دسته‌ها
اخبار

خرید سایبان برقی با بهترین قیمت 1401 متین هوشمند

پارچه های برزنتی سبک وزن هستند و فشار خیلی کمی به بازوهای دستگاه سایبان وارد می آورند. مثلاً اگر شما بخواهید بالای یک خودروی پژو 405 را با سایبان بپوشانید ، ابتدا ابعاد این خودرو را بدست می آوریم و این خودرو حدود 4.4× 1.7 می باشد. به دلیل ساختاری که دارد می تواند مشکلات شما را در فصل تابستان و زمستان حل کند. در فصل تابستان هوای داخل منزل شما را خنک نگه می دارد و در فصل زمستان فضای داخلی منزل شما را گرم نگه می دارد. با توجه به تکنولوژی که در آن به کار رفته بسیار کاربردیه و محبوبیت زیادی داره. در گذشته برای انجام بسیاری از کار‌ها معمولا وسیله ای دستی وجود داشت که با استفاده از آن می‌توانستیم کارها را انجام دهیم .

  • با توجه به کیفیت بالای آلومینیوم و ظاهر زیبا، رنگ کاری پروفیل ها نیز حذف می شود.
  • دقت کنید که اگر قرار است در محلی مثل باغ یا حیاط از سایبان برقی استفاده کنید باید از مدل هایی با کیفیت بالا خریداری کنید.
  • قسمت پایین ستون به صورت نوک تیز طراحی شده است که در زمین های شنی و ماسه ای فرو می رود.
  • هست که برای اکثریت مغازه ها و فروشگاه ها استفاده میشه و خیلی هم وجودش برای آن ها واجبه.
  • به تصویرزیر توجه نمایید، در محوطه باز سایبان بازویی بصورت ، تک سایبان اجرا شده است.
  • این سقف ها علاوه بر کارآمدی، استفاده آسان و ظاهر زیبایی دارند.

خب به غیر از انتخاب انواع سایبان باید به جنس پارچه نیز توجه کنید برای مثال پارچه سایبان‌های چتری برای فضای کوچک و دورهمی‌ها بسیار مناسب است. اکثر سایبانی که شما در بیرون و مغازه‌ها مشاهده کردید از این نوع هستند. معمولاً پارچه سایبان چتری از نوع فلکسی، ترانزیتی و برزنت است. در نوع دو محوره میتوان هر طرف سایبان را با توجه به نیاز باز و بسته نمود. ، سایبان چتری و … در تلاش است بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان عزیز ارائه نماید .

برای پاکیزگی سایبان اتوماتیک برقی چه کاری می توان انجام داد؟

این سیستم کمک می کند تا بتوان سرعت و جهت باز و بسته شدن سقف متحرک را تعیین کرد. این سیستم کمک می کند تا طول عمر بخش های مختلف سازه بیشتر شود. اگر این سیستم در سازه سقف برقی وجود نداشته باشد، تقریبا استفاده مناسب و کاربردی از سقف متحرک غیر ممکن می شود. هر کدام از اجزای مورد استفاده در سقف متحرک کمک می کنند تا استفاده از این سازه راحت تر شود.

لیست قیمت انواع سایبان

سایبان چتری بر روی پایه‌ای که نگهدارنده‌ی سقف محسوب می‌شود، با استفاده از موتور الکتریکی سقف چتر گونه‌ی خود را باز و بسته می‌کند. سایبان باکسی با استفاده از باکس و جعبه‌ای که در کنار خود متصل به دیوار دارد، هنگام بسته شدن درون باکس جمع می‌شود و قرار می‌گیرد و به واسطه‌ی این جعبه فضای کمی را به خود اختصاص می‌دهد. شما باید سایبانی با کیفیت انتخاب کنید تا در برابر بارش باران، نور آفتاب، برف، سرما، رطوبت و نم، ذرات گرد و غبار و غیره مقاوم باشد.

