دسته‌ها
اخبار

راهنمای مبتدیان برای جدا کردن و چسباندن کاغذ دیواری برای دیوارهای برجسته


امروزه کاغذ دیواری های پوسته و ،بان که به ،وان کاغذ دیواری های خود ،ب یا جداشونده نیز شناخته می شوند، راهی عالی برای دادن ظاهری تازه و مدرن به هر اتاق یا خانه ای بدون صرف زمان، تلاش و پول نقد زیاد هستند. و با افزایش مینیمالیسم و ​​تقاضا برای دیوارهای برجسته، کاغذ دیواری های پوسته و ،بیده به انتخاب های درجه یک برای هر صاحب خانه تبدیل شده است.

اما اگر از ،، هستید که برای اولین بار به آن تغییر می دهید کاغذ دیواری را پوست کنده و ب،ب،د برای ایجاد دیوارهای برجسته خیره کننده، و چیز زیادی نمی داند، پس این راهنما مخصوص شماست. در این مقاله، ما یک روش گام به گام را مورد بحث قرار داده ایم که چگونه می تو،د بدون هیچ زحمتی کاغذ دیواری های خود ،ب را انجام دهید.

راهنمای گام به گام لایه برداری و ،باندن کاغذ دیواری برای دیوار تاکیدی

به ،وان یک تازه کار، فقط باید تمام مراحل را با دقت انجام دهید تا به سرعت کاغذ دیواری قابل جابجایی را روی دیوارهای برجسته اعمال کنید.

یک کاغذ دیواری با کیفیت خوب برای لایه برداری و ،باندن انتخاب کنید

کاغذ دیواری را پوست کنده و ب،ب،د 1

منبع: pinterest.com

اول از همه، شما باید کاغذ دیواری خوب خود ،ب را انتخاب کنید. چندین برند مختلف به صورت آنلاین موجود هستند که کاغذ دیواری های قابل جابجایی من، را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهند. یکی از محبوب ترین نام ها در این دسته Giffywalls است. این برند طیف وسیعی از کاغذ دیواری ها را در رنگ ها و قیمت های مختلف ارائه می دهد، بنابراین شما باید بر اساس ترجیحات شخصی و نیازهای اتاق خود تصمیم بگیرید که چه نوع دیوار برجسته ای را انتخاب کنید.

نکته: هنگام انتخاب – باید دکوراسیون موجود اتاق و اندازه کلی دیواری را که می خواهید با کاغذ دیواری بپوش،د در نظر بگیرید. شما می تو،د با یک الگوی برجسته یا کاغذ دیواری با بافت ظریف استفاده کنید.

ابزار لازم را جمع آوری کنید

قطعا برای انجام کار به ابزارهایی نیاز خواهید داشت.

  • پارچه مرطوب
  • پاک کننده ملایم
  • یک نوار اندازه گیری
  • یک مداد
  • بدیهی است که یک کاغذ دیواری پوست کنده و ب،ب
  • ابزاری برای صاف ، پ،تیک
  • یک چاقوی کاربردی

تصمیم بگیرید که چه مقدار کاغذ دیواری نیاز دارید

هنگامی که کاغذ دیواری را انتخاب کردید، وقت آن است که بفهمید برای پوشش من، دیوار مورد نیاز به چه مقدار کاغذ دیواری نیاز دارید. بنابراین، شما باید دیواری را که می خواهید کاغذ دیواری خود ،ب را روی آن اعمال کنید، اندازه گیری کنید.

راه های مختلفی برای اطمینان از اینکه چه مقدار کاغذ برای پوشاندن دیوار نیاز دارید وجود دارد. یکی با استفاده از ماشین حساب های کاغذ دیواری آنلاین و روش دیگر و رایج ترین روش استفاده از نوار اندازه گیری است.

توجه داشته باشید: این را در نظر داشته باشید، رول های کاغذ دیواری پوست کنده و ،بان معمولا کوتاه تر از رول های کاغذ دیواری معمولی هستند. بنابراین، خوب است که اندازه‌گیری‌ها را به‌صورت دستی انجام دهید، زیرا برخی از ماشین‌حساب‌های آنلاین وجود دارند که طول را در نظر نمی‌گیرند، که تعداد رول‌های مورد نیاز را دست کم می‌گیرد.

