دسته‌ها
اخبار

جدیدترین ترندهای مانیکور بهار 2023 برای زنان بالغ را کشف کنید |


با تمام روندهای رو به رشد در هنر ناخن، همگام شدن با آنها ممکن است سخت باشد، چه رسد به انتخاب یک مورد دلخواه! از ال،ای پررنگ حیوانات گرفته تا ناخن های نئون و طرح های پیچیده، این فهرست همچنان ادامه دارد. در حالی که ممکن است برای نسل‌های جوان‌تر تغییر ناخن‌هایشان بر اساس جدیدترین شوق ویروسی ناخن‌ها سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز باشد، اما ممکن است این مورد برای ،ن بالغ‌تر همیشه صادق نباشد. ناخن های بلند و رنگ های پر جنب و جوش قطعا برای ا،ر خانم های بالای 50 سال مورد استفاده قرار نمی گیرد. ناخن‌های بیضی کوتاه در بین مخاطبان زیبایی مسن‌تر به گزینه‌ای بسیار مطلوب تبدیل می‌شوند، به همین دلیل است که من برخی از مدرن‌ترین و زیباترین طرح‌ها را برای شما انتخاب کرده‌ام تا در قرار بعدی ناخن‌تان بیاورید!

ایده های طراحی بهاره برای ناخن های بیضی کوتاه برای خانم های بالای 50 سال

م،کور ناخن های بیضی شکل برهنه ساده مینیمالیستی برای ،ن بالای 50 سال

تبلیغات

اعتبار: گا،ی ع، دیویتا: ماریتا جی.

در این فصل بهار، ما شاهد تمایل افراد بیشتری به طرح‌های ک،یک، رنگ‌های پاستلی و هنر ناخن مینیمال هستیم. نقوش گل همچنان یک انتخاب رایج برای هنر ناخن برای بسیاری از مردم است، اما بسیار ظریف‌تر و ساده‌تر از آن چیزی است که ممکن است در سال‌های گذشته به یاد داشته باشیم. بیایید نگاهی بیندازیم به چند مورد از من، ترین طرح ها برای خانم های بالای 50 سال که حتما باید در این فصل امتحان کنید!

ناخن های فرانسوی ک،یک با گل های رنگارنگ ساده

ناخن های بیضی کوتاه برای خانم های بالای 50 نکته ک،یک فرانسوی گل های مینیمالیستی لهجه های گلدار

تبلیغات

اعتبار: گا،ی ع، Deavita: Svetoslava Koeva

هیچ چیز بهتر از یک م،کور فرانسوی ک،یک خوب نیست! این شیک، ساده است و ظاهری “زیبایی شناسی دخترانه تمیز” فوری به شما می دهد! در این فصل بهار، می‌تو،د با افزودن برخی از لهجه‌های رنگارنگ گل، این طرح جاودانه را زیبا کنید! شکی نیست که به محض اینکه نگاهی به این گل های مینیمالیستی شایان ستایش بیاندازید، فوراً حال و هوای خوبی خواهید داشت!

ناخن های بیضی کوتاه با گل های واقعی

طراحی ناخن های بیضی کوتاه ساده مینیمالیستی برای ،ن بالغ بالای 50 گل واقعی م،کور برهنه

اعتبار: گا،ی ع، Deavita: Svetoslava Koeva

بهار فرا رسیده است، گل ها شکوفا شده اند و همه در حال ساخت دسته گل های تازه هستند تا به آنها کمک کند روح فصل را به فضاهای مورد علاقه خود بیاورند! پس چرا به جای دسته گل، بهار را به هر کجا که می روید با گذاشتن گل های واقعی روی ناخن هایتان حمل نکنید؟ این طراحی ناخن مینیمالیستی یکی از زیباترین ترندهای سال است و اگر می‌تو،د گل‌های خشک کوچک را به دست آورید، حتماً دفعه بعد که قرار ملاقات می‌گذارید آن‌ها را برای ناخن‌کار خود بیاورید – نتایج خیره‌کننده خواهد بود!

