دسته‌ها
اخبار

سایبان بازویی دستی سایبان بازویی سایبان سایبان ایرانیان

جدیدترین مدل هایسایبان متحرک استخر در اصفهان را می توانید از ابتکار تهیه فرمایید. ۲-جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل ساختمان که باعث گرم شدن محیط داخل ساختمان و رنگ پریدگی فرش و مبلمان میشود. جنس پارچه سایبان با توجه به دلیل نصب سایبان انتخاب می شود. با توجه به کاربردی که مورد نظر است می توان برای سایبان رنگ مناسب انتخاب نمود. به تصویرزیر توجه نمایید، در محوطه باز سایبان بازویی بصورت ، تک سایبان اجرا شده است. شما با توجه به اندازه مورد نیاز خود طول کار را اعلام نمایید و برای شما تولید می شود.

  • با توجه به اینکه آلومینیوم معمولا زیباتر از سایر متریال مورد استفاده بوده و دوام بسیار بیشتری در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارد، لذا استفاده از آلومینیوم یکی از برتری های سایه بان بازویی به سایر سایبان ها می باشد.
  • آلومینیوم با دوام است ، اما در انتخاب و محدوده­ی رنگ انتخاب های محدودی دارد.
  • به این دلیل که می‌توان سایه بان بازویی را ۵٫۴۹ متر باز کرد و طول سایبان بازویی دستی (برقی) نیز به ۹٫۱۴ متر یا بیشتر می‌رسد، در نتیجه قادر است که فضای بزرگی در بیرون خانه را پوشش دهد.
  • با ما همراه باشید تا با طراحی و نصب و همچنین عوامل موثر بر قیمت چادر بازویی بیشتر آشنا شوید.
  • در سایبان برقی مغازه نیروی لازم جهت حرکت کردن سایبان توسط موتور الکتریکی تامین میشود که فرمان باز و بسته کردن سایبان توسط ریموت کنترل صورت میگیرد.

سایبان برقی پارکینگ فضای خیلی کمی از حیاط را اشغال میکند که حدود ۲۰ سنتی متر است. یکی از مزایای سایبان برقی این است که شما میتوانید در مواقعی که نیاز به سایبان ندارین آن را جمع کنید که این کار باعث طول عمر پارچه و دیگر قطعات آن میشود. سایبان ها به طور کلی به دو دسته سایبان ثابت و سایبان متحرک دسته بندی میشوند.

دارای بیش از 50 سال سابقه درخشان در تولید انواع سایبان

همیشه مایل هستیم که محل پارک خودرو دارای یک سقف ایمن و مطمئن باشد تا خودرو از گزند نور آفتاب، باران و برف و فضولات پرندگان در امان باشد. بیشترین دلیل افراد برای داشتن پارکینگ مسقف سالم ماندن بدنه خودرو و اجرای داخلی آن است اما همه ی ما به پارکینگ مسقف دسترسی نداریم و مجبور به پارک خودرو در حیاط خانه هستیم. سایبان بازویی سایبان بازویی همان طور که از نامش پیداست دارای بازوهایی برای باز و بسته شدن سایبان می باشد .

سایبان حیاط

این نوع سایبان فاقد آویز در قسمت جلو می باشد و هنگام بسته شدن سایبان تمام بازوها و پارچه دراخل یک کاور قرار می گیرد و بجز بدنه کاور چیز دیگری دیده نمی شود. به همین دلیل به این سایبان ها سلیبان فول کاور یا فول باکس می گویند. قیمت این سایبان ها به مراتب بالاتر از سایبان آویز دار می باشد و معمولاً برای پنچره ویلاها نصب می شوند. تعمیر و نگهداری سایبان بخشی است که نباید از آن غافل شد ، زیرا به شما امکان می دهد تا مدت طولانی تری از سایبان خود استفاده کنید. تمیز کردن سایبان بازویی دستی شما با گردگیری آغاز می شود.

به همین خاطر شرکت های معتبر برای ساخت سایبان بازویی از آلومینیوم و یا استیل یا فولاد زنگ نزن استفاده می کنند. این امر سبب می شود تا شاهد زنگ زدگی این نوع سایبان ها بر اثر رطوبت ناشی از برف و باران نباشیم. یقیمت سایبان بازویی برقی که یکی از بی عیب و نقص ترین و کاربردی ترین نمونه از سایه بان های رایج،می باشد.

شاید در نگاه اول مواد متریال درجه یک و همچنین یراق باکیفیت قیمت بالاتری داشته باشند، اما استفاده از آنها در طولانی مدت می تواند از نظر اقتصادی برای مصرف کننده مقرون به صرفه باشد. سایبان بازویی موتور دار(سایبان برقی) را می توان یکی از بهترین و پر کاربرد ترین نمونه از این سایه بان ها دانست. سایه بان بازویی را معمولا در اغلب اوقات برای مغازه ها به کار می برند، از این رو ممکن این نوع از سایبان ها را با نام سایبان مغازه نیز معرفی کنند. بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت که سایه بان بازویی دارای کاربردهای بسیار متنوعی می باشد.

با نصب سایبان دو طرفه مساحت زیادی از تابش نور خورشید و بارش باران و برف در امان میماند و از محیط بیرون به بهترین نحو استفاده نمود و به استراحت یا سرو غذا پرداخت. پارچه به کار رفته در سایبان دوطرفه ضد آب و مقاوم در برابر نور خورشید است. به دلیل اینکه سایبان دو طرفه در محیط آزاد قرار دارد برای تامین گرمایش و سرمایش محیط زیر سایبان برقی دو طرفه از سیستم گرمایش تابشی و مه پاش جهت خنک کنندگی محل استفاده کرد. با توجه به ساختار و مکانیزم سازه ،سایبان کلاسیک دارای قیمت مناسبی میباشد که تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین نوع سایبان بازویی شده است.این سایبان در دو نوع سایبان کلاسیک دستی و سایبان کلاسیک برقی تولید میشود. اما این لوازم هزینه بسیار گرانی دارند بعلاوه هزینه اولیه سایبان برقی هم نسبت به سایبان بازویی دستی بسیار گران تر است. سایبان های برقی به نگهداری ویژه ای نیاز دارند، و قطعات آن باید بعد از استفاده مکرر تعویض یا تعمیر شود.