دسته‌ها
اخبار

سایبان بازویی 001 مریم آبادی-سایبان سید

در گذشته ، معمولاً برای سایبان برقی که هدف از نصب آن جلوگیری از تابش آفتاب است ، از پارچه های بزرنتی استفاده می شود. با توجه به کاربردی که مورد نظر است می توان برای سایبان رنگ مناسب انتخاب نمود. ولی گاهی قصد داریم در یک محوطه باز سایبان را اجرا نماییم و کنار سایبان هیچ دیواری وجود ندارد، در این صورت باید 2 عدد ستون بعنوان پایه در زمین جانمایی شود و سپس سایبان برقی بر روی این ستون ها سوار شود. سایبان موتور دار ، دارای ریموت کنترل است و هرجای مسیر بازشدن می توانید با استفاده از ریموت آنرا متوقف کنید و نیازی نیست حتما کامل باز یا بسته شود. سایبان برقی و یا همان سایبان ریموت کنترلی مکانیزم پیشرفته تر و البته قیمت بالاتری نسبت با سایبان های هندلی مغازه های قدیمی دارد.

مغازه داران در زمینه ی تبلیغات می توانند از پارچه ی سایبان بازویی استفاده کنند. شعار مورد نظر به همراه نام مغازه و لوگو مغازه ی خود را می توانند بر روی پارچه سایبان نصب کنند تا در دید همگان قرار دهند. از آنجا که سایبان بازویی متحرک است، جنس آن معمولا از مواد برزنتی و پارچه ای می باشد.

با دهنه های بین 3 تا 6 متر و بازشوندگی 2.5 متر یا 3 متر توسط شرکت اقای سایه بان تولید میشود.و فضای حداکثر تا 18 متر مربع را با این مدل سایه بان میتوان تحت پوشش در آورد. سایبان بازویی یکطرفه به دو شکل سایبان بازویی یکطرفه برقی و سایبان بازویی یکطرفه دستی تولید میشود. ایران سایبان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. تولید کننده انواع سایبان کالسکه ای، بازویی، اتوماتیک،پوششی، فنری و … بصورت دستی و برقی میباشد. به همین علت طی نیم قرن گذشته توانسته ایم پاسخگوی مشتریان عزیز در تولید و تامین انوع سایبان قدیمی و جدید باشیم . این قابلیتی است که تولید کنندگان را از فروشندگان (عرضه کنندگان) سایبان متمایز مینماید.

سایبان تبلیغاتی بازویی با تبلیغات انحصاری مشتری تولید و در شهرری نصب گردید. را میتوانید از کارشناسان ایران سایبان بصورت تماس تلفنی و یا از طریق واتس آپ استعلام نمایید. در اغلب ویلاها و علی الخصوص سایبان کالسکه ای کوچک برای مناطق باران خیز یا آفتابگیر کشور بسیار کاربردی می باشد.

امروزه استفاده از سایبان های بازویی بیش از پیش شده است، به همین دلیل کارخانه های زیادی نسبت به تولید سایبان بازویی اقدام می کنند. سایبان های بازویی از جمله سایبان هایی بودند که در گذشته از آن ها بسیار استفاده می شد. سایبان های بازویی جزء پرفروش ترین سایبان های موجود در بازار به حساب می آیند. ⚠️ بازشوی مفید (سقف سایبان) سایبان فول باکس فقط می تواند بین 2 الی 3 متر باشد. سایبان مدرن امروزه برای بسیاری از استخرهای منازل و اماکن در شهرهای بزرگ، در فضاهای ویلایی برای لذت بردن از فضای بیرون نصب می شود. مزایای داشتن یک سایه بان مدرن با نصب سایبان بازویی مجتمع های…

