دسته‌ها
اخبار

رنگ هایی که با سبز تیره ترکیب می شوند تا ظاهری طبیعی و بدون دردسر داشته باشند


سبز تیره یک رنگ عالی است که نمایانگر یک فضای متعادل است. شاید فکر کرده باشید که ،یب سبز تیره چگونه در فضای شما کار می کند. نگران نباشید زیرا ،یب رنگ ها بهترین کاری است که ما انجام می دهیم. در زیر چند رنگ وجود دارد که با سبز تیره همخو، دارند. دیوار، مبلمان، یا پنجره. ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

نکاتی برای شروع

بسیاری از مردم همیشه به دنبال راه هایی برای ارتقای فضای خود هستند. انتخاب سبز تیره یک انتخاب عالی است. با این حال، برای درک اینکه چه رنگ‌هایی با سبز تیره بهترین ،یب را دارند، قبل از در نظر گرفتن آن برای فضای خود، دانستن چند نکته در مورد سبز تیره بسیار مهم است.

  • سبز تیره یک سایه بسیار غالب است.
  • این یک جایگزین نرمتر و طبیعی تر برای سیاه است.
  • سبز تیره با رشد، طراوت، شروعی جدید و آرامش همراه است.
  • سبز تیره را می توان برای سبک های سنتی یا معاصر ساخت.

چه رنگ هایی با سبز تیره می آیند؟

در اینجا چند رنگ وجود دارد که با سبز تیره همخو، دارند:

1) سبز تیره + قهوه ای تیره

قهوه ای تیره طبیعی ترین رنگی است که با دیوارها و مبلمان سبز تیره ست می شود. رنگ های چوب طبیعی بسیار عالی هستند زیرا بدون اینکه ،بناک به نظر برسند سایه های مختلف سبز را تکمیل می کنند. این دو یک را می سازند عمل متعادل کننده رنگ عالی. البته، لازم نیست نگران باشید که هر دوی این رنگ ها سایه های برجسته هستند.

سبز تیره و قهوه ای تیره

منبع تصویر:architectainteriordesign.com

تا زم، که رنگ سبز سایه اصلی است و قهوه ای به ،وان لهجه استفاده می شود یا برع،، این ،یب به خوبی کار می کند. سایه ها کنتراست ایجاد نمی کنند، اما بافت و عمق را نشان می دهند که می تواند برای یک فضا بسیار آرام بخش باشد. قبل از اینکه این ،یب رنگ را انتخاب کنید، مطمئن شوید که در اتاقی با نور من،، مانند اتاق مطالعه یا اتاق نشیمن قرار گرفته است.

2) سبز تیره + زرد ،دلی

برای ظاهری خوب، رنگ سبز تیره بلافاصله با زرد ،دلی به ،وان سایه برجسته ظاهر می شود. سبز تیره یک سایه غنی است و زرد ،دلی یک سایه گرم و دلپذیر است. همچنین روشن است که آن را برای یک اتاق با نور من، می کند. البته، ممکن است فکر کنید که هر سایه ای از زرد می تواند ترسناک باشد.

سبز تیره و زرد ،دلی

منبع تصویر: apartmenttherapy.com

با این حال، با سبز تیره، رنگ زرد خنثی می شود و چشم را به سمت خود می کشاند. اگر متقاعد کننده تر نیاز دارید، زرد و سبز در کنار یکدیگر روی چرخه رنگ بنشینند. این باعث می شود که آنها برای چندین طرح هنری من، طبیعی و عالی باشند. همانطور که در بالا نشان داده شد، پررنگ بودن رنگ سبز تیره و لمس های آرام زرد ،دلی فضا را به هم گره می زند.

3) سبز تیره + طلا + سفید

نکات ظریف طلایی و سفید به خوبی با سبز تیره جفت می شوند. طلایی رنگ بسیار متنوعی است، به خصوص زم، که در ،مت های کوچکی مانند دستگیره در استفاده شود. همانطور که در زیر می بینید، نکات کوچک طلایی نه به ،وان رنگ اصلی، بلکه به ،وان یک لهجه، زمینه سبز تیره و سفید را نمایان می کند. صندلی‌های رنگ طلایی ناهماهنگ نیز اتاق را در طراحی داخلی باروک می‌بندند.

سبز تیره، طلایی و سفید

منبع تصویر: interiordesignideas.com

دیوار سفید به جای انتخاب یک اتاق سبز کاملا تاریک، نور ورودی به اتاق را تقویت می کند و به آن توهم بزرگتر بودن می دهد. البته در هیچ سایه تیره ای نباید زیاده روی کرد. این اتاق نشان دهنده تعادل کامل بین 3 رنگ است که یک اتاق را به هم نزدیک می کند. اتاق تمیز اما دلپذیر است.

