دسته‌ها
اخبار

راهنمای چک لیست 12 مرحله ای برای مدیریت املاک (2023)


خوش آمدید، صاحبان ملک برای اولین بار! زمان آن فرا رسیده است که جهشی داشته باشید و یک چالش جالب و پرارزش مدیریت دارایی را انجام دهید. شما قدم اول را در یک سفر طول، برای تبدیل شدن به یک صاحبخانه موفق برداشته اید. به ،وان یک مالک برای اولین بار، ممکن است اهمیت مدیریت ملک را به درستی درک نکنید. اما واقعا در دراز مدت کمک خواهد کرد. با داشتن تیم مدیریت املاک من،، می تو،د با دانستن اینکه ملک شما در بهترین دست ممکن است، خیالتان راحت باشد. در حالی که مدیریت صحیح را انجام می دهید، از مزایای سرمایه گذاری خود بهره مند می شوید و از دام ها جلوگیری می کنید.

با این چک لیست 12 مرحله ای من، و کمی صبر، بلافاصله اموال خود را مانند یک حرفه ای مدیریت خواهید کرد. از ،ب تخصص در سیاست‌ها و قو،ن گرفته تا توسعه امور مالی و یافتن مستاجران، این مقاله تمام اطلاعاتی را که می‌خواهید برای موفقیت‌آمیز ، سفر مالکیت ملک خود دارید، در اختیار شما قرار دهد. پس بیایید شروع کنیم؛ وقت آن است که صاحب ملک فوق العاده شوید!

آیا میدانستید؟

در سال 2021، 34 درصد از ،یداران خانه اولین ،یدار خانه بودند که نسبت به 31 درصد در سال 2020 افزایش داشته است.

راهنمای 12 مرحله ای چک لیست مدیریت املاک

اولین بار صاحبان املاک

منبع: pinterest.com

بازار و قانون محلی را بشناسید

قبل از اینکه به مدیریت املاک بپردازید، مهم است که بازار و سیاست های محلی را درک کنید. با روندهای بازار اجاره محلی، نرخ اجاره، ترجیحات مستاجر، و مشاغل خالی آشنا شوید. این اطلاعات به نرخ اجاره کمک می کند و با قو،ن و مقررات محلی مطابقت دارد. همچنین، در مورد مقررات محلی در مورد روابط مستاجر و صاحبخانه، مسکن منصفانه، محدودیت‌های سپرده امنیتی، روش‌های تخلیه و ثبت ملک اجاره تحقیق کنید.

یک شرکت مدیریت املاک یا DIY استخدام کنید

تصمیم بگیرید که یک شرکت مدیریت املاک را استخدام کنید یا خودتان ملک خود را مدیریت کنید. مدیریت اموال شما می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند، اما نیاز به زمان، تلاش و تخصص دارد. استخدام یک شرکت مدیریت املاک می تواند بار وظایف مدیریت روزانه مانند غربالگری مستاجر، درک را کاهش دهد. مالیات بر دارایی بر اساس ایالت، جمع آوری اجاره، نگهداری و تعمیرات. با این حال، هزینه ای دارد، معمولاً درصدی از درآمد اجاره.

انجام تعمیرات و ارتقاء

زمان کافی برای ارزیابی وضعیت خانه خود و انجام هرگونه تعمیر و نگهداری یا بهبود مهم اختصاص دهید. این باید شامل تعمیر شیرهای آب نشت کننده، رنگ آمیزی دیوارها، تعویض فرش یا ارتقاء تج،ات خانه باشد. ملکی که به خوبی نگهداری شود، مستاجران خوب را جذب می کند و اجاره بهای بالاتری را در بر می گیرد. همچنین می تو،د خدمات تمام وقت را بر اساس نوع ملک خود انتخاب کنید. به ،وان مثال، الف مدیریت املاک نمای کوه شرکت می تواند از اجاره تعطیلات شما مراقبت کند، یا در جزئیات سخت مانند چمن زنی فصلی یا دستیابی به اه، محوطه سازی شما کمک کند.

اولین بار صاحبان املاک

منبع: pinterest.com

آیا میدانستید؟

،یدار، که برای اولین بار ملک را برای اولین بار در سال 2021 به طور متوسط ​​قیمت ملک را 281900 پوند پرداخت ،د که از 294500 پوند در سال 2020 کاهش داشت.

تعیین نرخ اجاره

برای تعیین هزینه های آپارتمان برای اقامتگاه های مشابه در محل خود تحقیق کنید. هنگام تنظیم هزینه های خود، مقیاس، منطقه، خدمات و شرایط ملک اجاره ای خود را در نظر بگیرید. با این حال، زیاد درک نکنید. اجاره های گران قیمت روشی مطمئن برای ترساندن مستاجران توانمند است.

