دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی خرید قیمت سایبان مغازه سایبان منصف

ممکن است در بعضی مکانیزم ها سایبان سالم باشد اما چادر سایبان دچار نواقصی ‌شود که ظاهر زیبای آن را از ببرد. پارگی سایبان نیز اغلب اگر زیاد نباشد، با چسب می‌توان آن را ترمیم کرد. در مناطق مرطوب اگر چادر آن را مداوم تمیز نکنید با گسترش قارچ و کپک در سطح چادر لکه های قهوه ای ایجاد می‌شود که از بین رفتنی نیست و به مرور زمان باعث پوسیدگی و پارگی چادر سایبان به صورت گسترده می‌شود. در این صورت با تعویض چادر سایبان می‌توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید. دیگر نگران باز و بسته کردن سایبان نباشید با یک سایبان برقی خیال خود را از این نوع درد سرها راحت کنید . مورد نظر خود را از مابین پروژه های سایبان برقی انتخاب نمایند.

  • معمولا فروشگاه ها در هر حوزه ای که فعالیت داشته باشند، به یک سقف برقی یاز دارند.
  • البته این سایبان هم برای کافه و رستوران ها بسیار مناسبه میتونین فضایی برای مشتریانتون فراهم کنین که با مشاهده ی قطرات باران مشغول نوشیدن قهوه در هوای بارانی باشن.
  • چادر سایبان برقی میتواند از جنس های مختلفی همانند برزنتی، فلکسی و یا ترانزیتی باشد.

سایه‌بان‌های جانبی دارای یک صفحه بزرگ به عنوان روکشی زیبا و موثر برای مقابله با باد مداوم و آفتاب کم ارتفاع هستند و در عین حال حریم خصوصی همسایگان و هر ره‌گذری را فراهم می‌کنند. این نوع سایه‌بان از ورودی منزل شما در برابر بارش و سایر عناصر بیرونی محافظت کرده و ظاهر ملک شما را بهبود می‌بخشد. به خصوص افرادی که در منزل حیاط ندارند و یا درب خروجی به حیاط باز نمی‌شود؛ این نوع سایه‌بان می‌تواند بسیار کاربردی عمل کند. توجه کنید که قبل از خرید سایه‌بان، باید محل نصب آن را مشخص کنید.

سایبان فول باکس

با نصب سقف برقی بر روی استخرهای رو باز می توان به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز و در هر فصلی از سال تفریحات آبی مورد نر خود را انجام داد. سقف متحرک استخر کمک می کند تا بدون هیچ مشکل خاصی بتوان به شنا و یا هر تفریح دیگری پرداخت. گلخانه ها یکی دیگر از مکان هایی هستند که می توان برای آنها سقف متحرک برقی در نظر گرفت. با استفاده از سقف برقی برای گلخانه ها می توان در هنگام نیاز از نور طبیعی برای گلخانه نیز بهره مند شد.

درباره سایبان برقی سایه باتیس

سقف برقی را می توان یک سقف همه کاره در نظر گرفت زیرا در هر مکانی می توان از این نوع سقف ها استفاده کرد، بدون اینکه مشکل خاصی به وجود آید. سقف متحرک برقی را می توان بر اساس محل نصب طراحی کرد، بدین ترتیب هیچ گونه محدودیتی برای ساخت این نوع از سقف ها وجود ندارد. با استفاده از سقف متحرک دیگر هیچ فضایی بدون استفاده نمی ماند، زیرا این سقف کمک می کند تا بتوان در هر شرایط جوی از فضای باز بیشترین بهره را برد.

سایبان برقی در دو نوع تولید و عرضه می‌شود، سایبان برقی با کلید برای انجام عملیات و یا ریموت برای کنترل از راه دور. موتور توبولار سایبان برقیاز یک طرف لوله‌ای که پارچه سایبان به آن متصل است را می‌چرخاند. در سمت دیگر لوله باید قطعه‌ای به مانند بلبرینگ وظیفه چرخش را برعهده بگیرد. این قطعه اندکپ نام دارد و به دو صورت پلاستیکی و فلزی موجود است. چادر سایبان برقی میتواند از جنس های مختلفی همانند برزنتی، فلکسی و یا ترانزیتی باشد.