وقت آن است که دیوار را آماده کنیم

کاغذ دیواری پوست کنده و ب،ب

منبع: pinterest.com

قبل از شروع استفاده از کاغذ دیواری روی دیوار، ابتدا باید دیوار را آماده کنید. با تمیز ، با یک پارچه مرطوب (وسایل لازم را جمع آوری کرده اید) شروع کنید تا ،یفی ها و ، ها را از روی دیوار پاک کنید. پس از اتمام، می تو،د پریمیر یا مهر و موم شده را نیز اعمال کنید، اگرچه رعایت این امر ضروری نیست.

چیدمان کاغذ دیواری را برنامه ریزی کنید

هنگامی که دیوار را تمیز کردید، وقت آن است که تعیین کنید هنگام استفاده از کاغذ دیواری از کدام طرح پیروی می کنید. شما باید طول کلی دیوار را اندازه بگیرید و سپس بر اساس عرض نوار کاغذ دیواری ت،یم کنید. این بیشتر به شما کمک می کند تا تعیین کنید که چه تعداد نوار کاغذ دیواری برای کل دیوار نیاز دارید.

برای دیوارهای برجسته، دو گزینه برای نحوه چیدمان کاغذ دیواری دارید. یکی این است که از سمت چپ با یک نوار کامل شروع کنید و تا آ، به سمت راست بروید، جایی که آ،ین نوار کاغذ دیواری اعمال می شود. گزینه دوم این است که نوارهای الگو را در وسط دیوار قرار دهید و سپس دو نوار به طور مساوی در سمت چپ و راست اضافه کنید.

یک راهنمای برای اعمال موثر اولین تکه کاغذ دیواری تهیه کنید

از آنجایی که قبلاً اندازه های دیوار را انجام داده اید، وقت آن است که این اندازه ها را با کمک مداد به دیوار منتقل کنید. شما می تو،د از ابزار صافی برای ترسیم خطوط مستقیم به سرعت و کارآمد استفاده کنید. انجام این کار کمک می کند تا اولین نوار کاغذ دیواری را مستقیماً بکشید.

ال،ای مطابقت برای ظاهر بدون درز

کاغذ دیواری پوست کنده و ب،ب

منبع: pinterest.com

برای اینکه مطمئن شوید کاغذ دیواری شما صاف و مرتب به نظر می رسد، باید زمان و تلاش خود را صرف تراز ، ال،ای هر نوار کنید.

به جای برداشتن تعداد زیادی پشتی به یکباره، بهتر است با برداشتن چند اینچ پشتی در بالای نوار شروع کنید. سپس، به تدریج پشتیبان بیشتری را در امتداد لبه جایی که الگو را مطابقت می دهید بردارید و به این ترتیب ظاهر یکپارچه را آسان تر کنید.

کاغذ اعمال شده را صاف کنید

پس از اجرای هر نوار روی دیوار، باید آن را با یک ابزار صاف کننده پ،تیکی صاف کنید. اگرچه، می تو،د فرآیند صاف ، را با دستان خود نیز انجام دهید، که کافی خواهد بود.

کاغذ اضافی را جدا کنید

با کمک یک چاقوی کاربردی، می تو،د کاغذ اضافی را جدا کنید. خوب است وقتی کاغذ را برش می دهید حدود دو اینچ بیشتر بگذارید، بنابراین در صورت نیاز به کشیدن کاغذ یا تغییر مکان آن. شما لازم نیست نگران کمبود کاغذ باشید.

اطراف پنجره ها و سایر ،وجی ها را با دقت کار کنید

کاغذ دیواری پوست کنده و ب،ب

منبع: pinterest.com

در حالی که کاغذ را روی دیوار می‌کشید، اگر به پنجره، قاب در، لامپ یا هر ،وجی دیگری رسیدید، بگذارید کاغذ روی آن مورد همپوش، داشته باشد. فقط روی استفاده از مقاله تمرکز کنید. پس از اتمام کار، دوباره از یک چاقو برای جدا ، کاغذ اضافی استفاده کنید.