4) سبز تیره + آبی روشن + خا،تری

هر سایه سبز تیره تر به خوبی با آبی روشن جفت می شود. البته یک اتاق نشیمن یا فضایی زیبا و خنثی به شما می دهد که همه چیز به یکباره خودنمایی نکند. آبی روشن یکی از آن سایه های پر جنب و جوشی است که در طرح کلی تونال بدون به نظر رسیدن ظاهری نامرتب، گره می خورد.

سبز تیره، آبی روشن و خا،تری

منبع تصویر: amcdesign.com

سایه های روشن تر یک انتخاب عالی است که با سبز تیره هماهنگ می شود. بنابراین یک پالت پاستل یک ،یب ک،یک برای طراحی داخلی شما ایجاد می کند. دیوارها با سایه های عمیق سبز جنگل ایجاد یک بوم خالی زیبا و مبلمان آبی روشن یک نقطه کانونی ایجاد می کند. کنتراست چشمگیر آثار هنری خا،تری و طلایی همه چیز را بدون اینکه اتاق با رنگی تضاد به نظر برسد، گرد هم می آورد.

5) سبز تیره + بورگوندی

بورگوندی ظاهر بسیار پیچیده ای را به میز می آورد. این یکی از سایه های غنی است که بهترین گزینه است. همچنین یکی از بهترین رنگ هایی است که فقط با یک اشاره بیان می کند. هر سایه متفاوتی از بورگوندی وقتی به خوبی جفت شود با سبز به نظر می رسد. به خاطر داشته باشید که بورگوندی همچنین در محیط های رسمی تر با سبز تیره به خوبی جفت می شود.

سبز تیره و شرابی

منبع تصویر: stilolinea.com

این ،یب رنگ نیز می تواند سرگرم کننده و جوان کننده باشد. اگر سبز زمردی، سبز جنگلی یا سبز زیتونی دارید، هرگز نمی تو،د با رنگ بورگوندی اشتباه کنید. بورگوندی نیز انتخاب مطمئنی است زیرا به طور خودکار با رنگ سبز به خوبی جفت می شود. چند گیاه سبز برای خنثی ، هر رنگ خشن، و این ،یب به شما کمک خواهد کرد.

6) سبز تیره + سبز ن،ایی

سایه های سبز نیز برای ایجاد جذابیت بصری در همان رنگ با هم ،یب می شوند. از آنجایی که سبز تیره یک رنگ الهام گرفته از طبیعت است، با سبزی های دیگری مانند سبز لیمویی و فضای داخلی سبز ن،ایی یا مریم گلی نیز می آید. به خاطر داشته باشید که سایه سبز ن،ایی یک رنگ سرد است. بنابراین برای متعادل ، آن، مطمئن شوید که رنگ های دیگر و رنگ های مختلف قهوه ای تیره یا کف چوبی در اطراف وجود دارد.

سبز تیره و سبز ن،ایی

منبع تصویر: evolveindia.com

در این مرحله، اگر تصمیم به استفاده از این سایه‌ها دارید، رنگ‌های روشن در هر جای دیگر به بازتر شدن فضا و نه کاهش آن کمک می‌کنند. وقتی شک دارید، با رنگ سبز بروید. حتی یک کاناپه سبز خاموش مانند آنچه در بالا نشان داده شده است، دیوار برجسته سبز تیره را تکمیل می کند. این یک راه عالی برای جفت ، رنگ سبز است.

7) سبز تیره + صورتی رژگونه

در حالت من،، صورتی می تواند یک رنگ مکمل زیبا باشد. ممکن است از تصور رنگ صورتی به دکوراسیون خود وحشت کنید. با این حال، هنگامی که همانطور که در زیر مشاهده می شود جفت می شود، بسیار زیبا به نظر می رسد. ناگفته نماند صورتی و سبز در چرخه رنگ در کنار یکدیگر می نشینند. رنگ سبز تیره ممکن است به اتاق شما عمق بدهد، اما یک کاناپه صورتی همه چیز را به هم گره می زند.

سبز تیره و صورتی

منبع تصویر: colormeanings.com

با اضافه ، رنگ های صورتی به هر گونه کنتراست خشن، مثلاً بین سایه روشن قرمز و سبز در اتاق غذاخوری. افزودن بالش‌های سبز و شمع‌ها باعث ایجاد یک اتاق سبز چشمگیر می‌شود. صورتی یکی از بهترین سایه های ملایم است که به طور خودکار خلق و خوی افراد را بالا می برد. خیلی چشمگیر نیست و کنتراست بسیار واضحی هم ارائه نمی دهد.

