دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی در انواع مختلف با بالا ترین کیفیت و قیمتی مناسب + 2 سال گارانتی محصولات-سایبان سید

یکی از مهمترین موضوعات برای خریداران و مصرف کنندگان مساله قیمت چادر برقی میباشد. در نتیجه دومین تفاوت اصلی میان چادر برقی و سایبان دستی، هزینه پرداختی برای آن می باشد. در واقع سایه بان بازویی تجهیز شده به موتور برقی،ریسیور و ریموت کنترل در بازار با نام سایه بان برقی شناخته میشود. از نکات دیگری که در هنگام سفارش و نصب سایبان در مغازه ، منزل یا ویلای خود باید در نظر بگیرید اندازه ی دقیق ، میزان بازشو و طرح آن است. ارتفاع سایبان برقی شما باید به اندازه ای باشد که اگر فردی از خانواده قدی بلند دارد در زیر آن بایستد راحت باشد نه اینکه سرش را خم کند. نه آنقدر کوتاه باشد نه آنقدر بلند که آفتاب به نقطه ی مورد نظرتان وارد شود.

افرادی که به دنبال یک سقف بسیار زیبا و جذاب برای ساختمان مسکونی، تجاری و یا اداری خود می باشند، بهتر است سقف محرک را انتخاب نمایند. این انتخاب می تواند آنها را برای رسیدن به اهداف خود تا حدود زیادی کمک کند. معمولا سقف برقی روی ریل هایی سوار می شود تا بتواند راحت بازو بسته شود. ریل ها باید کیفیت لازم را داشته باشند تا در هنگام باز و بسته شدن سقف برقی شاهد ایجاد سر و صدا نباشیم. اگر ریل ها کیفیت لازم را نداشته باشند، سر و صدایی در هنگام باز و بسته شدن ایجاد می شود که به مرور زمان باعث آزار و اذیت مصرف کننده می شود. سوار شدن صحیح سقف بر روی ریل ها نیز اهمیت دارد که به میزان تجربه و تخصص افرادی که سقف متحرک را نصب می کنند، بستگی دارد.

بدین ترتیب یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت سقف متحرک برقی، جنس روکش است. معمولا اغلب سایبان ها که به صورت ثابت نصب می شوند، در یک شیب ثابت نصب می شوند، اما سقف متحرک این امکان را برای مصرف کننده به وجود می آورد که بر اساس نیازی که داشته، میزان شیب را تنظیم نماید. گاهی اوقات با افزایش میزان شیب می توان به راحتی از ورود نور مستقیم آفتاب جلوگیری کرد. بعضی اوقات بارش باران نیز با زاویه همراه است که زیاد کردن شیب سقف برقی کمک می کند تا از ورود آب باران تا حدود زیادی جلوگیری شود.

سقف متحرک برقی ایران سایبان بدون هیچ گونه سر و صدایی توانسته این مشکل را برطرف نماید تا همه افراد بتوانند بدون مشکل خاصی از این نوع سقف ها استفاده نمایند. معمولا اغلب مراکز تجاری با مشکل ورود گرد و خاک مواجه می باشند. اگر یک سقف برقی بر روی درب این اماکن قرار گیرد، میزان گرد و خاک ورودی به شدت کاهش می یابد. سقف متحرک از نشست گرد و خاک بر روی خودرو نیز جلوگیری می کند. بدین ترتیب زمانی که از سقف متحرک برای پارکینگ استفاده می شود، کمک می کند تا خودرو تمیز باقی بماند.

  • سایبان از اجزای مهم برای صرفه جویی در مصرف انرژی است که بیشتر خانه ها و مغازه ها باید از آن استفاده کنند.
  • سایبان پارکینگ ممکن است بعد از مدتی استفاده نیاز به تعمیر پیدا کند ، شرکت سایبان برقی شاهد هر مدل سایبان را تعمیر می کند.
  • هر چقدر سایبان را بالاتر نصب کنیم باید ابعاد بزرگتری در نظر بگیریم تا فضا را بخوبی پوشش دهد.
  • سایبان برقی به دلیل استفاده آسان، کاربرد زیاد و زیبایی ظاهری در مدت زمان کمی به یکی از پرطرفدارترین سایبان ها بدل شده است و افراد زیادی از انواع مختلف این نوع استفاده می کنند.
  • خب حتم برایتان سؤال شده که گیاهان باید در کجا قرار بگیرند؟ در جواب این سؤال باید گفت گیاهان رونده و زینتی مثل گیاه تاک در کنار پایه‌های سایبان باید قرار گیرند.

