دسته‌ها
اخبار

سایبان بازویی سایبان برقی ایران سایه سایبان بازویی سایبان مغازه-سایبان سید

تفاوت آشکار سایبان بازویی اتوماتیک و سایبان بازویی دستی، در باز و بسته شدن آن ها است. برای تولید سایبان های دستی از یک میل لنگ بر روی پیچ استفاده می کنند. زمانی که میل لنگ در جای خود باشد، می توانید با استفاده از آن سایبان را باز و بسته کنید. نصب سایبان بازویی در فضاهای سرباز محیط مطبوعی را برای شما مهیا میسازد.

  • وجود این موتور بسیار پیشرفته و کاربردی باعث شده تا این نمونه از سایه بان بازویی دارای قیمت بالاتری نسبت به سایه بان بازویی دستی داشته باشد.
  • مجموعه توانمند ما با بکارگیری نیروهای ماهر سایبان های بازویی را در مدل های مختلف تولید و روانه بازار می کنند.
  • سایبان بازویی هم بصورت برقی و هم بصورت دستی تولید میشود سایبان دستی با توجه به اینکه در آن از موتور برقی ، ریسیور و ریموت استفاده نمیشود ارزانتر از سایبان برقی است به همین دلیل قیمت سایبان دستی بعلت حذف هزینه موتور کمتر از قیمت سایبان برقی میباشد.
  • سایبان بازویی یکطرفه به دو شکل سایبان بازویی یکطرفه برقی و سایبان بازویی یکطرفه دستی تولید میشود.
  • بر اساس کیفیت مواد بکار رفته در این سایبان ها قیمت سایبان مغازه بازویی متفاوت می باشد.

در طراحی این نوع سایبان تعدادی پروفیل آلومینیوم بازو به کار رفته است که به وسیله مفصل و یراق به شکل متحد المرکز از دو طرف به هم متصل شده اند. میله های به کار رفته در سایبان برای انتقال نیرو به یک گیربکس وصل می شوند. در واقع سایبان های بازویی از دو عدد بازویی که در دو نقطه دارای لولا هستند، تشکیل شده است.

تولید سایبان بازویی

مراجعه و پس از اخذ مشاوره رایگان سفارش سایه بان بازویی را ثبت نمایید. معمولا این نوع از سایه بان ها را می توان با اندازه های مختلف و همچنین تجهیزات مختلف طراحی کرد. برای مثال می توان این نوع سایبان ها را با موتور الکتریکی و یا بدون موتور الکتریکی تولید کدر. همچنین می توان این نوع از سایبان ها را به صورت هوشمند و یا معمولی نیز طراحی کرد. بدین ترتیب شرکت های سازنده می توانند بر اساس درخواست مشتری این سایه بان را طراحی و تولید کنند.

پروژه سایبان بازویی کافه لب کارون

کاربرد سایبان بازویی فروشگاهی در برابر باد، باران و برف و اشعه خورشید مقاوم می باشند، انعطاف پذیر، سبک و غیر قابل اشتعال هستند قابلیت نورپردازی دارند. سایبان بازویی فروشگاهی علاوه بر ایجاد سایه، مانند یک بیلبورد عمل خواهد کرد از بادهای شدید جلوگیری می‌کند و حفاظی در مقابل باران و برف نیز می باشد. از دیگر تفاوت های سایبان های اتوماتیک با سایبان های دستی، می توان به هزینه آن ها اشاره کرد.

مکانیزم و عملکرد سایبان برقی به چه صورت است؟

از آنجا که سایبان ها یکی از ملزومات هر بنایی محسوب می شوند، برای خرید آن بهتر است شرکت های معتبر و نام آشنا را انتخاب کنید. تیم حرفه ای ما جهت افزایش کیفیت خط تولید سایبان بازویی، از متریال با کیفیت و درجه یک استفاده می کنند. ما توانسته ایم با ارائه محصولات با کیفیت، رضایت مشتریان خود را به دست آوریم. شما با خرید محصول با کیفیت از ما، می توانید از طول عمر و کارایی بالای آن بهره مند شوید.