دسته‌ها
اخبار

سایبان بازویی برقی و دستی سایه بان آریا

در نهایتابزار و یراق آلات سایبان بازوییکه از جنس آلومینیوم است و بخشی از قیمت سایه بان بازویی مربوط به آنها می شود. در سایبان های بازویی دستی به دلیل استفاده از هندل بجای موتور برقی و ریموت از یک هندل دستی استفاده می شود. از اینرو قیمت سایبان بازویی دستی کمتر از نوع برقی آن است.

  • جهت استعلام قیمت سایبان برقی در اصفهان می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.سایبان متحرک برقی در اصفهان با خدمات پس از فروش را تنها از ابتکار تهیه نمایید.
  • در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیح انواع سایبان های بازویی بپردازیم.
  • در اینجا به این نکته باید اشاره کرد که اغلب بازوهای سایبان مغازه های موجود در بازار دارای ضخامت کمتری نسبت به سایبان مغازه های ما هستند و این سبب می شود فروش سایبان مغازه برای ما با اعتماد به نفس بیشتری همراه باشد.
  • ایران سایبان تماس بگیرید و پس از بررسی قیمتها جهت مشاوره رایگان و سفارش مستقیم از کارخانه ایران سایبان با کارشناسان فروش ایران سایبان تماس حاصل فرمایید.
  • سایبان های غیر بازویی، به اندازهٔ سایبان فنری، از نور خورشید جلوگیری نمی‌کنند.

سایبان ارزان قیمت بازویی توسط تیم ایران سایبان در شهر قدس نصب گردید. بدین ترتیب این نوع از سایبان ها چند منظوره می باشند و افرادی که از آنها استفاده کرده اند، رضایت بسیار بالایی داشته اند. بدین ترتیب میزان استفاده از سایبان جمع شو در سال های آینده نیز رو به رشد خواهد بود.

تمامی سایبان های بازویی دیدگاهان هوشمند هستند!

مشاوران متخصص ما در بخش فروش به شما در زمینه انتخاب روکش سایبان بازویی کمک خواهند کرد. شما می توانید بهترین و مناسب ترین روکش سایبان را انتخاب کنید، در اینصورت به مدت طولانی از کارایی و زیبایی سایبان بهره مند خواهید شد. که در سال های اخیر بیشتر از هر چیز دیگری به چشم می آید، نوسانات قیمت ارز و افزایش میزان تورم در جامعه است. با توجه به نرخ لحظه ای ارز، قیمت مواد و متریال مورد نیاز برای ساخت سایبان بازویی نیز به سرعت در حال تغییر است.

باعث می شود تا رنج طول و عرض سایبان بازویی را به طور دقیق تعیین کرده و بر اساس اندازه سایبان را انتخاب کرد. برقی بودن یک سایبان باعث می شود تا استفاده از آن نیز راحت تر شود، بدین ترتیب در طراحی سایبان بازویی باید به برقی یا دستی بودن آن نیز دقت شود. سایبان بازویی را در بازار با نام ها سایبان برقییا سایبان فنری نیز می نامند.

*دستی یا موتور

سایبان استخر به شما این امکان را میدهد تا در تمام فصول سال از استخر روباز باغ و ویلای خود استفاده کنید. البته امروزه برای سایبان از پارچه مشابه برزنتی ولی ساخته شده از الیاف PVC استفاده می شود که سایبان علاوه بر جلوگیری از تابش خورشید ، جلوی بارش باران را نیز بگیرد. پس توصیه می کنیم از رنگ سفید و مشکی صرفنظر کنید و سایر طیف های رنگ را برای سفارش سایبان ریموت کنترلی برقی در نظر داشته باشید. ⚠️ در سایبان آویز دار سازه و بازوهای فلزی رنگ کوره ای الکترواستاتیک سفید می باشد. همیشه 20 سانتیمتر دورپیچ محور سایبان است – به عنوان مثال اگر بازشو مفید 2/5 متر نیاز دارید باید 2/7 متر خریداری شود. را پیدا کرده و سپس سفارش خود را ثبت نمایند تا از خرید محصولات بی کیفیت و تقلبی در امان باشند.

