دسته‌ها
اخبار

سایبان بازویی تولید انواع سایبان بازویی متحرک و ثابت نایس-سایبان سید

رنگ مشکی بشدت حرارت و تابش خورشید را جذب می کند و سایبان برقی سیاه رنگ بعد مدتی بور می شود و کهنه و قدیمی به نظر می رسد. حال زمانی که فضا باز است و با استفاده از ستونم اقدام به نصب سایبان می نماییم ، می توانیم در طرف مقابل نیز اقدام به نصب سایبان نماییم. حال یک سایبان باابعاد بزرگتر خریداری می کنیم که کاملاً این خودرو را پوشش دهد. ولی سایبان های برقی و دستی امروزی این نقطه ضعف را ندارتد و تقریباً افقی رو به جلو حرکت می کنند و در نتیجه جلوی دید مغازه را اشغال نمی کنند.

  • به جرات می توان گفت این نوع سایبان یکی از بهترین سایبان های موجود در بازار است، زیرا از طراحی زیبا و کارایی بسیار بالایی بهره می برد.
  • سایبان بازویی (سایبان برقی) از آنجا که فنرهایی درون بازوی خود تعبیه کرده است به سایبان فنری نیز معروف شده است.
  • چرا که برخی با کم و زیاد کردن یک حرف از کلمه سایت IRANSAYEHBAN و یا IRANSAYEBAN سعی در معرفی خود با برند ما دارند.
  • بهتر است بدانید سایبان ها بر اساس یکسری معیارها همچون جنس مواد به کار رفته، تعداد بازوهای تکیه ‌گاه، طول و عرض ارزیابی و طراحی می شوند.
  • سایبان بازویی به سایبان هایی گفته می شود که در دو طرف خود دارای بازو می باشد که از این بازوها جهت باز و بسته شدن سایبان استفاده می شود.
  • موتور الکتریکی اگر به درستی بر روی سایبان بازویی نصب شود، کمک می کند تا بتوان با کمترین فشار ممکن این سایه بان را باز و بسته کرد.سایبان بازوییحتی توسط افراد کم سن و سال نیز قابل باز و بسته کردن می باشند.

تفاوت آشکار سایبان بازویی اتوماتیک و سایبان بازویی دستی، در باز و بسته شدن آن ها است. برای تولید سایبان های دستی از یک میل لنگ بر روی پیچ استفاده می کنند. زمانی که میل لنگ در جای خود باشد، می توانید با استفاده از آن سایبان را باز و بسته کنید. نصب سایبان بازویی در فضاهای سرباز محیط مطبوعی را برای شما مهیا میسازد.

سایبان بازویی فول باکس

چرا که سایبانهای بازویی با اسکلت و بازوهای آهنی نیز میتوان تولید نمود ولی با توجه به اهمیت تولید با کیفیت درایران سایبانسراغ تولید این مدل سایبانهای بازویی نرفته ایم. پارچه سایبانمی تواند برزنتی، فلکسی و یا ترانزیتی باشد که هر کدام قیمتهای مختلفی دارند. ایران سایبان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است. میباشد.که باعث شده تا استفاده از این نوع سایبان ها بسیار بیشتر شود، مقاومت بسیار خوب آنها در برابر رطوبت و همچنین سرما و گرمای شدید است. با توجه به اسکلت آلومینیومی این نوع از سایه بان ها، رطوبت هیچ گونه تاثیر منفی بر روی این نوع سایبان ها نمی گذارد. این در حالی است که اسکلت های فولادی پس از چند سال ممکن است دچار خوردگی یا زنگ زدگی شوند.

سایه بان لاکچری به دو صورت سایبان لاکچری برقی و سایبان لاکچری دستی قابلیت تولید دارد. به دو شکل سایبان بازویی دو طرفه دستی و سایبان بازویی دو طرفه برقی توسط تولیدی اقای سایبان طراحی و تولید میشود. این مدل سایه بان (چادر) میتواند فضای تا 36 متر مربع را تحت پوشش خود در بیاورد. جنس روکش و پروفیل های مورد استفاده برای ساخت این نوعسایبان مغازه به گونه ای انتخاب می شود تا زنگ زدگی ناشی از رطوبت و همچنین نشتی رطوبت را شاهد نباشیم. یکی دیگر از مزایای سایه بان بازویی این است که هیچ گونه قیمت مقطوعی برای آن وجود نداشته و با قیمت های متفاوتی می توان آن را تولید کرد. بدین ترتیب هم افرادی که بودجه محدود داشته می توانند از این سایه بان ها استفاده کرده و هم افرادی که سرمایه بالایی داشته و نیاز به محصولات شیک و لاکچری داشته نیز می توانند نمونه مناسبی از سایه بان بازویی را تهیه کنند.

سایبان مدرن

کاربرد سایبان بازویی فروشگاهی در برابر باد، باران و برف و اشعه خورشید مقاوم می باشند، انعطاف پذیر، سبک و غیر قابل اشتعال هستند قابلیت نورپردازی دارند. سایبان بازویی فروشگاهی علاوه بر ایجاد سایه، مانند یک بیلبورد عمل خواهد کرد از بادهای شدید جلوگیری می‌کند و حفاظی در مقابل باران و برف نیز می باشد. از دیگر تفاوت های سایبان های اتوماتیک با سایبان های دستی، می توان به هزینه آن ها اشاره کرد.

شما با خرید سایبان بازویی از مجموعه ما می توانید جلوه بصری فوق العاده ای به فضای خود ببخشید. همچنین خرید محصول با کیفیت از نظر اقتصادی برای شما به صرفه تر خواهد بود. شما می توانید با خیالی آسوده به مدت طولانی از سایبان استفاده کنید.

از آنجا که سایبان ها یکی از ملزومات هر بنایی محسوب می شوند، برای خرید آن بهتر است شرکت های معتبر و نام آشنا را انتخاب کنید. تیم حرفه ای ما جهت افزایش کیفیت خط تولید سایبان بازویی، از متریال با کیفیت و درجه یک استفاده می کنند. ما توانسته ایم با ارائه محصولات با کیفیت، رضایت مشتریان خود را به دست آوریم. شما با خرید محصول با کیفیت از ما، می توانید از طول عمر و کارایی بالای آن بهره مند شوید.