هنگام برخورد با پریزهای برق، مطمئن شوید که آنها خاموش هستند. هنگام برش کاغذ دیواری بیش از حد در نزدیکی ،وجی ها، احتمال ایجاد لبه های ناهموار سوراخ های کوچک در سوراخ ها وجود دارد. اگر این مورد در مورد شماست، پس نگران نباشید زیرا روکش پریزها بیشتر پوشش می دهد.

نکته: برای ظاهری ک،‌تر، می‌تو،د کاغذ را روی صفحات صاف پریزها ،ید.

به دنبال حباب های هوا باشید

پس از ،باندن کاغذ به دیوار، باید هر تکه ای را که آویزان کرده اید به دقت بررسی کنید تا از عاری بودن حباب های هوا مطمئن شوید. اگر حباب های هوا پیدا شد، از انگشت شست خود برای فشار دادن آنها به سمت پایین استفاده کنید. با این حال، اگر این راه حل برای شما کار نمی کند، پس دوباره و دوباره به تلاش خود ادامه دهید. سعی نکنید از ابزار صاف کننده استفاده کنید زیرا ممکن است کاغذ را کشیده شود.

از دیوار لهجه خود لذت ببرید

پس از انجام تمام مراحل ذکر شده در بالا، می تو،د راحت بنشینید و از لایه برداری و ،باندن زیبای دیوار تاکیدی کاغذ دیواری خود لذت ببرید.

نتیجه

کاغذ دیواری پوست کنده و ب،ب

منبع: pinterest.com

ایجاد یک دیوار برجسته با کاغذ دیواری لایه بردار و ،بناک راهی عالی برای افزودن سبک و شخصیت به خانه شما است. با نصب و حذف آسان آن، برای ،، که به دنبال یک پروژه DIY سریع و آسان هستند عالی است. با چند مرحله ساده که در بالا ذکر شد، می تو،د یک دیوار برجسته زیبا داشته باشید که برای سال های آینده دوام خواهد داشت.

سوالات متداول در مورد کاغذ دیواری لایه برداری و چوبی برای دیوارهای برجسته

آیا می تو،د از کاغذ دیواری لایه برداری و ،باندن روی دیوار تاکیدی استفاده کنید؟

آره! می‌تو،د از کاغذ دیواری‌های لایه بردار و ،باندن روی دیوارهای برجسته استفاده کنید. دیوار برجسته راهی عالی برای اضافه ، رنگ به اتاق و برجسته ، آن است. می تو،د یک کاغذ دیواری با الگوی برجسته یا ظریف یا حتی یک رنگ ثابت انتخاب کنید تا به دیوار برجسته خود جلوه ای منحصر به فرد ببخشد.

اگر کاغذ دیواری بلافاصله پس از آویزان ، شروع به افتادن کرد چه باید کرد؟

مشکل اصلی افتادن کاغذ درست پس از آویزان ، می تواند ،یف شدن دیوار یا استفاده نادرست باشد. بنابراین، قبل از آویزان ، کاغذ دیواری روی آن، باید دیوار را به درستی پاک کنید.

حدا،ر طول عمر برای لایه برداری و ،باندن کاغذ دیواری چقدر است؟

اگر به درستی نصب شود و به درستی از آن مراقبت شود، کاغذ دیواری پوست کنده و ب،ب می تواند سال ها دوام بیاورد. این ،ب به گونه ای طراحی شده است که ماندگاری بالایی داشته باشد و به مرور زمان از بین نمی رود.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری لایه بردار برای دیوارهای برجسته چیست؟

کاغذ دیواری پوست کنده و ب،ب برای ،، که به دنبال راهی سریع و آسان برای به روز رس، خانه خود هستند، گزینه بسیار خوبی است. نصب و برداشتن آن آسان است و می توان از آن برای ایجاد دیوارهای برجسته خیره کننده بدون دردسر کاغذ دیواری سنتی استفاده کرد. همچنین برای اجاره نشین، که ممکن است نتوانند تغییرات دائمی در دیوارهای خود ایجاد کنند عالی است.


منبع: https://thearchitecturedesigns.com/guide-to-،l-and-stick-wallpaper-for-accent-walls/