نکات فرانسوی جلوه نقره ای براق

ناخن‌های بیضی کوتاه ،ن بالای 50 نوک ombre فرانسوی براق نقره‌ای

اعتبار: گا،ی ع، Deavita: Svetoslava Koeva

یک پیچ و تاب سرگرم کننده از نکات فرانسوی، این م،کور فرانسوی با جلوه ombre براق نقره ای است. چشم نواز، در عین حال ظریف و فوق العاده همه کاره، این طرحی است که به همان اندازه برای افراد در هر سنی جذاب به نظر می رسد. بسته به رنگ پوست خود، می تو،د نقره ای را با براق طلایی تغییر دهید. اگر می‌خواهید ظاهری جذاب‌تر را امتحان کنید، پس چرا ترند ناخن‌های کرومی را امتحان نکنید؟

ناخن های بیضی کوتاه آبی پاستلی برای ،ن بالای 50 سال

م،کور برای ،ن بالای 50 برگ مشکی آبی پاستلی که ناخن های بیضی شکل کوتاه می کشد

اعتبار: گا،ی ع، Deavita: Svetoslava Koeva

رنگ‌های پاستلی گزینه‌ای عالی برای افرادی با پوست تیره‌تر هستند زیرا کنتراست واقعاً جذابی ایجاد می‌کنند که م،کور شما را جذاب می‌کند! در عین حال که طرح را براق و ساده نگه می‌دارید، رنگ‌های بهاری را با برگ‌های آستر سیاه مینیمال به ،وان یک لهجه اضافه کنید!

ناخن های بیضی کوتاه با نکات فرانسوی رنگارنگ ناهماهنگ

م،کور ناخن های بیضی شکل کوتاه با نکات فرانسوی رنگارنگ و رنگارنگ برای ،ن بالغ بالای 50 سال

اعتبار: گا،ی ع، دیویتا: ماریتا جی.

بهار همه چیز در مورد رنگ های روشن و مثبت است، و این م،کور دقیقاً مظهر آن است! فقط به این دلیل که شما در دهه 50 خود هستید، به این م،ی نیست که باید به شدت به برهنه ها و طراحی های ساده پایبند باشید. از منطقه راحتی خود خارج شوید و به این م،کور سرگرم‌کننده دست بزنید – ممکن است آن را دوست داشته باشید! و اگر این کار را انجام دادید، در اینجا چند طرح ناخن شیاردار و رنگارنگ بهاری دیگر برای امتحان در این فصل وجود دارد!

ناخن های بیضی شکل کوتاه قرمز ک،یک با طراحی واقعی گل

ناخن های بیضی کوتاه ،ن بالغ م،کور قرمز لهجه های گل نقاشی نقاشی های گل

اعتبار: گا،ی ع، Deavita: Svetoslava Koeva

باید اعتراف کنم، ناخن های قرمز یک ک،یک جاودانه هستند که می توانم خودم را تا سپیده دم آن را بپوشم. رک و پوست کنده، در هر شکل ناخن بی عیب به نظر می رسد و برای افراد در هر سنی من، است. چگونه ممکن است از چیزی بسیار همه کاره خسته شوید؟ خب، من باور نمی کنم که بتو،د. با این حال، می تو،د هر از چند گاهی بسته به فصل یا من،ت، آن را تغییر دهید. درست مانند این نقاشی های برجسته زیبا از گل های واقع گرایانه که در طرح گنجانده شده است که آن را بسیار تازه و عالی برای فصل بهار می کند!

طرح های بیشتر ناخن های بیضی شکل برای ،ن بالای 50 سال

ایده های طراحی ناخن بیضی شکل مات ک،یک قرمز برای خانم های بالای 50 سال

اعتبار: گا،ی ع، دیویتا: ماریتا جی.

پایه سفید شیری با طراحی ناخن مرمری و لهجه های طلایی

لهجه های طلایی سنگ مرمر سفید شیری ناخن های بیضی شکل کوتاه ایده های هنر ناخن ،ن بالغ

اعتبار: گا،ی ع، دیویتا: ماریتا جی.

نکات فرانسوی پایه صورتی و نقره ای براق برای ناخن های بیضی کوتاه

م،کور ناخن های کوتاه بیضی شکل برای بالای 50 سال

اعتبار: گا،ی ع، دیویتا: ماریتا جی.

نکات ک،یک فرانسوی با نقاشی های نیمه گل مینیمالیست

ناخن های بیضی کوتاه برای ،ن بالای 50 سال طراحی مینیمالیستی طراحی ناخن فرانسوی ک،یک گل

اعتبار: گا،ی ع، Deavita: Svetoslava Koeva


منبع: https://deavita.net/s،rt-oval-nails-for-women-over-50-discover-latest-biggest-spring-manicure-trends-mature-women-2023-279293.html