8) سبز تیره + نارنجی سوخته

اگر این اولین باری است که سبز تیره را تجربه می کنید، رنگ خاکی مانند نارنجی سوخته باید در 5 ،یب برتر شما باشد. نارنجی آنقدر روشن نیست که از دیوارهای سبز تیره شما دور کند، درست است. حال و هوای نارنجی خاموشی می دهد که مکمل سبز است. این دو رنگ به طور یکپارچه با هم ،یب می شوند.

سبز تیره و نارنجی سوخته

منبع تصویر: voilavoile.com

در نور من،، این ،یب به اندازه‌ای خنثی است که طرح‌های رنگی بیشتر و روشن‌تری برای بهبود ظاهر اضافه می‌کند. شما همیشه می تو،د با سایه های زیبای زرد-سبز یا آبی-سبز وارد شوید. آبی دریایی و اسطوخودوس کم رنگ نیز می تواند به این پالت اضافه شود.

چرا باید سبز تیره را برای کار بعدی خود انتخاب کنید؟

البته قبلاً دیده اید که چقدر سبز تیره با رنگ های من، جفت می شود. در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا باید سبز تیره را برای پروژه بعدی خود انتخاب کنید.

الف) ارتباط نزدیک با طبیعت و طراوت

ارتباط نزدیک با طبیعت

منبع تصویر: womanand،me.com

آیا تا به حال در نزدیکی درختان کاج قدم زده اید؟ بوی و حس تازگی همان چیزی است که سبز تیره به فضای شما خواهد آورد. سبز تیره حتی به شکل یک رنگ برجسته، باعث می شود احساس نزدیکی به طبیعت کنید. اگر خواهان آرامش در فضای خود هستید، پس این رنگ من، شماست. در هر اتاقی که انتخاب کنید عالی به نظر می رسد.

ب) آسان برای تعویض پالت رنگ

پالت های رنگی

منبع تصویر: schemecolor.com

سبز تیره یک رنگ ثابت است. به خودی خود می تواند غلبه کند. بسته به اینکه چگونه به آن نگاه می کنید، این پتانسیل را دارد که سایه های دیگر را نیز در خود جای دهد. اگر این کار را در دوزهای کوچک انجام دهید، می تو،د اساساً سبز را با هر رنگی جفت کنید. این باعث می‌شود هر چند وقت یکبار پالت خود را تغییر دهید اما رنگ سبز را حفظ کنید.

ج) به ،وان یک لهجه یا اصلی پیچیده به نظر می رسد

ظاهر پیچیده

منبع تصویر: roomdsign.com

در حالی که ما سبز تیره را برای فضاهای کوچک توصیه نمی کنیم، اما همچنان به ،وان یک لهجه زیبا به نظر می رسد. البته در ست ، با رنگ سفید روشن یا سفید مایل به سفید، فوق العاده به نظر می رسد. به خاطر داشته باشید که طراحی داخلی همه چیز در مورد بازی با رنگ های خود و به دست آوردن چیزی است که کار می کند. به ،وان رنگ اصلی، سبز تیره می تواند به راحتی فضا را کنترل کند و آن را زیبا جلوه دهد.

د) تطبیق آسان با اثاثه یا لوازم داخلی، پارچه ها و ال،ا

به راحتی با ال،ا، پارچه ها و اثاثه یا لوازم داخلی هماهنگ می شود

منبع تصویر: pinterest.com

از آنجایی که سبز تیره با تن رنگ های دیگر جفت می شود، تطبیق آن بسیار آسان است. به ،وان مثال، مبلمان سبز تیره با سایه های روشن از سبز، دیوارهای سبز کم رنگ، سفید، زرد، فوشیا، سرخابی و حتی آلو ست می شود. فراموش نکنیم که همه ته رنگ‌های برنزه و گرم سبز تیره را خیره‌کننده جلوه می‌دهند.

خط پایین

اگر در جفت ، سبز تیره مشکل دارید، به یاد داشته باشید که یک تن و سایه از هر رنگی وجود دارد که می توان با آن جفت کرد. شما همچنین می تو،د تناژهای متفاوتی از همان سایه های سبز ایجاد کنید و همچنان بهترین ،یب را داشته باشید. امیدواریم پیشنهادات ما به شما کمک کند.

منبع تصویر ویژه: ret،rity.com


منبع: https://www.archute.com/colors-that-go-with-dark-green/