دسته‌ها
اخبار

سایبان بازویی تولید انواع سایبان بازویی متحرک و ثابت نایس-سایبان سید

مثلاً اگر شما بخواهید بالای یک خودروی پژو 405 را با سایبان بپوشانید ، ابتدا ابعاد این خودرو را بدست می آوریم و این خودرو حدود 4.4× 1.7 می باشد. ⚠️ سایبان با باشوی مفید تا 3 متر بصورت سیم بکسلی و بازشوی 3/5 متری مکانیزم زنجیری دارد. ⚠️ به قیمتها هزینه حمل شهری ، حمل در طبقات ساختمان و نصب اضافه می شود. البته هر کدام از این نام ها زمانی کاربرد دارند که تغییرات کوچکی در این نوع سایبان انجام شود. تمامی مطالب، عکس ها و… مطعلق به سایت مریم آبادی می باشد و هرگونه کپی برداری غیرمجاز میباشد. با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار و محصولات سایت مطلع شوید…

  • افتخار همکاری با برندهای مطرح و معتبر کشور در زمینه سایبان تبلیغاتیطی سالیان متمادی و بطور مستمر را دارد.
  • از مهمترین ویژگی هایی که برای سایبان بازویی می توان نام برد این است که اگر به سایبان بازویی موتور الکتریکی نصب کنید می توانید به کمک ریموت کنترل سایبان خود را باز و بسته کنید.
  • تمامی مطالب، عکس ها و… مطعلق به سایت مریم آبادی می باشد و هرگونه کپی برداری غیرمجاز میباشد.
  • همچنین در هنگام بارش باران وزن پارچه برزنتی چندین برابر می شود و فشار مضاعفی را به بازوهای سایبان برقی وارد می کند.
  • یکی از دلایل اصلی که باعث شده استفاده ازسایبان بازوییبیشتر شود، وجود نور مستقیم آفتاب بر روی درب و پنجره های مختلف می باشد.

شرکت سایبان گستر داتیس از سال 1387 فعالیت خود را در زمینه تحقیق و تولید سازه های سبک جمع شو با شماره ثبت در تهران آغاز نمود. شروع به کار شرکت با ثبت اختراع سازه های متحرک آکاردئونی و تولید آن بوده است. از ابتدای امر سایبان گستر داتیس، با طراحی و تحقیق درخصوص سازه های چادری و متحرک سبک کار خود را بنیان نهاد. پس از تحقیقات متعدد و سعی و خطاهای بسیار و کسب تجربه های فراوان درخصوص ساخت سازه های متحرک سبک، از سال 1390 بصورت رسمی کارگاه در استان مرکزی (اراک) افتتاح گردید. از مهمترین ویژگی هایی که برای سایبان بازویی می توان نام برد این است که اگر به سایبان بازویی موتور الکتریکی نصب کنید می توانید به کمک ریموت کنترل سایبان خود را باز و بسته کنید.

سایبان کالسکه ای ۱/سایبان بازویی/مغازه

در سایبان بازویی زنجیری ( سایبان فنری زنجیری) از زنجیر برای اتصال مفاصل سایه بان به هم استفاده میشود. ایران سایه بان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است. سایبان بازویی را در بازار با نام ها سایبان برقییا سایبان فنری نیز می نامند. این موضوع به خاطر استفاده از فنر در این نوع سایبان ها و همچنین استفاده از موتور الکتریکی می باشد. انواع مختلف سایبان اعم از سایبان برقی، سقف برقی، سایبان ماشین، سایبان چتری، سایبان بالکن و استخر را با قیمت مناسب و تضمین بهترین کیفیت عرضه می نماید. ایران سایبان به عنوان بزرگترین مجری ساخت انواع سایبان دستی و برقی خدمات متنوعی را به مشتریان عرضه می نماید.

در ابعاد مختلف قابل تولید بوده، زیرا معمولا درب مغازه ها با عرض متفاوت ساخته می شوند. بدین ترتیب با اندازه گیری درب مغازه می توان متراژ مورد نیاز برای سایبان مغازه بازویی را به دست آورد. البته این موضوع را نیز باید مد نظر داشت که هر چه ابعاد و اندازه های سایبان مغازه بازویی بزرگتر شوند، هزینه بیشتری برای ساخت سایبان صرف می شود. با انتخاب سایبان بازویی به بهترین شکل قادر خواهید بود نور خورشید را کنترل کنید. در واقع این نوع سایبان ها دارای خاصیت جلوروندگی یا بازشو هستند، از اینرو فضای بیشتری را به خود اختصاص می دهند.

سایبان بازویی 001

سایبان های بازویی ایران سایبان بصورت استاندارد بین دهنه های 3 تا 6 متر و با بازشوندگی 2.5 متر،2.80 سانت قابل تولید و عرضه میباشد.برای روکش سایه بان بازویی مجموعه ایران سایبان از روکش دو طرف پی وی سی کره ای، روکش نانو و روکش اسپانیایی استفاده مینماید. سایبان بازویی بدون شک یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین نمونه از سایبان های موجود در بازار به شمار می رود. همین موضوع باعث شده تا هر روز بر تعداد مصرف کنندگان سایه بان بازویی افزوده شود. سایه بان بازویی به نمونه هایی از سایبان ها اطلاق می شود که حالت باز و بسته شدن فنری داشته و این امر باعث می شود.

یکی از ویژگی های بارز طراحی و تولید سایبان بازویی مجموعه ما، تنوع بالای طرح و رنگبندی چادرهای آن ها است. ما توانسته ایم با تولید انواع مختلف چادرهای سایبان بازویی در طرح و رنگ های متنوع، نیاز کاربران را برطرف کنیم؛ از اینرو شما می توانید با توجه محیط مورد نظر خود طرح و رنگ چادر سایبان را انتخاب کنید. طراحان حرفه ای مجموعه ما، از طراحی منحصر به فردی جهت تولید سایبان های بازویی استفاده می کنند.

هنگام ثبت سفارش به آرم و آدرس سایتهای ایران سایبان به شرح زیر توجه داشته باشند. اضافه شدن هزینه موتور بر روی هزینه ساخت سایه بان، باعث افزایش قیمت چادر بازویی می شود.از دیگر عوامل موثر بر قیمت سایه بان بازویی، هزینه خرید مواد و متریال اولیه می باشد. خرید اینترنتی سایبان مغازه،سایبان برقی و سایبان بازویی امروزه به راحتی از طریق سرچ در گوگل امکانپذیر میباشد. در خرید اینترنتی هر محصولی منجمله سایبان بازویی کسب اطلاعات جامع در آن خصوص متضمن یک خرید مطمئن میباشد. ایران سایبان جهت رعایت حقوق شهروندی با توجه به رسالت خود اطلاعات جامعی را در خصوص انواع سایبان در اختیار عموم قرار داده است.