دسته‌ها
اخبار

رایان برنز به عنوان مدیر طراحی داخلی به HOK در دنور می پیوندد


بیرن بیش از دو دهه تجربه در طراحی داخلی، استفاده مجدد تطبیقی ​​و استراتژی فضا را به ارمغان می آورد.

HOK Ryan Byrnes، IDDA، Assoc را استخدام کرده است. AIA، LEED AP، به ،وان مدیر طراحی، داخلی. او برای مدیریت پروژه های داخلی برای استودیوهای سنت لوئیس و دنور HOK با براد لیبمن، مدیر داخلی برای مطب سنت لوئیس همکاری خواهد کرد.

لیبمن گفت: «رایان در هدایت مشتریان از طریق پروژه‌های پیچیده برای ایجاد راه‌حل‌های طراحی داخلی الهام‌بخش برتری دارد. “ما هیجان زده هستیم که او به HOK می پیوندد تا تمرینات داخلی پررونق خود را گسترش دهد.”

رویکرد او ایجاد راه‌حل‌های انعطاف‌پذیر و کاربردی را در اولویت قرار می‌دهد که ضمن پشتیب، از اه، تجاری و پایداری، تجربه کاربر را افزایش می‌دهد. تجربه او شامل پروژه های داخلی در هوانوردی، علوم زیستی، فضا و هوافضا، محل کار و بازارهای ،تی است.

برنز گفت: «رویکرد من بر رهبری تیم‌های پروژه متنوع برای طراحی فضای داخلی نوآورانه برای مشتریان متمرکز است. “من مشتاقانه منتظر همکاری با استودیوهای سنت لوئیس و دنور HOK هستم تا طراحی های داخلی را توسعه دهم که تجربه را برای همه در محیط ساخته شده افزایش دهد.”

کارهای برنده جایزه برنز شامل ایستگاه موسسه تحقیقاتی استوایی اسمیتسونیان در پاناما، برنده جایزه مدیریت انرژی و آب فدرال، و اقامتگاه برج المپیک در نیویورک، برنده جایزه شایستگی معماری داخلی RADA است.


منبع: https://www.،k.com/news/2023-04/ryan-byrnes-joins-،k-in-denver-as-director-of-design-interiors/