دسته‌ها
اخبار

خدمات آنلاین کوردستان نوژا سرویس-سایبان سید

در نظر گرفتن این امر که پذیرایی لازم است در کنار ناهارخوری باشد و در کنار فضای آشپزخانه یکدیگر را تکمیل کنند، نیز مهم شمرده می شود. همان‌طور که می ‌دانید نقش حمام در فضای یک ساختمان مسکونی بسیار مهم شمرده می‌ شود و لازم است که برای حمام طراحی منحصر به ‌فردی در نظر گرفت. در برخی موارد اگر فضای مناسب برای در نظر گرفتن وان داشته باشید، می ‌توانید از آن ‌ها در فضای حمام استفاده کنید. ممکن است برخی از کارفرماها نیز ممکن است خواستار طراحی و کلوززینگ روم داشته باشند. اتاقی که تو در تو در اتاق مستر در نظر گرفته می‌شود و اغلب برای استفاده تعویض لباس‌ ها و قرار دادن لباس ‌ها، آییه و دیگر موارد تهیه شده است را کلوززینگ روم می‌گوییم. اما نکته حائز اهمیتی که در رابطه با این موضوع وجود دارد این است که خواب مستر به میزان دیگر اتاق خواب ها کمی بزرگ‌تر می باشد.

  • یکی از خدمات ویژهشرکت اطمینان صنعت رهپویان، نقشه کشی ساختمان است.
  • 2- نقشه کشی در تعمیرات و بازسازی نیز کاربردی است و هر گونه تغییر نقشه را پس از برداشت نقشه ساختمان می توان انجام داد تا با خیالی راحت عملیات ساختمانی را اجرا کرد.
  • با در نظر گرفتن نوع جنسیت فرزندان لازم است که اتاق خواب آن‌ ها در فضای مناسبی از یک ساختمان قرار بگیرد و همانند اتاق خواب بزرگسالان دارای فضای خصوصی باشد.
  • مهم ترین بخش در نقشه خوانی و نقشه کشی ساختمان نقشه های معماری می باشد .
  • لوله کشی ساختمان که شامل تمام مسیر هایی است که به لوله کشی نیاز دارد، برای مثال لوله کشی فاضلاب، لوله کشی سرمایش و گرمایش ساختمان، لوله کشی موتورخانه، لوله کشی سیستم تهویه.

لازم به ذکر است بدانید سازه بنایی که مقرون به صرفه‌تر است ممکن است از ساخت غیراصولی برخوردار باشد و لازم است که به این نکته توجه کنید. البته این امری منطقی می باشد که نیاز است فضای مدنظر با سلیقه کارفرما مطابقت داشته باشد. اما لازم به ذکر است بدانید که در فضاهای کوچک‌تر نقشه ساختمان با عرض ۸ متر نیز می ‌تواند ایده‌های مناسبی را به همراه داشته باشد.

پ-تعیین محل آشپزخانه و قسمت مربوط به ورودی ساختمان

نقشه ویلایی در دو طبقه طراحی گردیده است.موقعیت دسترسی آن از شمال و غرب و با سازه فلزی طراحی گردیده است. در طبقه همکف این ساختمان چهار خواب بزرگ قرار دارد.این نقشه خانه ویلایی را حتما ببینید. طبقات نیز شامل یک طبقه پارکینگ به همراه چهار طبقه مسکونی هستند.در هر طبقه نیز دو واحد سه خوابه تعبیه شده است.

طراحی دکوراسیون دانشگاه پیام نور

فرم درخواست خدمات را پر کنید و از 5 دقیقه مشاوره رایگان استفاده نمایید. تمای نقشه های موجود در سایت خانه معمار به صورت فایل اتوکدی است و تمامی جزئیات در آن قرار داده شده است. این نقشه از شمال و شرق دسترسی دارد .مصالح بنایی است و دو خواب برای آن در نظر گرفته شده است. نقشه طراحی شده برای این پلان در زمینی به عرض 20 و طول 25 متر مربع طراحی شده است. سازه ساختمان اسکلت بتنی و ساختمان به صورت دو طبقه ی مستقل همکف و اول می باشد . پلان ساختمان دوبلکس با مصالح بنایی طراحی شده و از سمت حیاط دسترسی دارد(جنوبی است).در طبقه ی همکف آن نهارخوری ،آشپزخانه ،خواب مهمان و سالن پذیرایی اختصاص یافته است .

