دسته‌ها
اخبار

خرید سایبان برقی با بهترین قیمت 1401 متین هوشمند

سایه بان بازویی (فنری) دارای مزایا و و قابلیت های زیادی است که آن را به یک سایه بان محبوب تبدیل کرده است. علاوه بر این، مساحت بیشتری را نسبت به سایه بان کالسکه ای در بر می گیرید. سایه بان بازویی را از اجزای متعدد و مختلفی تشکیل شده و مونتاژ کردن آن کار تکنینسین متخصص است و اگر در کارگاه مونتاژ شود، بهتر است. باید سایبان در مکانی نصب شود که در برابر رطوبت، بارش باران و… به صورت مستقیم قرار نگیرد. وقتی سایبان در محل درستی نصب نشود در مدت زمان کوتاهی کیفیت و کارایی خود را از دست می دهد.

  • در مناطق مرطوب اگر چادر آن را مداوم تمیز نکنید با گسترش قارچ و کپک در سطح چادر لکه های قهوه ای ایجاد می‌شود که از بین رفتنی نیست و به مرور زمان باعث پوسیدگی و پارگی چادر سایبان به صورت گسترده می‌شود.
  • فروشگاه های موجود در سطح هر شهر بسیار زیاد هستند و معمولا اغلب آنها نیاز به سایبان دارند.
  • از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این نوع از سایه بان هاست.
  • بدین ترتیب می توان در مواقع نیاز آنها را باز کرده و در سایر اوقات نیز به صورت جمع شده باقی بمانند.
  • این مدل سایبان محافظ خوبی برای وسایل نیست و در مدت طولانی باعث خراب شدن مبلمان و وسایل خانه می‌شود اما امروزه تقریباً بسیاری از خانه‌ها از شیشه درست شده‌اند، حتماً شما هم با این نوع خانه‌ها روبه‌ رو شده‌اید.

از این محصولات برای ایجاد فضاهای مناسب مثل گردهمایی‌های رسمی و خانوادگی می‌توانید استفاده کنید البته این المان‌ها از وسایل شما در هر شرایطی محافظت می‌کنند. دیگر ویژگی این نوع سایبان این است که نسبت به سایبان های دستی و معمولی قدیمی این برتری را دارد که در مجاورت هوای سرد و گرم آسیب نمی بیند. موادی که در ساخت آن استفاده می شوند در برابر گرما و سرما و باران و برف مقاوم هستند.

سوالات متداول پیش از خرید سایبان

بدین ترتیب کافی شاپ و رستوران ها از جمله مشتریان عمده سقف متحرک برقی محسوب می شوند. سایبان برقی ایران سایه عرضه و فروش تخصصی انواع سایبان, سایبان برقی ایران سایه, سایبان برقی, سایبان بازویی, سایبان اتوماتیک, سایبان مغازه, سایبان متحرک, سایبان تبلیغاتی, سایبان پارکینگ, سایبان خودرو و … را ارائه می نماید. معمولا فروشگاه ها در هر حوزه ای که فعالیت داشته باشند، به یک سقف برقی یاز دارند. این سقف یا سایبان بر روی درب مغازه نصب می شود تا ورود نور مستقیم آفتاب به داخل فروشگاه جلوگیری نماید. همچنین سقف متحرک به خاطر خاصیت ضد آب بودن پوشش، می تواند از ورود آب باران به داخل فروشگاه جلوگیری نماید. بدین ترتیب سقف متحرک برقی می تواند محصولی بسیار کاربردی و مفید برای انواع فروشگاه ها، مغازه ها، هایپرمارکت ها و سایر مراکز تجاری باشد.

عدم ایجاد سر و صدا

پارچه های برزنتی در مقایسه با دیگر مدل‌ها از بیشترین سطح تنوع برخوردارند. با این وجود، این پارچه‌ها معمولا از جنس الیاف پلی‌آکریلیک و یا طبیعی هستند. باید به یاد داشته باشید که این جنس، در برابر تابش اشعه‌ی فرا‌بنفش آسیب‌پذیر بوده و دچار رنگ‌پریدگی می‌گردند. علاوه بر این، چاپ تبلیغات روی این مدل‌ها با محدودیت‌های فنی رو به روست.

خرید سایه بان برقی

از طرفی مشتریان از مدل های روز این محصول بیشتر استقبال می کنند. نیروهای متخصص ما با تولید مدل های متنوع و به روز سایبان برقی توانسته اند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند. در خرید سایبان برقی یکی از موضوعات مهم در نظر گرفتن نوع آن است. در واقع اگر نیاز دارید که سایه زیاد ایجاد شود، می توانید این سبک را انتخاب کنید. پارچه ای که برای این سایبان ها در نظر گرفته می شود روی لوله نصب شده و روی دیوار حرکت می کنند. از این سایبان ها بیشتر برای مغازه و تراس و پاسیو و همینطور سر ساختمان ها استفاده می شود.

کلیه محصولات خریداری شده از سایبان برقی متین دارای گارنتی معتبر و پشتیبانی لایف تایم می باشد. در صورت بروز مشکل برای سایبان برقی خود می توانید روی کمک ما حساب کنید. بعد از ثبت سفارش ، متخصصان ایران سایبان برای اندازه گیری محل نصب سایبان به محل مورد نظر شما آمده و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند. بعد از آن ، مراحل ساخت سایبان سفارش داده شده آغاز می شود که پس از اتمام این مرحله ، متخصصان ما سایبان شما را در محل مورد نظر نصب کرده و آن را آماده تحویل می کنند. برای سفارش سایبان مد نظر خود ، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

این شرکت در راستای اجرایی کردن اهداف خود شرایط ویژه ای را برای عرضه سایبان برقی ارزان در سال 96 دارد. این شرکت در راستای اجرایی کردن اهداف خود شرایط ویژه ای را برای عرضه سایبان برقی ارزان در سال 1400 دارد. قیمت سایبان برقی مغازه، سایبان اتوماتیک، سایبان پارکینگ خودرو، سایه بان پارکینگ ماشین، سایبان متحرک، سایبان چتری، سایه بان خودرو، سقف برقی، سقف متحرک، سقف جمع شونده، سقف برقی جمع شونده پارکینگ و .. به علت داشتن قابلیت های مختلف و انجام مانورهای مختلف تبلیغاتی بر روی آن دارای قیمت های متفاوتی می باشد که بر اساس بودجه مشتریان عزیز طراحی و ساخته می شود. انتخاب جنس و کالیته سایبان برقی متحرک و همچنین سیستم اتوماتیک سایبان برقی مغازه دو فاکتور مهم در تعیین قیمت سایبان برقی مغازه می باشد.