دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی در اصفهان مدل ۱۴۰۱-سایبان سید

با استفاده از انواع مختلف سقف‌سازه به شکل ثابت یا متحرک در فضای باز ویلا و منزل خود سایبان پارکینگ خاص برای خودروها ایجاد نمایید. این نوع سایبان علاوه بر اینکه به راحتی قابل کنترله از نظر استفاده از پارچه های رنگارنگ در جنس های مختلف ، امکان درج تبلیغات متنوع که باعث میشه با هزینه ی بسیار کم برند سازی کنین تا به عنوان بهترین معرف برای رهگذران باشه. لطفا هنگام ثبت سفارش به آرم و “آدرس سایتهای ایران سایبان “توجه نمائید. ایران سایه بان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است.

  • حتماً شما هم قبل از خرید وسایل گران‌قیمت به دنبال نکات خرید آن وسیله می‌روید اما یک نکته بسیار مهم که باید قبل از خرید به آن بپردازید، انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید سایبان است.
  • وجود این سایبان در تابستان محافظ خوبی در برابر تابش مستقیم آفتاب می باشد.
  • سایبان پوششی یک راهکار اقتصادی برای افرادی است که می‌خواهند از سایه لذت ببرند.
  • در واقع ممکن است سایبان ها به شکل ها و انواع مختلفی تولید و عرضه شده باشند.

۶- در صورت نیازتغییر زاویه سایبان با پیچ های تنطیم که بر روی بازوهای سایبان قرار دارد امکان پذیر است و در مرحله آخر بعد از چند بار باز و بسته کردن سایبان عملکرد آن را تست میکنیم. ۳- بعد از نصب پایه یا بیس پلیت نگهدارنده سایبان نوبت به نصب سایبان بر روی پایه ها میباشد که با پیچ محکم میگردد. ۵-با نصب سایبان استخر شما برای استخر خود یک حفاظ ایجاد میکنید تا از افتادن کودکان به داخل استخر جلوگیری به عمل آید.

سقف چتر پایه کنار و پایه وسط

از سال 1399 با هدف رفع نیاز و دسترسی آسان هموطنان عزیز و گرامی به اطلاعات شغلی مورد نظر از قبیل نام، تلفن، آدرس، محصول، تصاویر و…. یک سایبان یک طرفه است که در ابتدا و انتهای خود یک پوشش آلومینیمی دارد که آن را در برابر عوامل جوی محافظت می کند. یک سایبان پوشش دار است که ظاهر آن بسیار مدرن و زیباست و به همین دلیل امروزه و روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند.

اجزای سایبان برقی

از زمانی که موتور برقی به سایبان ها اضافه شده است به راحتی باز و بسته می شود و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک دکمه را فشار دهید سایبان برقی شما کمتر از 90 ثانیه باز می شود. نه تنها در فصل تابستان می توانید از آن استفاده کنید بلکه در هنگام بارش باران هم قادر به استفاده از فضای باز خواهید بود. سایبان پارکینگ ممکن است بعد از مدتی استفاده نیاز به تعمیر پیدا کند ، شرکت سایبان برقی شاهد هر مدل سایبان را تعمیر می کند. پارچه سایبان برقی اتوماتیک معمولاً سبک و مدل بندی متفاوتی دارد. این رویه ها بر اساس محل نصب سایبان و طبق سلیقه مشتری انتخاب می شوند.

قطعات سایبان برقی بازویی

موتور برقی و ریموت می تواند کامل کننده یک سایبان برقی باشد. البته موتور الکتریکی برای سایبان متحرک اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است و سایبان‌های ثابت بدون موتور هستند. اصلاً همین موتور باعث اختلاف قیمت آن با انواع دیگر سایبان شده است.