دسته‌ها
اخبار

روندهای کلیدی در طراحی داخلی تجاری در حال حاضر


همانطور که دنیای طراحی داخلی به تکامل خود ادامه می دهد، فضاهای تجاری به طور فزاینده ای به دنبال ایجاد فضایی شیک و راحت تر هستند.

اگر در سال جاری به تغییر و به روز رس، فضای تجاری تجاری خود فکر می کنید، پس نگاهی به روندهای کلیدی طراحی داخلی بیندازید که صنعت طراحی داخلی تجاری را طوف، کرده و رویکرد ،ب و کارها به دکوراسیون خود را متحول کرده است.

چرا طراحی داخلی برای مشاغل تجاری مهم است؟

مشاغل تجاری برای ایجاد فضایی جذاب و راحت برای مشتریان به طراحی داخلی متکی هستند. همچنین می تواند به ایجاد یک فضای منحصر به فرد کمک کند که ،ب و کار را از رقبای خود متمایز کند.

از روندهای محبوب طراحی داخلی نیز می توان برای ایجاد یک فضای کاری کارآمد استفاده کرد که می تواند به بهبود فضای شما کمک کند. علاوه بر این، از طراحی داخلی تجاری می توان برای ایجاد فضایی استفاده کرد که ارزش ها و مأموریت ،ب و کار را منع، می کند و به ایجاد هویت برند قوی کمک می کند.

گرایش های کلیدی طراحی داخلی تجاری:

طراحی داخلی تجاری

منبع: interiorsbysteveng.com

در سال های اخیر، بسیاری از تجاری ،ب و کارها شروع به توجه به پایداری به ،وان بخشی از طراحی داخلی خود کرده اند. این یک راه عالی برای ،ب و کارها برای کاهش ردپای محیطی و صرفه جویی در هزینه در طول زمان است.

طراحی پایدار می تواند شامل استفاده از مواد قابل بازیافت، روشنایی و گرمایش با انرژی کارآمد، لوله کشی کم جریان و مبلمان سازگار با محیط زیست. ،ب‌وکارهایی مانند رستوران‌ها و فروشگاه‌های ،ده‌فروشی می‌توانند از این مزیت بهره‌مند شوند، زیرا می‌توانند محیط جذاب‌تری را برای مشتریان خود ایجاد کنند و تأثیرات زیست‌محیطی آن‌ها را کاهش دهند.

طراحی داخلی تجاری

منبع: aia-india.com

طراحی بیوفیلیک، که بر آوردن فضای باز به داخل از طریق استفاده از گیاهان، ،اصر طبیعی و سایر ،اصر طبیعت تمرکز دارد، در حال تبدیل شدن به یک گرایش طراحی داخلی به طور فزاینده ای در بین مشاغل تجاری است.

به طور خاص، باشگاه‌های سلامت، سالن‌های ورزشی، اسپا و هتل‌ها شروع به ادغام این نوع طراحی در فضای داخلی خود، به‌ویژه در قالب محوطه است، خود کرده‌اند. چه زم، طراحی است، تجاری، شکل، اندازه و ویژگی ها می توانند کاملاً متفاوت باشندبه طور قابل توجهی ،ب‌وکارها باید جنبه‌های مهمی مانند ا،امات ایمنی است، از جمله سطوح کاشی‌شده غیر لغزنده را در نظر بگیرند.

علاوه بر این، سازمان‌ها باید به نحوه طراحی محیط است، خود نیز فکر کنند. چه انتخاب ظاهری معاصر یا طراحی شیک است،، ،یب ویژگی‌های بیوفیلیک مانند گیاهان یا شاخ و برگ – یا حتی قرار دادن است، در بیرون – می‌تواند مزایای زیادی برای کاربران داشته باشد. ایجاد فضایی جامع و سالم با استفاده از ،اصر طبیعی روندی است که امسال نیز ادامه دارد.

طراحی داخلی تجاری

منبع: blue،eltd.co.uk

در صنعت رقابتی امروزی، ،ب‌وکارها باید به جذابیت بصری خود توجه داشته باشند تا تاثیری عالی بگذارند. مینیمالیسم یک مفهوم محبوب و گرایش طراحی داخلی است که برای ایجاد محیطی تمیز و جذاب برای مشتریان استفاده می شود.