فروشگاه های موجود در سطح هر شهر بسیار زیاد هستند و معمولا اغلب آنها نیاز به سایبان دارند. سایه بان زنجیری کمک می کند تا نور آفتاب، رطوبت باران، برگ درختان در فصل پاییز و سایر موارد موجب آزار و اذیت صاحبان کسب و کارهای مختلف نشوند. سایبان زنجیری را می توان از نظر کیفیت و کارایی یکی از بهترین سایه بان های موجود در بازار دانست. زنجیرهایی که در این نوع سایبان ها مورد استفاده قرار می گیرند، مقاومت بسیار خوبی داشته و از هر نظر قابل اطمینان هستند.

شرکت ایران سایبان با ۴ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و نصب انواع مختلف سایبان در سراسر کشور توانسته تا رضایت کامل تمامی مشتریان خود را با کیفیت درجه یک ، قیمت بسیار مناسب و گارانتی محصولات خود جلب کند. ، می توان کمک کرد تا محیط داخل فروشگاه خنک مانده و بیش از حد گرم نشود. بررسی فاکتورهای مختلف و تاثیر آنها بر روی قیمت سقف برقی به مشتریان کمک زیادی می کند تا بتوانند برآورد هزینه را قبل از ثبت سفارش انجام دهند.

حال یک سایبان باابعاد بزرگتر خریداری می کنیم که کاملاً این خودرو را پوشش دهد. مثلاً یک سایبان 5 متر در 2.5 یا 3 متر یک انتخاب خوب می باشد. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و فقط با ریموت کنترل قابلیت حرکت دارند.

سایبان مغازه قرمز برای رستوران ها و غذاخوری ها نوعی نماد اشتها آور محسوب می شود. رنگ های صورتی و بنفش به طور کلی مورد پسند بانوان خوش سلیقه ایرانی قرار می گیرد و برای آرایشگاه ها و سایر خدمات بانوان بی نظیر است. در مراکز بهداشتی و سالن های ورزشی از سایبان برقی به رنگ سبز استفاده می شود که نماد پاکی و رشد و سلامت را به همراه دارد. نوع دیگری از سایبان مغازه هم که طرفداران خاص خود را دارد سایبان دکوراتیو مغازه میباشد که بیشتر مناسب رستوران ها و کافی شاپ ها میباشد. سایبان دکوراتیو بیشتر جنبه زیبایی دارد و میتوان بر روی آن انواع طرح و تبلیغات را چاپ نمود. سایبان دکوراتیو بیشتر به صورت ثابت نصب میشود و دستی میباشد.

البته اگر بخواهید می توان شیب آنرا زیاد کرد و جلوی سایبان به سمت پایین بیاید. سایبان متحرک ماشین، بهترین محافظ برای انواع ماشین در برابر شرایط نامناسب جوی است. این نوع سایبان امروزه به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. سایبان برقی کلاسیک قدیمی ترین نوع سایبان است، این سایبان محبوب در هنگام جمع بودن فضای بسیار کمی اشغال می کند. سایبان مغازه کالسکه ای از بازوهای فنری و یک گیربکس تشکیل شده است که برای جمع شدن آن، قسمت گردانی دارد که با یک نوار قابل بسته شدن است.

برای فریم انواع سایبان باید از فریم‌های گالوانیزه و آلومینیوم استفاده شود، آلومینیوم جلوگیری می‌کند از خوردگی و زنگ زدگی در اصل این فلز به شدت سبک و گرانقیمت بوده است. اما اگر می‌خواهید فریم سایبان شما بسیار مستحکم باشد باید از فولاد گالوانیزه استفاده کنید. اکثر سایه‌بان‌های پارچه‌ای از پلی استر تشکیل شده‌اند؛ که یک پارچه مصنوعی و ساخته شده با نخ های پلی استر است. سایه­بان­های پلی استر قوی و مقاوم در برابر کپک هستند و از آن جا که جنس آن‌ها سبک و انعطاف نصبشان را آسان می‌کند. سایه‌بان‌های درب معمولا جمع شونده و یا ثابت هستند و در طیف گسترده‌ای از طرح‌ها، مواد و اشکال موجودند تا زیبایی ساده و ظاهری شیک ارائه دهند. از دیگر مزیت های این نوع سایبان این است که چند سایبان را می توان با استفاده از یک ریموت کنترل، کنترل کرد و شیب و طول بازشوندگی آن ها را به سادگی تغییر داد.