دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی در اصفهان مدل ۱۴۰۱-سایبان سید

در محوطه های باز معمولاً سایبان به این صورت دوبله اجرا می شود. مثلاً اگر کافه یا رستوران شما بصورت روف گاردن یا محوطه باز ویلایی است می توانید با استفاده از سایبان دابل یک الاچیق باز شونده با مساحت خیلی زیاد ایجاد نمایید. یا اگر قصد پارک خودرو رد محوطه ویلایی یا باغ خود دارید با 2 ستون در محوطه می توانید فضا برای پارک 2 خودرو در دو طرف سایبان ها فراهم کنید. هر چقدر سایبان را بالاتر نصب کنیم باید ابعاد بزرگتری در نظر بگیریم تا فضا را بخوبی پوشش دهد. ⚠️ به قیمتها هزینه حمل شهری ، حمل در طبقات ساختمان و نصب اضافه می شود. همیشه 20 سانتیمتر دورپیچ محور سایبان است – به عنوان مثال اگر بازشو مفید 2/5 متر نیاز دارید باید 2/7 متر خریداری شود.

  • ایران سایه بان پر سابقه ترین تولید کننده انواع سایبان مغازه در ایران میباشد.
  • اما این دو نوع از سایبان های مغازه مطمئنا وجه مشترکی نیز باهم دارند که در پاراگراف بعدی آن ها را عنوان خواهیم کرد.
  • سایه بان بازویی (فنری) دارای مزایا و و قابلیت های زیادی است که آن را به یک سایه بان محبوب تبدیل کرده است.
  • اگر گرد و غبار و یا در شهرهای صنعتی دود حاصل از کارخانه ها بر روی زمین بنشیند، هر روز باید اقدام به شستشوی کف و یا حتی دیوارهای حیاط نمایید.
  • شرکت بابادر به صورت شبانه روزی اماده ارائه خدمات به مشتریان است .

در برخی از شرایط نور آفتاب بسیار آزار دهنده است و شما نیاز دارید تا در سایه از فضای آزاد لذت ببرید. درر این شرایط اهمیت استفاده از سایبان های چتری مشخص می شود. مکانیزم ساخت سایبان های چتری به این صورت است که این سایبان ها را بر روی یک پایه قرار داده اند. پایه ستون چتر نوک تیزی دارد گه بتواند آن را به راحتی در زمین فرو برد و آن را نصب کرد. باز و بسته کردن خود سایبان نیز دقیقا مانند باز و بسته کردن یک چتر معمولی است. ثبت اختراع، رزومه درخشان و خوشنامی ایران سایبان با مدیریت آقای مردی، طی 50 سال گذشته، باعث شده، برخی افراد به فکر سوء استفاده از این مجموعه بیفتند.

نکات خرید سایبان برقی

بدنه سایبان را از فلز آلومینیوم می سازند تا در برابر زنگ زدن و پوسیدگی مقاوم باشد. برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در بدنه سایبان برقی بهتر است مراقبت های لازم را انجام دهید. سنسورها به شما کمک میکند تا در زمان غیاب شما و وزش بادهای شدید، سایبان به صورت خودکار بسته شود و نیاز به ریموت نداشته باشد. البته امروزه برای سایبان از پارچه مشابه برزنتی ولی ساخته شده از الیاف PVC استفاده می شود که سایبان علاوه بر جلوگیری از تابش خورشید ، جلوی بارش باران را نیز بگیرد. ولی گاهی قصد داریم در یک محوطه باز سایبان را اجرا نماییم و کنار سایبان هیچ دیواری وجود ندارد، در این صورت باید 2 عدد ستون بعنوان پایه در زمین جانمایی شود و سپس سایبان برقی بر روی این ستون ها سوار شود.

چگونگی خرید سایه‌بان

زمانی که هوا در شرایط ایده آل قرار ادر نیز می توان سقف برقی را جمع کرده تا بتوان لذت بیشتری از فضای آزاد برد. سقف برقی یک تکنولوژی مدرن و امتحان شده محسوب می شود، بدین ترتیب بسیار امن بوده و هیچ گونه مشکلی در استفاده از این سقف ها به وجود نخواهد آمد. بدین ترتیب افرادی که می خواهند از یک سقف بسیار کاربردی و شیک و در عین حال باکیفیت بهره مند شوند، می توانند از سقف متحرک برقی استفاده نمایند. سقف های متحرک برای فضاهای بسیار کوچک و یا بزرگ قابل طراحی و ساخت هستند. قبل از ساخت باید از محل مورد نظر بازدید شود تا ابعاد و اندازه های دقیق برای ساخت سقف برقی مشخص شوند. بدین ترتیب هیچ گونه مشکلی در هنگام نصب سقف برقی به وجود نمی آید.

