دسته‌ها
اخبار

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران- ثبت نام دوره آموزشی امداد وکمک های اولیه ویژه اصحاب رسانه حوزه هلال احمر آغاز شد ارائه آموزش های 22 ساعته رایگان | آموزشگاه آپادانا تبریز

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران- ثبت نام دوره آموزشی امداد وکمک های اولیه ویژه اصحاب رسانه حوزه هلال احمر آغاز شد ارائه آموزش های 22 ساعته رایگان | آموزشگاه آپادانا تبریز

✔️ثبت نام در دوره های آموزشی هلال احمر به صورت حضوری در پایگاه های هلال احمر و همچنین در سایت خادم به نشانی khadem.ir انجام شده که در این مقاله نحوه ثبت نام توضیح داده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی هلال احمر و نحوه ثبت نام دوره ها و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در این زمینه، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار این حوزه مطلع شوید. داوطلبان باید در سایت خادم با استفاده از اطلاعات فردی خود ثبت نام نموده تا بتوانند با استفاده از ایمیل یا شماره همراه و رمز عبور خود، به این سایت وارد شده و از امکانات سایت خادم استفاده نمایند.

  • این دوره بر روشی طراحی شده است که شرکت کنندگان در آن از سطحی از دانش و مهارت برخوردار خواهند شد که در مواقع بحرانی، قادر به نجات جان خود و سایر افراد خواهند بود.
  • تمامی مراکز آموزش کمک های اولیه در تهران متناسب با سر فصل های ارائه شده، مدت زمان آموزش کلاس ها، کیفیت، اساتید و مربیان هزینه متغییری دارند.
  • متقاضیانی که در دوره های آموزشی هلال احمر پذیرفته شده و مدرک آن دوره را دریافت نموده اند، می توانند در استخدام هلال احمر یا سازمان های مشابه، از این مدارک به عنوان یک امتیاز برای استخدام استفاده نمایند.
  • در پایان این دوره‌ها، یک آزمون وجود دارد که می‎‌توانید دانش خود را بسنجید و پس از تکمیل تمام بخش‎‌ها، می‌‎توانید گواهینامه رایگان کمک‎‎‌های اولیه را دریافت نمایید.

لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید. در پایان این دوره‌ها، یک آزمون وجود دارد که می‎‌توانید دانش خود را بسنجید و پس از تکمیل تمام بخش‎‌ها، می‌‎توانید گواهینامه رایگان کمک‎‎‌های اولیه را دریافت نمایید. این دوره بر روشی طراحی شده است که شرکت کنندگان در آن از سطحی از دانش و مهارت برخوردار خواهند شد که در مواقع بحرانی، قادر به نجات جان خود و سایر افراد خواهند بود.

آشنایی با فعالیت های آموزشی سازمان هلال احمر

نحوه عضویت و ورود به سایت خادم و همچنین نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی هلال احمر در قسمت بعدی مقاله توضیح داده شده است. در صورت ایجاد هر گونه تغییر در دوره های آموزشی هلال احمر، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود. به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد؛ دوره مذکور شامل 16 ساعت مباحث تئوری به صورت آنلاین و 6 ساعت کلاس عملی به صورت حضوری است که توسط مدرسین جمعیت هلال احمر استان تدریس می شود. در صفحه اصلی سایت از نوار بالای سایت هلال احمر، بر روی گزینه دوره های آموزشی کلیک نمایند. دوره های آموزشی هلال احمر هر یک دارای جمع ساعات آموزشی مخصوصی بوده و داوطلبان با مراجعه به سایت هلال احمر و انتخاب هر یک از دوره های آموزشی می توانند از مدت زمانی کلاس های نظری و عملی هر دوره مطلع شوند.

مورد از دوره های آموزشی حلال اهمر

این آزمون به دوقسمت تئوری و عملی تقسیم می شود و که هر آزمون 10 نمره را به خود اختصاص می دهد و مجموعا نمره آزمون از 20 محاسبه می شود. تنها افرادی موفق به دریافت مدرک پایان این دوره خواهند شد که در در این دو آزمون حداقل نمره 14 را کسب کرده باشند. سازمان هلال احمر در بخش آموزش در فضای مجازی بسیار فعال و پویا عمل کرده است و در حال حاضر  تعداد زیادی از دوره های متنوع آموزشی رایگان در سامانه آموزش مجازی این سازمان قابل دسترسی است.

شما می توانید برای شرکت در دوره کمک های اولیه و تزریقات به بهترین مراکز آموزش کمک های اولیه مراجعه کنید. و در خصوص دوره آموزشی کمک های اولیه و دوره تزریقات و پانسمان با کارشناسان آن مراکز در ارتباط باشید. اگر قصد شرکت در دوره های کمک های اولیه هلال احمر را دارید، و به دنبال هزینه دوره کمک های اولیه هلال احمر هستید.