باز و بسته شدن نرم این نوع از سایه بان ها باعث می شود تا هیچ گونه صدای مزاحمی در محیط پخش نشود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد چتر پایه بغل چرخدار بودن آن است. بدین ترتیب در هیچ موقع از طول روز آفتاب به افرادی که در زیر چتر پایه بغل حضور دارند، نمی خورد. تقریبا همه افرادی که می خواهند اقدام به ثبت سفارش خرید سقف متحرک نمایند، ابتدا به دنبال اطلاع از قیمت آن هستند. معمولا اغلب افراد تمایل دارند از قیمت یک محصول اطلاع پیدا کرده و بعد وارد مراحل ثبت سفارش خرید آنلاین آن شوند. زیرا برخی از محصولات از اجزای بسیار زیاد و متنوعی ساخته می شوند که قیمت هر کدام از آنها تاثیر بسزایی بر روی قیمت تمام شده دارند.

پروفیل های آلومینیوم علاوه بر سبکی مزیت های دیگری را نیز برای این نوع سازه به همراه دارند. برای مثال زیبایی منحصر به فرد آلومینیوم نسبت به پروفیل های فولادی را می توان مثال زد. با توجه به کیفیت بالای آلومینیوم و ظاهر زیبا، رنگ کاری پروفیل ها نیز حذف می شود. این موضوع باعث می شود تا بتوان در زمان ساخت سقف برقی صرفه جویی کرد.

سقف برقی پارچه ای

نوع دیگری از سایبان مغازه هم که طرفداران خاص خود را دارد سایبان دکوراتیو مغازه میباشد که بیشتر مناسب رستوران ها و کافی شاپ ها میباشد. سایبان دکوراتیو بیشتر جنبه زیبایی دارد و میتوان بر روی آن انواع طرح و تبلیغات را چاپ نمود. سایبان دکوراتیو بیشتر به صورت ثابت نصب میشود و دستی میباشد. سایبان کلاسیک دارای یک محور میباشد که موتور داخل آن قرار میگیرد و پارچه بر روی محور نصب میشود و هنگام چرخش موتور پارچه بر روی آن جمع میگردد. در بازوها و مفصل های سایبان کلاسیک میتوان برای حرکت دادن پوشش متحرک یا بازوها از سیم بکسل یا زنجیر استفاده نمود.

با اجزای تشکیل دهنده سایبان  برقی آشنا شویم…

به همان اندازه که جنس و متریال سایبان مهم است؛ نحوه نصب نیز بسیار اهمیت دارد. در نتیجه بهتر است نصب سایبان توسط یک شخص حرفه ای انجام شود. مراقبت از سایبان برقی طول عمر آن را افزایش می دهد و همچنین در عملکرد مناسب آن تاثیر دارد. اگر بارندگی یا شست‌وشو و … موجب خیس شدن سایبان شد، به هیچ عنوان آن را بسته نگه ندارید، چرا که این عمل موجب پوسیدگی پارچه می‌شود. حتماً آن را به صورت باز در مجاورت نور خورشید قرار دهید تا خشک شود.

فروش کلیه قطعات سایبان دستی

میباشد که برای ایجاد یک فضای بزرگ سایه در فضای باز بوده تا بتوان برای چند دقیقه یا چند ساعت در فضای باز حضور داشته و از طرفی از نور مستقیم آفتاب نیز در امان بود. به همین خاطر معمولا در رستوران ها و باغ ها می توان استفاده بسیار جالب و جذابی از چتر پایه بغل داشت.چتر پایه کنار را در بازار با اسم هایی مانند چتر پایه بغل، چتر وینچ دار و چتر سیم بکسلی نیز می شناسند. اگر بدنه این نوع چترها رنگ نشود، بعد از مدت زمان کوتاهی زنگ می زند.

یکی از ویژگی‌هایی که برای خریداران سایبان برقی مهم است بالا بودن طول عمر، با دوامی و تغییر نکردن رنگ پارچه سایبان های برقیست است. سایبان‌هایی که استفاده از آنها به صورت مداوم است مانند سایبان برقی مغازه بیشتر در معرض نور خورشید هستند و زودتر دچار پوسیدگی می‌شوند، به همین دلیل صاحبان مغازه در انتخاب نوع پارچه دقت بیشتری باید داشته باشند. این موضوع باعث شده تا در اغلب موارد سایبان های کوچک و زیبا برای مغازه انتخاب شوند و سایبان های بسیار بزرگ معمولا کاربرد گسترده ای برای مغازه ها ندارند. مغازه هایی که در حوزه مواد غذایی یا محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند، باید توجه بیشتری به محصولات موجود در مغازه داشته باشند و آنها را از تابش مستقیم نور آفتاب محافظت کنند. تابش نور مستقیم آفتاب می تواند در مدت زمان اندکی منجر به فاسد شدن مواد غذایی و همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی شود. بدین ترتیب نصب سایه بان مغازه برای فروشگاه هایی که در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین مواد غذایی فعالیت دارند، بسیار مفید و حیاتی است.