دسته‌ها
اخبار

ساختمان اجاق گاز کاست – اجاق گاز کاست چیست؟


ساختمان اجاق گاز کاست – اجاق گاز کاست چیست؟

اجاق گاز کاست چیست؟ اجاق گازهای کاست چه تفاوت هایی با سایر اجاق ها دارند؟ ساختمان اجاق گاز کاست چگونه به نظر می رسد؟ ما در زیر به تمام این سوالات پاسخ داده ایم! مقاله را بخو،د تا در مورد اجاق گاز کاست بیشتر بد،د!

اجاق گاز کاست دقیقا چیست؟

اول از همه، اجاق گازهای کاست به اجاق گازهای دیواری، اجاق گاز داخلی یا اجاق گاز داخلی نیز گفته می شود. البته لازم به ذکر است که اجاق گاز کاست و اجاق گاز داخلی صد در صد ی،ان نیستند، زیرا اولی فضای کمتری را اشغال می کند و می توان آن را در هر ارتفاعی قرار داد. به خصوص مدل های بزرگتر بالاتر از سینه دودکش قرار می گیرند. علاوه بر این، اجاق‌های کاست دارای پوسته ف،ی اضافی در اطراف جعبه هستند که امکان به دام انداختن هوای گرم بین لایه‌ها را می‌دهد.

اجاق گاز کاست نوعی اجاق گاز است که می تو،د آن را در دیوار خانه خود ادغام کنید. به عبارت دیگر، چنین اجاقی را می توان به صورت هموار در یکی از دیوارهای خانه قرار داد تا به ،وان یک “پنجره” آتش ایجاد شود. چنین کوره هایی اغلب به منظور جایگزینی آتش باز ،یداری می شوند.

اجاق گازهای کاست – مشعل های ایمن و کاربردی

ساختمان اجاق گاز کاست

منبع: pinterest.com

معمولاً یک قاب ف،ی در اطراف اجاق گاز داخلی وجود دارد، نه بی دلیل. هدف این قاب ایجاد شکاف هوا است. واقعاً مهم است. بدون قاب، اجاق گاز نمی توانست هوا را از اتاق بیرون بکشد و سپس گرما را به داخل آن فشار دهد.

با این حال، اتفاق می افتد که یک شکاف هوا کافی نیست و یک منبع هوای اضافی مورد نیاز است. به همین دلیل است که اجاق‌های کاست اغلب دارای یک منبع هوای خارجی هستند – یک لوله کوچک که هوای تازه را از بیرون خانه به داخل اجاق گاز می‌کشد.

اجاق گازهای کاست چه چیز دیگری نیاز دارند؟ در واقع، چنین کوره‌هایی به یک دودکش نیاز دارند تا مواد قابل احتراق و دود را خارج کنند، درست مانند «شعله‌های چوبی غیر کاست». به طور خلاصه، اجاق گازهای کاست ایمن و کاربردی هستند، زیرا جلوی شیشه ای آتش را می بندد. آنها هیچ دودکشی ندارند که در عمل به این م،ی است که هیچ چیز نمی تواند فضای دنج اتاق را مختل کند.

چگونه مشعل های چوب کاست را نصب کنیم؟

اجاق گازهای کاست، برخلاف ظاهر، ساخت و نصب بسیار آس، دارند. اولین چیزی که باید در مورد آن به خاطر بسپارید این است که اطمینان حاصل کنید که دیوار انتخابی از ساختمان بنایی بادوام است. اگر مشعل چوب کاست شما به آن نیاز دارد، اتصال هوای خارجی نیز ضروری است. همین امر در مورد دودکش دودکش نیز صدق می کند – همچنین لازم است.

از تخته های آتش نش، استفاده کنید

ساختمان اجاق گاز کاست

منبع: pinterest.com

اگر می خواهید اجاق گاز کاست را در مک، نصب کنید که سینه دودکش موجود نباشد، باید از تخته های آتش نش، استفاده کنید. آنها همچنین برای ساخت و سازهای جدید مفید هستند. به طور کلی، برخی از تخته های مقاوم در برابر آتش برای ساخت و ساز در جایی که عایق من، مورد نیاز است ایجاد می شود. برخی دیگر برای توزیع مجدد و ذخیره گرما استفاده می شوند.

تخته های آتش نش، در برابر درجه حرارت بالا حتی تا 1100 درجه سانتیگراد مقاومت دارند. آنها از نظر مک،کی پایدار و سبک وزن هستند. آنها را می توان با ابزارهای چوبی مانند اره های دستی پردازش کرد. شما به راحتی می تو،د آنها را برش دهید، سوراخ کنید و آنها را آسیاب کنید – به لطف آن، انجام مراحل ساخت آسان تر است.

هیچ آزبست و گچ در داخل a پیدا نمی کنید تخته نسوز. تخته های آتش نش، سمی نیستند و تأثیر منفی بر محیط زیست ندارند. آنها هم به ،وان عایق و هم به ،وان مصالح ساختم، عالی هستند. آنها پوشش های تزئینی عالی برای اجاق گاز و شومینه هستند.

نصب اجاق گاز کاست به طور خلاصه

هنگامی که مکان ایده آل را بر روی دیوار خود انتخاب کردید و مواد من، را ،یداری کردید، می تو،د شروع به ساخت مشعل چوب کاست خود کنید. با برداشتن درب شروع کنید. سپس از شر آسترها و صفحه گلو خلاص شوید. مرحله بعدی مونتاژ میله های رنده است.

ساختمان اجاق گاز کاست

منبع: pinterest.com

پس از آن، ،ت به جا دادن ،وجی اسپیگوت به اجاق گاز می رسد. فراموش نکنید که ،وجی اسپیگوت ذکر شده را به سیستم دودکش وصل کنید! سپس، شما باید از اتصال هوای احتراق اطمینان حاصل کنید. کاری که در این مرحله نیز باید انجام دهید این است که اجاق گاز خود را به اطراف آتش ببندید. سپس، فقط تزئینات فراگیر را بچینید و اجاق گاز را راه اندازی کنید!

خلاصه

اجاق گاز کاست قطعا اجاق گازی است که ارزش داشتن را دارد. واقعاً می تواند به فضای داخلی جذابیت ببخشد. تفاوت اصلی این نوع اجاق با سایر اجاق ها این است که می توان آن را در دیوار ادغام کرد و “پنجره ای” از آتش ایجاد کرد. می توان آن را در هر ارتفاعی قرار داد که یک مزیت اضافی است. ساختن کار سختی نیست و حداقل باید سعی کنید آن را به تنهایی انجام دهید. اگر ترجیح می دهید از کمک یک متخصص استفاده کنید، البته می تو،د این کار را انجام دهید. به هر حال، ما برای شما آرزوی موفقیت در دستیابی به هدف داریم – اجاق گاز کاست ایده آل خودتان!


منبع: https://thearchitecturedesigns.com/c،ette-stove-building/