این گونه نقشه ها و مدل های مورد نظر شما را ترسیم می کند تا ساختمان مد نظرتان را بسازد. بعد از اتمام طراحی نقشه های محاسبات سازه نوبت به طراحی نقشه های برق و مکانیک می رسد که به طور همزمان با هم پیش می روند و هیچ ارجحیتی نسبت به یک دیگر ندارند. در طراحی نقشه برق جانمایی و جزئیات سوکت های برق ، تلفن ،آنتن مرکزی ، مشخصات سیم ها ،سیستم های روشنایی و صوتی و … پرداخته می شود. در نقشه های مکانیک ،که شامل تعیین جزئیات سیستم های سرمایشی و گرمایشی،گازرسانی ،آبرسانی ،فاضلاب و … است.

در نظر گرفتن فضای مدنظر برای سالن پذیرایی با استفاده از فرشی که در آن محیط استفاده می شود، سنجیده می شود. هرچند در برخی موارد ممکن است که افراد در این مکان را فرش استفاده نکنند. اما به دلیل این‌که یکی از کهنه‌ترین موارد در فضای خانه اغلب ایرانی ‌ها فرش می باشد و مردم قدیم از آن استفاده می‌کرده اند، در نظر گرفتن ابعاد به واسطه فرش اتفاق می افتد. با در نظر گرفتن اقلیم و آب ‌و هوای فضای مدنظر برای نقشه ساختمان با با عرض ۸ متر لازم است که پنجره‌ های بزرگی از کف تا سقف ساختمان امتداد پیدا کنند. همین امر نیز می ‌تواند سبب بالا بردن ارزش ملک مدنظر شما شود و از این طریق فضای منحصر به ‌فردی را با در نظر گرفتن نقشه ساختمان با عرض ۸ متر برای شما ایجاد کند.

اگر به ترتیب پیش نروید، هر چقدر هم که زمان و حوصله به خرج دهید، کارتان متناسب و قوی از آب در نخواهد آمد. طراحی نقشه های ساختمانی یکی از مهمترین و کاربردی ترین بخش معماری می باشد . در هنگام طراحی نقشه ساختمان مسکونی، باید به سیرکولاسیون و روابط فضاهای داخلی (همجواری‌ها و دسترسی‌ها) توجه ویژه‌ای داشته باشید.

طراحی دکوراسیون آژانس هواپیمایی کاروان

هزینه ی طراحی یک پلان معماری به ازای هر متر مربع 5000 الی 7000 تومان می باشد. حتما همه اتاق خواب‌ها دارای کمد با عمق استاندارد ۶۰ سانتی‌متر باشند. حمام در نزدیکی اتاق خواب‌ها طراحی شود و حتما توجه شود که درب آن از سایر قسمت‌های منزل قابل رویت نباشد.

بدیهی است که در این صورت، اتاق‌خواب‌ها باید در ضلع جنوبی و مشرف به خیابان طراحی شود. نقشه ساختمان مسکونی چهار طبقه که به صورت آپارتمانی طراحی شده است طراحی سازه اسکلت بتنی دارد. موقعیت دسترسی آن جنوبی است و شامل دو واحد مستقل دو خوابه در هر طبقه می شود.

نقشه خوانی به منظور فهمیدن اطلاعات درج شده در نقشه های مختلف اعم از پلان پارکینگ،زیرزمین، همکف،طبقات و…. میباشد لازم به ذکر است این اطلاعات در نقشه های مختلف بر اساس فاز ۱ و فاز دو بودن نقشه جزئی و یا دقیق خواهند بود. لوله کشی ساختمان که شامل تمام مسیر هایی است که به لوله کشی نیاز دارد، برای مثال لوله کشی فاضلاب، لوله کشی سرمایش و گرمایش ساختمان، لوله کشی موتورخانه، لوله کشی سیستم تهویه.