  • ⚠️ قیمت ها بر اساس استراکچر بازو آلومینیومی و پارچه نانو pvc وزن 400 گرم می باشد.
  • برای مثال با توجه به اسکلت آلومینیومی که برای سایبان فنری بازویی مورد استفاده قرار گرفته، رنگ کاری خاصی نیاز نبوده و این موضوع بر کیفیت و زیبایی سایبان می افزاید.
  • اضافه شدن هزینه موتور بر روی هزینه ساخت سایه بان، باعث افزایش قیمت چادر بازویی می شود.از دیگر عوامل موثر بر قیمت سایه بان بازویی، هزینه خرید مواد و متریال اولیه می باشد.
  • بیشترین دلیل نصب سایبان بازویی خانگی حفاظت از لوازم منزل از تابش مستقیم نور خورشید می باشد، سایه ای که با نصب سایبان اتوماتیک ایجاد می شود شاید مهمترین مزیت این وسیله باشد.
  • سایبان بازویی موتور دار(سایبان برقی) را می توان یکی از بهترین و پر کاربرد ترین نمونه از این سایه بان ها دانست.

قیمت سایبان بازویی در ایران سایبان مناسب ترین قیمت در میان سایر رقبا را داشته و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. لطفا هنگام ثبت سفارش به آرم و “آدرس سایتهای ایران سایبان “توجه نمائید. با چاپ تبلیغات بر روی روکش می توان تبلیغات محیطی کسب و کار خود را با کمترین هزینه انجام داده و نام یا برند کسب و کار خود را قوی تر از قبل کرده و آن را در ذهن مشتریان حک کرد. جنس سایبان بازویی که خریداری می کنید را با توجه به آب و هوای محل زندگی خود انتخاب کنید.

تعرفه ی قیمت سایبان های بازویی بر اساس ابعاد

یقیمت سایبان بازویی برقی که یکی از بی عیب و نقص ترین و کاربردی ترین نمونه از سایه بان های رایج،می باشد. این نمونه از سایه بان ها مجهز به بازوهایی می باشند که کارایی آن بازوها باز و بسته کردن سایبان در مواقع نیاز می باشد. نصب سایبان بازویی فروشگاهی و خانگی به شکل های متنوع از جمله سایبان برقی،سایبان فنری،سایبان مفصلی،سایبان اتوماتیک و سایبان بازشو است.

سایبان ایرانیان

که در ادامه به معرفی انواع آن و کاربردهای روزافزون آن میپردازیم. سایبان های بازویی ایران سایبان بصورت استاندارد بین دهنه های ۳ تا ۶ متر و با بازشوندگی ۲٫۵ متر،۲٫۸۰ و 3.30 سانت قابل تولید و عرضه میباشد. در هنگام سرچ و خرید به آرم ،لوگو، سایتها و آدرس ایران سایبان توجه لازم را داشته باشند. چرا که برخی با کم و زیاد کردن یک حرف از کلمه سایت IRANSAYEHBAN و یا IRANSAYEBAN سعی در معرفی خود با برند ما دارند.

پروژه سایبان بازویی انرژی خورشیدی جمهوری

نوع برقی سایبان بازویی ایران سایبان از موتور توربولار استفاده می کند و قیمتی بالاتر نسبت به سایبان دستی دارد.سایبان بازویی(سایبان برقی) از آنجا که فنرهایی درون بازوی خود تعبیه کرده است به سایبان فنری نیز معروف شده است. یکی دیگر از عواملی که باعث شده استقبال از سایه بان های بازویی بیشتر شود، عوامل جوی مانند برف و باران و امکان ورود رطوبت از درب و پنجره ها است. ورود آب باران به داخل منازل، فروشگاه ها و… خسارات جبران ناپذیری را وارد می کند. به همین دلیل پیشگیری از .ورود آب باران به داخل هر مکانی می تواند یک کار پیشگیرانه و مقرون به صرفه محسوب شود. نصب صحیح و استفاده از متریال مناسب نیز می تواند بر روی میزان جلوگیری از ورود رطوبت تاثیر گذار باشد.