که در سال های اخیر بیشتر از هر چیز دیگری به چشم می آید، نوسانات قیمت ارز و افزایش میزان تورم در جامعه است. با توجه به نرخ لحظه ای ارز، قیمت مواد و متریال مورد نیاز برای ساخت سایبان بازویی نیز به سرعت در حال تغییر است. آنچه گفته شد را می‌توان بخش کوچکی از دنیای سایبان های برقی دانست که هر روز در حال پیش رفت است. تمام این خدمات نیاز به دانش بالا و وقت بسیار زیاد دارد تا بتواند به آن چیزی که شما نیاز دارید دست پیدا کند. اماسایبان سایه باتیسدر حال حاضر با داشتن تیمی متخصص و حرفه‌ای آماده ارائه خدمات به کاربران است. این خدمات از ابتدایی‌ترین بخش تا پشتیبانی نیاز شما را برآورده خواهد کرد و همواره در کنار شما خواهد بود.

بدین ترتیب مدت زمانی که می توان به صورت مفید از این سقف ها استفاده کرد، بسیار زیاد است. افرادی که قصد دارند برای مدت زمان طولانی و بدون صرف هزینه های اضافی از سقف مناسب استفاده نمایند، می توانند سقف برقی را انتخاب کنند. پوشش آلومینیومی را می توان یکی از گران ترین پوشش های مورد استفاده برای انواع سقف متحرک دانست. معمولا آلومینیوم دارای ظاهری بسیار شیک و مدرن است و شاید یکی از دلایل استفاده از آلومینیوم همین موضوع باشد. پوشش آلومینیومی ضعف های زیادی نیز دارد که همین موضوع سبب شده تا در موارد بسیار کمی از پوشش آلومینیوم استفاده شود. هدر رفتن انرژی و قیمت بالا دوضعف عمده پوشش آلومینیومی محسوب می شوند.

سایبان آلاچیقی یا سایبان دو طرفه نوع دیگری از سایبان برقی است که از دو طرف باز می شوند و فضای بسیار زیادی را پوشش می دهند. سایبان آلاچیقی را می توان در کنار استخر، روی تراس های بزرگ، وسط ویلا یا وسط زمین بازی نصب کرد و به این ترتیب یک آلاچیق مطمئن برای خود به وجود آورد و از امکانات آن بهره برد. از طرف دیگر انتخاب پارچه ای که ضدآب باشد برای سایبان های مناطق پرباران و مرطوب مناسب هستند؛ زیر این پارچه ها با خاصیت ضدآب در برابر رطوبت و آب مقاوم هستند و دچار پوسیدگی یا رنگ پریدگی نمی شوند. همچنین هنگام مقایسه سازه های سایبان در مرکز فروش سایه بان، دقت داشته باشید مدلی را انتخاب کنید که در برابر رطوبت خاصیت ضدزنگ داشته باشد. حتماً بعد از چند وقت پارچه‌ی سایبان را بشویید یا لکه های ایجاد شده روی سایبان برقی را به سرعت پاک کنید زیرا امکان دارد تابش نور خورشید به پارچه سایبان برقی آسیب وارد کند.

اطلاع از قیمت ها بسیار ساده است و تنها کافی است فاکتورهایی که در ادامه معرفی می شوند، بررسی شوند تا مشخص شود قیمت نهایی سقف متحرک برقی چقدر است. در ادامه برخی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سقف برقی معرفی می شوند تا همه افراد بتوانند برآورد قیمت را در هنگام سفارش سقف متحرک برقی انجام دهند. یکی دیگر از مزایای سقف برقی، هزینه تعمیر و نگهداری نسبتا مناسب آن است. با توجه به اینکه ای نوع سقف ها کمتر دچار اشکال می شوند، به همین خاطر هزینه تعمیرات آنها بسیار کم است. کیفیت بالا و نصب صحیح و اصولی می تواند از جمله دلایل نیاز کمتر به تعمیرات و کاهش هزینه مربوط به تعمیر و نگهداری سقف متحرک برقی باشد.

اگر قصد دارید برای خانه و حیاط خود سایبان خریداری کنید؛ حتماً اولین سؤالی که به ذهنتان می‌رسد این است که سایبان‌ها به چند نوع تقسیم می‌شوند؟ در ادامه به جواب این سؤال و انواع سایبان‌ها می‌پردازیم. سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مصرف کننده این امکان را می دهد بدون اینکه گرمای آفتاب ، ریزش باران و برف اذیتش کند در سایه ای امن به استراحت بپردازد. منظور از چگونگی خرید انواع سایبان برقی این است که بدانید قرار است سایبان به چه منظوری استفاده شود. اگر هدف شما از انتخاب سایبان مشخص نباشد دچار مشکل می شوید.

نصب کنین ، به راحتی با ریموت باز و بسته اش کنین ، ال ای دی های رنگی خوشگلی زیر آن بذارید تا فضا زیباتر از قبل بشه. به عنوان مثال برای عوض کردن شبکه تلویزیونی می‌بایست از دکمه قرار داده شده بر روی تلویزیون استفاده می‌کردیم اما با آمدن ریموت کنترل‌ها بسیاری از این فعالیت‌ها از زندگی روزمره ما حذف شده و کارها برای انسان راحت تر شده است. همچنین می توانید قیمت تقریبی سایبان مد نظر خود را آنلاین محاسبه کنید. طراحی شیک و زیبا از دیگر ویژگی های منحصر به فرد چتر پایه کنار سیم بکسلی محسوب می شود.