دسته‌ها
اخبار

سایبان بازویی کلاسیک سایبان ایرانیان سایبان مغازه سایبان کالسکه ای سایبان برقی سایبان تبلیغاتی

در این سایبان به جای استفاده از لنگ با فشار دادن کلید که بر روی دیوار نصب شده یا کنترل از راه دور، سایبان را باز یا بسته می کنید. این نوع سایبان برای فضاهای کوچک در فضای باز ایده آل است. در واقع ، سایبان بازویی دستی با استفاده از لنگ کار می کند که نیاز به استفاده از نیروی انسانی دارد. و در مواردی که به دلایلی برق در خانه کار نمی کند، می توان سایبان های جمع شونده دستی را باز کرد تا سایه مورد نیاز را در غیاب تهویه هوا فراهم کند.

  • و از سوی دیگر سایبان بازوئی از آنجا که اکثر قطعاتش از جنس آلومینیوم می باشد جهت استفاده در مناطق مرطوب مناسب تر می باشند.
  • شما میتوانید با مطالعه این اطلاعات و در صورت لزوم اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان ایران سایبان خرید سایبان خود را بطور مطمئن انجام دهید.
  • آنها به عنوان یک بسته کامل ارائه می شوند که فقط یک بار باید نصب شوند که این عمر باعث می شود آنها جیب پسند باشند.
  • به طورکلی سایبان بازویی برقی نسبت به سایبان فنری دستی قیمت بالاتری دارد.

طراحان حرفه ای ما چادرهایی متناسب با ساختار سایبان بازویی طراحی می کنند. محصولات ما به دلیل کیفیت بالا به مرور زمان دچار رنگ پریدگی و خرابی نخواهند شد. مجموعه ما چادرهای سایبان بازویی را در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می کند. به عبارت دیگر طراحی چادرهای سایبان بازویی توسط نیروهای مجرب ما انجام می شود. ما با تولید چادرهای به روز و با کیفیت توانسته ایم اعتماد شما عزیزان را به خود جلب کنیم.

و تنها از فضای روبه رو تابش آفتاب دارند که سایه بان بازویی کاملا می تواند محافظت مناسبی در این محل ها از تابش آفتاب بنماید. سایبان چتری پایه وسط بیشتر برای محل هایی که قرار است وسط سایبان میزو صندلی قرار گیرد یا اطراف سایبان محدود نباشد استفاده میشود که میتوان به کافی شاپ ها و رستوران ها اشاره نمود. از سایبان دو طرفه بیشتر برای محیط های باز استفاده میشود تا بتوان با نصب سایبان محدوده گسترده ای را تحت پوشش قرار داد و مانند یک آلاچیق عمل نماید. سایبان دو طرفه بیشتر در رستوران ها،کافی شاپ ها، تالارهای پذیرایی، روف گاردن، استخر و پارکینگ های بزرگ استفاده میشود. ⚠️ در سایبان فول کاور(فول باکس) سازه فلزی و باکس کاور طوسی می باشد.

خدمات تولید سایبان

سایبان های فنری با موتور الکتریکی در کل به دو نوع دسته بندی میشوند. نوع اول آن دارای کلید است که به موتور برقی فرمان میدهد که سایبان را باز و بسته کند و نوع دوم آن نیز توسط ریموت کنترل از راه دور باز و بسته میشود. نصب این سایبان بسیار آسان است می توانید توسط راهنمایی که وجود دارد خودتان سایبان را نصب کنید. اما اگر سایبانهای بازویی برقی را خریداری کرده اید، بهتر است نصب آن را به یک متخصص بسپارید زیرا اگر در نصب آن اشتباه کوچکی رخ دهد دیگر نمی توانید از سایبان استفاده کنید. باید هنگام خرید از داشتن گرانتی سایه بان خود مطمئن شوید که اگر زمانی اجزایی خراب شد یا آسیب دید بتوانید با هزینه کمتر یا بدون هزینه آن را درست کنید. این سایبان محبوبیت بسیاری دارد زیرا راحتی فراوانی را در استفاده ارئه می دهند.

جهت ثبت سفارش و مشاوره رایگان لطفا از شماره واتساپ اقدام نمایید. ثبت گردیده است،هرگونه کپی برداری از نام ،محتویات و لوگو این وبسایت پیگرد قانونی دارد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به دیدگاهان میباشد. بله، سایبان دیدگاهان آماده ارائه هر گونه خدمات بصورت اینترنتی در این زمینه می باشد. از سایرین مراجعه به سایت نماد اعتماد الکترونیکی و بررسی همین موضوع میباشد.

کاربردهای سایبان برقی و دستی

کارخانه ما به دلیل دارا بودن تجهیزات فراوان و پیشرفته قادر است، تولید سایبان بازویی را در مقیاس بالا انجام دهد. به عبارت دیگر تولید عمده سایبان بازویی، تاثیری بر کیفیت آن ها نخواهد داشت. شما می توانید در صورت نیاز به خرید عمده سایبان برقی بازویی، با مشاوران بخش فروش کارخانه ما تماس بگیرید. این که شما سایبان خود را از کدام منطقه و فروشگاه خریداری کنید نیز می تواند در قیمت سایه بان شما تاثیر بگذارد. ولی در کل سایبان های بازویی برقی نسبت به سایبان های بازویی دستی قیمت کمتری دارند. قیمت سایبان بازویی برقی بعلت استفاده از موتور برقی سایبان و ریموت کنترل در آن بالاتر از قیمت سایبان بازویی دستی میباشد.

در سایبان باکس با توجه به سنگین تر بودن سازه آن بهتر است در عرض بیشتر از ۵ متر از ۳ بازو در سازه سایبان باکس استفاده شود. بهترین نوع سایبان های بازویی را می توان از شرکت دیدگاهان فراهم نمود. دیدگاهان برای راحتی بیشتر مشتریان امکان خرید اینترنتی را برای آن ها فراهم کرده است. مشتریان محترم با مراجعه به سایت دیدگاهان می توانند انواع مدل های مختلف این نوع سایبان را مشاهده کنند.

بدین ترتیب هم افرادی که بودجه محدود داشته می توانند از این سایه بان ها استفاده کرده و هم افرادی که سرمایه بالایی داشته و نیاز به محصولات شیک و لاکچری داشته نیز می توانند نمونه مناسبی از سایه بان بازویی را تهیه کنند. معمولا افرادی که نیاز به سایبان شیک و باکیفیت دارند، می توانند سایبان بازوئی هوشمند را انتخاب کنند. سایبان بازویی بدون شک یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین نمونه از سایبان های موجود در بازار به شمار می رود.