با ادغام مینیمالیسم در طراحی خود، ،ب‌وکارها می‌توانند فضای بازتر و ساده‌تری ایجاد کنند که برای مشتریان جذاب باشد. به ،وان مثال، یک رستوران می تواند با استفاده از مبلمان و نورپردازی ساده و مدرن و پر، از استفاده از هر گونه دکور غیر ضروری و به هم ریخته، از مینیمالیسم استفاده کند. این همچنین می‌تواند به ایجاد حس آرامش کمک کند و به مشتری بفهماند که هنگام غذا خوردن در این فضا تجربه‌ای آرام خواهد داشت.

طراحی داخلی تجاری

منبع: decorilla.com

مسدود ، رنگ یک روند محبوب در طراحی داخلی تجاری برای بسیاری از مشاغل مانند فروشگاه های ،ده فروشی، رستوران ها، دفاتر و غیره است. اغلب برای ایجاد بخش های متمایز رنگ در مناطق مختلف اتاق استفاده می شود و اغلب از همان سایه در رنگ های مختلف استفاده می شود.

این می تواند برای تعریف فضاها به شیوه ای جالب تر و همچنین برای تأکید بر برخی ،اصر دکور مانند آثار هنری یا مبلمان استفاده شود. همچنین می توان از بلوک رنگ برای ایجاد حس حرکت در یک اتاق، با استفاده از سایه های مختلف از همان رنگ در مناطق مختلف استفاده کرد.

همچنین بخو،د: پرده خاموشی برای فضاهای تجاری

طراحی داخلی تجاری

منبع: dmagstatic.com

طراحی پلان باز روندی است که در دنیای طراحی داخلی تجاری مورد توجه قرار گرفته است. این مفهوم مبتنی بر ایجاد فضایی است که باز و ت،یم نشده و بدون نقطه کانونی از پیش تعیین شده باشد.

با حذف جداسازی دیوارها و سایر موانع فیزیکی، فضا بزرگتر، روشن تر و جذاب تر به نظر می رسد. این رویکرد در میان مشاغلی که به زمینه های کاری مش، نیاز دارند، مانند استارتاپ ها، شرکت های فناوری، شرکت های اقتصاد اشتراکی، فضاهای رویداد و سایر موسساتی که نیاز به چندین نفر برای همکاری دارند، محبوب است.

طراحی پلن باز از این نظر منحصر به فرد است که می تواند متن، با نیازهای یک ،ب و کار خاص باشد. هدف نهایی ایجاد فضایی است که راحت و مساعد برای همکاری باشد، اما همچنین برای نیازهای خاص ،ب و کار سفارشی شود.

طراحی داخلی تجاری

منبع: ambius.com

یکی دیگر از روندهای محبوب طراحی داخلی تجاری در حال حاضر، ارائه فضای کافی برای انعطاف پذیری است. روند ایجاد مناطق چند منظوره و چند منظوره به طور فزاینده ای محبوب می شود، زیرا مشاغل به دنبال راه هایی برای استفاده بهتر از خود هستند. فضای اداری.

با ایجاد مناطق مجزا که می توانند برای اه، متعدد مورد استفاده قرار گیرند، مشاغل می توانند در هزینه ها صرفه جویی کنند و در عین حال استانداردهای با کیفیت بالا را حفظ کنند. اینها می توانند به ویژه در مشاغل اداری بزرگ مفید باشند زیرا می توانند به اتاق های جلسه، مناطق ویژه و غیره تبدیل شوند.

این ها همچنین برای مدارس عالی هستند، مناطقی مانند سالن های نمایش را می توان به ،وان سالن ورزش، سالن اجتماعات، اتاق های استراحت داخلی و موارد دیگر مورد استفاده قرار داد. راه های خلاقانه زیادی وجود دارد که می توان از فضاهای انعطاف پذیر برای بهره وری استفاده کرد.




منبع: https://architecturesideas.com/commercial-interior-design/