دسته‌ها
اخبار

ساخت و ساز بیمارستان جدید Bon Secours Health در لیمریک، ایرلند آغاز شد


رئیس ،ت ایرلند، Taoiseach Leo Varadkar، مراسم گرداندن چمنزار را برای بیمارستان 150 تختخوابی طراحی شده توسط استودیوی HOK لندن و Reddy Architecture + Urbanism انجام داد.

ساخت و ساز بیمارستان جدید Bon Secours Health System در Ballysimon در حومه Limerick در حال انجام است. این بیمارستان خصوصی پیشرفته قرار است در سال 2025 افتتاح شود و سالانه برای 50000 بیمار مراقبت کند.

Taoiseach Varadkar گفت: “این به میزان زیادی کیفیت خدمات بهداشتی را برای افرادی که در غرب میانه زندگی و کار می کنند گسترش می دهد.” 17 فوریه عطف چمن برای تسهیلات 190 میلیون یورویی. این بیمارستان توسط بیماران خصوصی بیمه شده و بیماران ،تی با بودجه ،ت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

Taoiseach Leo Varadkar، Ian Fleetwood از HOK و Jason Kenny، مدیر عامل بیمارستان Bon Secours Limerick، در مورد ساختمان جدید بحث می کنند.

طراحی و برنامه نویسی بیمارستان شامل خدمات پزشکی عمومی و خدمات بهداشتی تخصصی است. ویژگی های کلیدی این ساختمان شامل چهار سالن عمل، یک واحد چشم پزشکی، یک بخش رادیولوژی، یک واحد جراحی سرپایی 20 خلیجی و 75 تخت بستری است.

بیل ماهر، مدیر عامل شرکت گفت: «این مرکز جدید درمان‌های جراحی و انکولوژی مهدکودک موجود در لیمریک را متحول می‌کند، خدمات جدیدی مانند پزشکی عمومی، آزمایشگاه جدید کات و قلب و عروق و خدمات بیمار محور را برای جمعیت محلی در حال رشد ارائه می‌کند.» سیستم سلامت Bon Secours.

آلیسون واگنر، رهبر منطقه‌ای Healthcare برای استودیوی HOK لندن، افزود: «ما از دیدن حرکت پروژه به مرحله بعدی هیجان‌زده هستیم. ما ساختمان را با تمرکز بر تجربه بیمار و رفاه کارکنان طراحی کردیم. بازدیدکنندگان و کارمندان لحظه ای که وارد بیمارستان می شوند متوجه این موضوع خواهند شد.»

این بیمارستان با دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی واقع شده است و دارای پارکینگ خودروهای الکتریکی و امکاناتی برای دوچرخه سواران خواهد بود. اقدامات پایداری اضافی برای ساختمان شامل فناوری پمپ حرارتی برای گرمایش و سرمایش، بام‌های سبز، روشنایی روز کافی و تهویه طبیعی در صورت ،وم است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ریزی و طراحی بیمارستان جدید، ویدیوی زیر را ببینید.


منبع: https://www.،k.com/news/2023-02/construction-begins-on-bon-secours-healths-new-،spital-in-limerick-ireland/