دسته‌ها
اخبار

در 30، 40 و 50 سالگی چه عطری بزنم؟ – تاثیرگذارترین عطرهای تابستان 2023 |


عطرها مانند شعر مایع هستند که داستان این را بیان می کند که شما چه ،ی هستید، کجا بوده اید، به کجا می روید و چگونه می خواهید جهان شما را درک کند. انتخاب یک عطر مانند افزودن لایه ای دیگر به شخصیت شماست. آیا مانند قدم زدن در باغ گل رز در یک روز گرم تابست، شیرین و گلدار هستید یا مانند یک لیوان لیمونچلو در کنار ساحل شاداب و مرکباتی هستید؟ شاید نرم و اسرارآمیز باشی مثل قلاب حجاب، یا آرام و آرامش بخش مثل آتش در سحر. ما بزرگ می‌شویم، تغییر می‌کنیم، و ذائقه‌های متفاوتی را در خود پرورش می‌دهیم، بنابراین قابل درک است که عطر ما نیز باید با آن سازگار شود. شما لایق این هستید که در هر سنی اصیل ترین نسخه خود را احساس کنید، و عطر شما همان لو، کوچکی است که می تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند. در ادامه بخو،د تا بد،د که چه عطرهایی را در تابستان آینده 2023 امتحان کنید!

ترندهای تصویری عطرها در تابستان 2023 نحوه انتخاب رایحه زیبا منحصر به فرد

تبلیغات

در تابستان چه عطری بزنم؟

به ،وان فردی که بیش از یک دهه است در صنعت عطر کار می کنم، می توانم بگویم که وقتی ،ت به انتخاب یک رایحه تابست، می رسد، تمایلات تز،ل ناپذیر باقی مانده است. در تابستان، خوب است عطرهایی را انتخاب کنید که دارای نت های مرکباتی تازه هستند مانند ترنج، ماندارین، علف لیمو، وربینا و پرتقال. آنها به خوبی با روغن های گل مانند ن،اع، ​​اسطوخودوس، دارچین، جوز هندی، رزماری و غیره جفت می شوند. برای داشتن رایحه چوبی گرمتر، پیشنهاد می کنم عطری با رایحه های کندر، چوب سدر یا درخت عرعر انتخاب کنید.

عطرهای ،نه بالای 30 سال

عطرهای تابست، مد روز برای ،ن بالای 30 رایحه محبوب 2023

تبلیغات

وقتی ناخودآگاه وارد دهه 30 زندگی خود می شوید، این فشار را برای اختراع مجدد خود احساس می کنید. کمد شما ناگهان اصلاح می‌شود، می‌د،د چه کار می‌کنید و چه چیزی را دوست ندارید، و سعی می‌کنید حس بلوغ خاصی را در شیوه‌ای که خود را در جمع نشان می‌دهید بگنج،د. اگر به دنبال یک عطر جدید برای برجسته ، این نقطه عطف در زندگی خود هستید، در اینجا چند پیشنهاد عطر برای ،ن بالای 30 سال وجود دارد که تابستان امسال را امتحان کنند!

  • داستان عاشقانه توسط کلوئه – این گلدار این عطر مظهر ماهیت یک شب رمانتیک در پاریس در اواسط تابستان است. رایحه میوه ای سبک و جوان و در عین حال شیک آن باعث می شود که در مورد عشق و ماجراجویی های خود به خود رویاپردازی کنید. نت های ابتدایی لیموی تازه، گریپ فروت و ترنج است که با رایحه هایی از استفانوتیس، رز و پرتقال تغییر می کند. نت های پایه مشک اغوا کننده، ن،اع هندی، ترمه و چوب سدر هستند که فورا حس راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.
  • حرام توسط جیوانشی – این برای ،ن جسور و شجاع ساخته شده است شرقی رایحه شما را تشویق می‌کند تا از جعبه خارج شوید، خود را به چالش بکشید و م،ای واقعی آزادی را کشف کنید. نت های اسرارآمیز وتیور و روغن ن،اع هندی باعث می شود احساس کنید که یک زن واقعی و آماده برای تسخیر جهان هستید.
  • تاریکی شب است توسط هنری رز – این حسی چوبی عطر کاملاً با دانه های پاتچولی و و،ل ،یب می شود که به ایجاد یک هاله تحریک آمیز جسورانه کمک می کند. علف سبز و وتیور مقاومت در برابر این عطر جذاب را برای افراد غیرممکن می کند.
  • PHILOSYKOS توسط دیپتیک – این عطر فوق‌العاده پیچیده و کاملا منحصربه‌فرد ،یبی از این عطر است تازه رایحه ای از برگ انجیر، نارگیل و ،یب سبز با انوع لطیف چوب سدر و شیری نرم. اگر به دنبال رایحه‌ای خاص هستید که هر جا که می‌روید مورد تحسین شما قرار بگیرد، این انتخاب برای شماست!