اموال خود را تبلیغ کنید

اکنون که ملک شما برای مستاجران آماده است، زمان شروع تبلیغات است. ملک خود را در وب سایت های اجاره، رسانه های اجتماعی و آگهی های محلی فهرست کنید و علائم «برای اجاره» را در مناطق قابل مشاهده نمایش دهید. مطمئن شوید که تمام اطلاعات مربوطه مانند تعداد اتاق خواب، حمام، مبلغ اجاره و اطلاعات تماس را درج کنید.

مستاجران صفحه نمایش

هنگامی که شروع به دریافت پرس و جو کردید، زمان بررسی مستاجران بالقوه است. این شامل تأیید درآمد، سوابق شغلی، امتیاز اعتباری، سابقه و مراجع آنها است. این مرحله را نادیده نگیرید یا عجله نکنید. یک مستاجر افتضاح در نهایت می تواند برای شما زمان، پول و سردرد تمام کند.

تسویه اجاره ایجاد کنید

اولین بار صاحبان املاک

منبع: pinterest.com

یک قرارداد اجاره جامع برای کنترل موفقیت آمیز دارایی مهم است. حقوق و مسئولیت‌های مستأجر و صاحبخانه، از جمله شرایط پرداخت اجاره، ا،امات سپرده امنیتی، تعهدات نگهداری و تعمیرات، و روش‌های تخلیه را مشخص می‌کند. اطمینان حاصل کنید که قرارداد اجاره شما با مقررات محلی مطابقت دارد و از نظر قانونی ا،ام آور است.

سپرده اجاره و حفاظت را جمع آوری کنید

هنگامی که مستاجر شما قرارداد اجاره را امضا کرد، ،ت به گرفتن اجاره و سپرده حفاظتی می رسد. مطمئن شوید که سیستمی برای جمع آوری اجاره در محل دارید، چه از طریق پورتال هزینه وب، پست یا حضوری. از حفظ اطلاعات صحیح در مورد همه تراکنش ها غافل نشوید. جمع آوری به موقع اجاره بها برای حفظ پول نقد و سودآوری بسیار مهم است.

بازرسی مکرر

بازرسی های منظم می تواند به شما کمک کند تا مشکلات نگهداری یا تعمیر را قبل از تبدیل شدن به مشکلات اساسی شناسایی کنید. حداقل هر شش ماه یک بار یا در صورت نیاز، بازرسی ها را برنامه ریزی کنید. قبل از ورود به ملک، حتما به مستاجرین خود زمان اطلاع رس، کافی بدهید.

آیا میدانستید؟

اولین بار صاحبان املاک

منبع: pinterest.com

متوسط ​​​​مالک خانه تقریباً 1400 تا 2300 دلار برای نگهداری سالانه هزینه می کند.

به درخواست های تعمیر و نگهداری رسیدگی کنید

نگهداری و تعمیر ملک برای حفظ وضعیت من، و جذب مستاجران ضروری است. به طور مرتب اموال را از نظر آسیب، فرسودگی و خطرات ایمنی بازرسی کنید. هنگامی که مستاجران شما مشکلات تعمیر و نگهداری را گزارش می دهند، به سرعت پاسخ دهید و مشکل را در اسرع وقت حل کنید. تأخیر در تعمیر و نگهداری می تواند منجر به مسائل جدی تر و نارضایتی مستاجرین شود.

منظم بم،د

املاک شامل کارهای اداری زیادی است، از قراردادهای استخدامی گرفته تا آمار نوسازی. تمام اسناد خود را مرتب و بدون زحمت در دسترس داشته باشید. برای پیگیری همه چیز می تو،د از یک سیستم بایگ، فیزیکی سرویس ذخیره سازی مبتنی بر ابر استفاده کنید. ارتباط موثر با مستاجران نیز برای مدیریت موفق ضروری است. خطوط باز تبادل کلامی ایجاد کنید و به سؤالات، مسائل و شکایات مستاجر به سرعت پاسخ دهید.

ا،اج ها را با احتیاط مدیریت کنید

هیچ ، دوست ندارد مستاجر را بیرون کند، اما گاهی اوقات لازم است. هنگام ا،اج مستاجر مراحل قانونی من، را رعایت کنید و این کار را با دقت و دلسوزی انجام دهید. به یاد داشته باشید، یک مستاجر بد نشان دهنده مهارت های مدیریت ملک شما نیست.

پینوشت

منبع: pinterest.com

شما بروید! با مدیریت املاک جدید شما تمام شد و گردگیری شد. ما می د،م که دانستن راه درست برای شروع سفر مدیریتی می تواند طاقت فرسا و گیج کننده باشد. اما با این چند مرحله، می تو،د به طور همزمان مدیریت کنید و ROI من،ی داشته باشید. با کمی تلاش و حوصله، در راه مدیریت عالی مدیریت املاک خواهید بود.


منبع: https://thearchitecturedesigns.com/checklist-guide-to-property-management/