با به کارگیری سایبان مغازه از تابش نور خورشید به اجناس داخل ویترین و محیط مغازه جلوگیری میشود. در نوع دو محوره میتوان هر طرف سایبان را با توجه به نیاز باز و بسته نمود. شما میتوانید در طول روز به هر اندازه که نیاز داشته باشین سایبان را باز و یا بسته کنید و یا مواقعی که اصلا نیاز به سایبان ندارین آن را جمع کنین. سایبان برقی اصفهان بزرگ در این مجموعه دارای انواع مختلفی هستند که بر اساس نوع کاربرد و طراحی آنها دسته بندی میشود. همان طور که از نام سایبان مشخص است مانند یک پوشش عمل میکند و ازتابش نور خورشید، و بارش باران و برف به محل مورد نظر جلوگیری مینماید. سایبان ها با توجه به انواع گوناگون انها درمکان هایی مانند منزل، مغازه، محل پارک خودرو، رستوران ها، کافی شاپ ها واستخر ها مورد استفاده قرار میگیرد.

یا اگر قصد پارک خودرو رد محوطه ویلایی یا باغ خود دارید با 2 ستون در محوطه می توانید فضا برای پارک 2 خودرو در دو طرف سایبان ها فراهم کنید. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و فقط با ریموت کنترل قابلیت حرکت دارند. ⚠️ سایبان با باشوی مفید تا 3 متر بصورت سیم بکسلی و بازشوی 3/5 متری مکانیزم زنجیری دارد. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و به صورت دستی امکان کنترل شدن ندارد. ⚠️ به قیمتها هزینه حمل شهری ، حمل در طبقات ساختمان و نصب اضافه می شود. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وبسایت سایبان ایرانیان می باشد .

سایبان بازویی دستی

سایبان بازویی فول باکس چیست؟ سایبان بازویی فول باکس در واقع همان سایبان بازویی یا سایبان فنری می باشد ولی با این تفاوت که یک باکسی در سایبان فول باکس تعبیه شده است که وقتی سایبان جمع می شود،… سایه بان های بازویی دستی به وسیله چرخاندن میل لنگی که به سایبان وصل می شود می توان باز و بسته کرد. سایبان های بازویی برقی راحتی بسیار بیشتری را در استفاده ارائه می دهند زیرا در این نوع حتی نیازی نیست برای کار کردن با سایبان از جای خود بلند شوید. اساساً طراحی سایه بان های بازویی برقی برای راحتی بیشتر در کار کرد با سایبان ها است. اجزای سایه بان بازویی از قاب و بازو هایی برای باز و بسته کردن پارچه سایبان تشکیل شده است. بسته به اندازه و نوع سایبان، تعداد بازو ها و شکل آن ها تغییر می کند.

معمولا این نوع از سایه بان ها را می توان با اندازه های مختلف و همچنین تجهیزات مختلف طراحی کرد. برای مثال می توان این نوع سایبان ها را با موتور الکتریکی و یا بدون موتور الکتریکی تولید کدر. همچنین می توان این نوع از سایبان ها را به صورت هوشمند و یا معمولی نیز طراحی کرد. بدین ترتیب شرکت های سازنده می توانند بر اساس درخواست مشتری این سایه بان را طراحی و تولید کنند. که شما می توانید با ارسال عکس از محل قرار گرفتن خودرو بهترین پیشنهاد را برای نصب سایبان مناسب خودرو دریافت وبالتبع بهترین تصمیم را در این زمینه اتخاذ کنید.

پس توصیه می کنیم سایبان برقی را در هنگام طوفان جمع کنید. حال زمانی که فضا باز است و با استفاده از ستونم اقدام به نصب سایبان می نماییم ، می توانیم در طرف مقابل نیز اقدام به نصب سایبان نماییم. ولی گاهی قصد داریم در یک محوطه باز سایبان را اجرا نماییم و کنار سایبان هیچ دیواری وجود ندارد، در این صورت باید 2 عدد ستون بعنوان پایه در زمین جانمایی شود و سپس سایبان برقی بر روی این ستون ها سوار شود.