دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی ، قیمت نصب انواع سایبان مغازه دستی و برقی دیده بان-سایبان سید

می توانند زیباترین نمونه از سایه بان های بازویی را تولید و به بازار عرضه نمایند. ایران سایبان با افتخار اعلام میکند برترین کیفیت را به مشتریان عرضه مینماید صادرات محصولات ما به اروپا گواه این مدعاست. برای مثال با توجه به اسکلت آلومینیومی که برای سایبان فنری بازویی مورد استفاده قرار گرفته، رنگ کاری خاصی نیاز نبوده و این موضوع بر کیفیت و زیبایی سایبان می افزاید. سایبان بازویی در انواع سایبان مغازه، سایبان پارکینگ، سایبان بالکن و… تولید می شود و همانطور که گفته شد شما می توانید هر نوع سایبان بازویی را که نیاز داشتید خریداری کنید. سایبان بازویی را به راحتی می توانید تبدیل به یک سایبان برقی کنید برای این کار تنها لازم است یک موتور الکتریکی بر روی آن نصب کنید.

  • سایبان موتور دار ، دارای ریموت کنترل است و هرجای مسیر بازشدن می توانید با استفاده از ریموت آنرا متوقف کنید و نیازی نیست حتماً تا انتها باز شود.
  • لوله جلوی سایبان هایکلاس بازویی عرض تر بوده و مجهز به ناودانی نیز میباشد.
  • سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و فقط با ریموت کنترل قابلیت حرکت دارند.

نصب سایبان بازویی خانگی جلوی سر درب پنجره های کوچک، جلوی بهار خواب و خوش نشین های خانگی اغلب کاربرد زیادی داشته و محیط با نشاطی را به وجود می آورد. سهولت استفاده از سایبان را نیز می توان مزیت دیگر این وسیله دانست. با اجرای سایبان بازویی خانگی می توان مصرف انرژی را به اندازه قابل توجهی کاهش داد. با نصب سایبان بازویی خانگی می توان جلوه ای خاص به فضا بخشید و دکوراسیون خارجی منزل خود را تغییر داد. معمولا پهنای سایبان بازویی فروشگاهی را به اندازه ای می گیرند که با توجه به کاربری بخش مورد نیاز فضای بیرون را بپوشاند.

آرشیو برچسب ها : نصب سایبان بازویی

در نهایتابزار و یراق آلات سایبان بازوییکه از جنس آلومینیوم است و بخشی از قیمت سایه بان بازویی مربوط به آنها می شود. در سایبان های بازویی دستی به دلیل استفاده از هندل بجای موتور برقی و ریموت از یک هندل دستی استفاده می شود. به عبارتی هزینه های مربوط به نصب موتور و ریموت آن حذف می گردد. انواع موتور ایتالیایی و آلمانی جزو موتورهای برتر سایبان بوده و بخش مهمی از قیمت سایبان بازویی به آنها مرتبط است. ثبت اختراع، رزومه درخشان و خوشنامی ایران سایبان با مدیریت آقای مردی، طی 50 سال گذشته، باعث شده، برخی افراد به فکر سوء استفاده از این مجموعه بیفتند. و سایت هایی با کم و زیاد کردن یک یا چند حرف طراحی نموده و خود را به جای سایت ایران سایه بان معرفی نمایند.

تماس با ما

معمولا افرادی که نیاز به سایبان شیک و باکیفیت دارند، می توانند سایبان بازوئی هوشمند را انتخاب کنند. هر چقدر متراژ و ابعاد سایبان مد نظر بزرگتر شود به همان نسبت نیز قیمت سایبان بازویی افزایش می یابد . دلیل افزایش قیمت سایبان بازویی با ابعاد بیشتر این است که هر چه متراژ بیشتر شود هزینه بیشتری برای ساخت سایبان بازویی صرف می شود .

هر چقدر سایبان را بالاتر نصب کنیم باید ابعاد بزرگتری در نظر بگیریم تا فضا را بخوبی پوشش دهد. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و فقط با ریموت کنترل قابلیت حرکت دارند. ⚠️ در سایبان آویز دار سازه و بازوهای فلزی رنگ کوره ای الکترواستاتیک سفید می باشد. می توان آویز را در سایبان آویز دار حذف نمود و مقدار آنرا صفر در نظر گرفت. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و به صورت دستی امکان کنترل شدن ندارد.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید. تنها وبسایت رسمی شرکت مستر و این شرکت هیچ گونه وبسایت رسمی دیگری ندارد.

در هنگام ساخت سایبان باید دقت شود این است که از قطعات اورجینال و موتور برقی مناسب استفاده کنید، هرچه قطعات مورد استفاده از نظر جنس و کیفیت بالا باشد طول عمر سایبان ها بالا می رود. پارچه کره دو رو سایبان بازویی تشکیل شده از الیاف پلی استر با روکش پی وی سی از یک سو عایق مناسب در برابر حرارت و گرما ( مزیت الیاف پلی استر ) محسوب می شود و از سوی دیگر مانع نفوذ آب ( مزیت روکش پی وی سی ) می گردد . به تصویرزیر توجه نمایید، در محوطه باز سایبان بازویی بصورت ، تک سایبان اجرا شده است. سایبان ارزان قیمت بازویی توسط تیم ایران سایبان در شهر قدس نصب گردید. بدین ترتیب این نوع از سایبان ها چند منظوره می باشند و افرادی که از آنها استفاده کرده اند، رضایت بسیار بالایی داشته اند.