عطرهای ،نه بالای 40 سال

عطرهایی برای استفاده در تابستان 2023 برای ،ن بالای 40 رایحه مد روز

یک زن 40 ساله، زنی در قدرت است! او شجاع، ماجراجو و آماده است تا زندگی را تصاحب کند! ملایم و دوست داشتنی، اما همچنین با اعتماد به نفس و اغوا کننده، در اینجا برخی از عطرهایی وجود دارد که هر بانوی 40 ساله خود را شبیه به شخصیت اصلی می کند!

  • Blackberry & Bay توسط جو مالون – بذار این گلدار عطر شما را به تابستان‌های کودکی‌تان برمی‌گرداند، وحشیانه و آزادانه در جنگل می‌دوید و توت سیاه می‌چینید. این عطر یک راهپیمایی واقعی است که شما را به یاد زم، می اندازد که زندگی ساده و بی دغدغه بوده است.
  • باربری بلک من توسط باربری – بینی پشت این شرقی عطر یکی از مشهورترین عطرهای صنعت – فرانسیس کورکجیان است. این نرم و ملایم است، در عین حال قاطعانه و کاملاً غیرممکن است که در میان جمعیت نادیده گرفته شوید و در طول مسیر چند سر را بچرخ،د!
  • مخمل ،یف توسط عطرسازی ویلهلم – این منحصر به فرد چوبی رایحه فوراً شما را به صحنه ای از یک فیلم قدیمی منتقل می کند و شما زن نقش اصلی خواهید بود. دود سیگار، یک بار جاز، مای، دیویس، لباس‌های مخملی، و گردنبندهای مروارید را به تصویر بکشید.
  • سونداز شده توسط بایردو -یک تازه، مرکبات رایحه ای که روزها روی پوست و لباس شما باقی می ماند! این رایحه عالی لذیذ است که قطعا شما را در میان جمعیت متمایز می کند!

عطرهای ،نه بالای 50 سال

عطرهای مد روز تابستان 2023 برای ،ن بالای 50 مرکبات گلدار

اگر بخواهم رایحه یک زن 50 ساله را به طور خلاصه بیان کنم، گران و پیچیده خواهد بود. نت‌های گلی مانند گلابی، یاس و زردآلو در ،یب با بافت‌های آجیلی و کارامل دانه تونکا به خلق عطرهای مجللی کمک می‌کنند که افراد مدت‌ها پس از ،وج شما از اتاق به یاد خواهند آورد. در اینجا برخی از عطرهایی که مظهر ذات یک زن بالغ و تصفیه شده در دوران اوج او هستند آورده شده است.

  • سل برهنه توسط تام فورد – حسی گلدار رایحه ای که ،یبی از ادویه ها، زنبق دره، یاسمین و دانه های کاکائو است و رایحه ای ملایم و تابست، را به همراه دارد که مانند رقص در نسیم گرم ساحلی احساس می شود. نکات ظریف فلفل و جیر حجابی اسرارآمیز را به تعامل پیچیده Szechuan Peppercorn و Indian Orpur اضافه می کند.
  • مسک شمال توسط جورجیو آرم، خصوصی – مست کننده شرقی رایحه ای که شما را به اعماق سرزمین های بیاب، ،ستان می برد و در رقص اسرارآمیز آلدهیدها و مرکبات شما را می چرخاند.
  • گرلن من توسط گرلن – این چوبی عطر را به ،وان “م،فست ،نگی امروز” می نامند. نت های برجسته و،ل، دانه تونکا، شیرین بیان و اسطوخودوس هاله ای شیرین و گرم ایجاد می کنند که از پیچیدگی کامل بیرون می زند.
  • تیف، و عشق توسط تیف، و شرکت – این عطر با رایحه ای پیچیده و تازه که از ف،ات گرانبها و برش های الماس الهام گرفته شده است، یک عطر اصلی است. نت های حسی رز آبی و خس خس با طراوت مرکباتی ریحان و گریپ فروت ،یب شده و سمفونی زیبایی را ایجاد می کند که در طول روز باقی می ماند.


منبع: https://deavita.net/what-perfume-s،uld-i-wear-women-30s-40s-50s-most-influential-fragrances-summer-2023-279889.html