توان در یک مکان مستقر شد. بنابراین، با وجود مالکیت گسترده‌اش، ستاره «بهبود خانه»، تیم آلن، خانه دیگری در تپه‌های هالیوود در غرب به قیمت 1.4 میلیون دلار ،یداری کرده است. این خانه یک طرح به سبک مزرعه است که به سال 1963 باز می گردد.

این خانه دارای یک نشیمن با پلان باز مدرن است که با کف چوبی چوبی پهن با کیفیت، یک شومینه سنگی، یک لانه، سه اتاق خواب و سه حمام.

اتاق نشیمن تیم آلن با طرح آشپزخانه اوپن

منبع تصویر: dailymail.co.uk

این خانه مجلل در فضایی به مساحت 2604 فوت مربع قرار دارد که به اندازه کافی بزرگ است تا سرگرم کننده مشهور در کنار خانواده اش از آن لذت ببرد.

خانه های تیم آلن کجا واقع شده اند؟

خانه تیم آلن در مونتری، کالیفرنیا

خواص تیم آلن |  تیم املاک و مستغلات Carmel-By-The-Sea

منبع تصویر: timallenproperties.com

بیشتر دارایی های تیم آلن، از جمله خانه های او، در مونتری، کالیفرنیا است. خانه تیم آلن برای همه شرایط آب و هوایی من، است زیرا محیط داخلی و خارجی مساعدی را فراهم می کند.

علاوه بر این، خانه‌های کالیفرنیا مناظر زیبایی از طبیعت را فراهم می‌کنند، زیرا سبزه‌ها اطراف آن‌ها را احاطه کرده‌اند.

یادداشت های املاک: تیم آلن در هالیوود هی، غرب ،ید می کند، لئوناردو دی کاپریو املاک مالیبو را فهرست می کند - هالیوود ریپورتر

منبع تصویر: ،llywoodreporter.com

تیم آلن برخی از املاک خود را به ،وان املاک برای ،یداران علاقه مند یا افرادی که در تعطیلات هستند و می خواهند از خانه های لو، لذت ببرند، فهرست کرده است.

خانه تیم آلن در لس آنجلس، کالیفرنیا

تیم آلن برای کمدی و به ،وان یک هنرمند صداپیشه و سرگرم کننده مشهور است. او ملکی در لس آنجلس، کالیفرنیا دارد که در دسامبر 1999 ،یداری کرد. ارزش این خانه 2.15 میلیون دلار است و شامل 3 اتاق خواب و 4 حمام است.

این خانه تقریباً 5808 فوت مربع است و فضای کافی برای لذت بردن از حریم خصوصی خود دارد. طبق سوابق عمومی، تیم آلن همچنین صاحب خانه دیگری در همان محل اقامتی است که در سایت نشان داده شده است.

داخل خانه 1.4 میلیون دلاری تیم آلن در هالیوود هی،

چیدمان خنک کننده در فضای باز تیم آلن با منظره دره و بری، خنک

منبع تصویر: dailymail.co.uk

تیم آلن، ستاره بهبود خانه، به خانه جدیدی در تپه های هالیوود ارتقا داده است. او خانه ای را ،ید که در حال حاضر در آن زندگی می کند و می تواند منظره ای عالی از دره داشته باشد.

این خانه دارای سه اتاق خواب کامل و 2.5 حمام است. این خانه در زمینی به مساحت 2604 فوت مربع با پلان کف باز است که اتاق نشیمن را به ناهارخوری متصل می کند.

//اتاق نشیمن تیم آلن با کفپوش کاج ورمونت، نمایش طرح های درب فرانسوی و پنجره های عریض

منبع تصویر: dailymail.co.uk

کفپوش از کاج سفارشی ورمونت ساخته شده است. درب‌ها طراحی درب فرانسوی با پنجره‌های بزرگ برای ورود نور طبیعی زیادی هستند.

اتاق غذاخوری خانوادگی دارای یک تلویزیون صفحه تخت 60 اینچی است که با صدای فراگیر و صدای خانه مرتبط است. تیم یک سیستم خانه هوشمند را در خانه نصب کرده است و وضعیت امنیتی در هفت دوربین با کیفیت بالا در فضای باز و یک ژنراتور برق 10 کیلوواتی با راه اندازی خودکار رمزگذاری شده است. سیستم تلفن او نیز با FBI مطابقت دارد.

پلان آشپزخانه اوپن تیم آلن با جزیره سنگی برای 10 نفر

منبع تصویر: dailymail.co.uk

آشپزخانه دارای یک جزیره سنگی است که می تواند 10 نفر را در مقابل شومینه خود در خود جای دهد.

این خانه همچنین دارای یک عرشه در فضای باز با یک گودال آتش برای آتش سوزی و سرما است. عرشه در فضای باز مناظر شادی را ارائه می دهد زیرا با آب نما روبرو است و دارای دوش در فضای باز است.

منطقه مطالعه تیم آلن با منظره دره و تنظیمات روستایی

منبع تصویر: dailymail.co.uk

این خانه دارای محیطی خیره کننده از طبیعت است زیرا در نزدیکی درایو معروف Mul،lland واقع شده است. دارای منظره کامل دره است که آرامش را ارائه می دهد.

اتاق خواب کاملا مبله تیم آلن با طراحی روستیک

منبع تصویر: dailymail.co.uk

خانه دارای سه اتاق خواب است که یکی به پاسیو منتهی می شود. تیم آلن با خانواده اش در این خانه مجلل واقع در تپه های هالیوود زندگی می کند.

سوالات متداول در مورد محل زندگی تیم آلن

1. ارزش خالص تیم آلن چقدر است؟

دارایی خالص تیم آلن 100 میلیون دلار است که او به ،وان یک ستاره سینما و یک کمدین آن را به دست آورد. دارایی خالص او برآوردی تقریبی از آنچه او از بازیگری و صداپیشگی در تلویزیون به دست آورده است است.

2. تیم آلن اصالتا اهل کجاست؟

بازیگر معروف تیم آلن اصالتا اهل ک،ادو است، جایی که خانواده اش او را در آنجا بزرگ ،د. با این حال، او املاک و خانه های دیگری را در سراسر ایالت ،یداری کرده است که اغلب از آنها بازدید می کند.

3. تیم آلن در کدام ایالت ،ن است؟

برای یک سلبریتی مانند تیم آلن دشوار است که یک ،ن خاص داشته باشد، به خصوص اگر در ایالت های مختلف خانه ،یداری کرده باشد. با این حال، او در گرند لیک زندگی می‌کند، اما اغلب از سایر املاک و خانه خانوادگی خود در دنور، ک،ادو بازدید می‌کند.


منبع: https://www.archute.com/where-tim-allen-live/