دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی سایبان برقی ایران سایه سایبان بازویی سایبان مغازه

سپس یا به صورت دستی یا با ریموت لوله را به چرخش در آورید تا پارچه سایبان از آن خارج شود و این کار را تا زمانی که پارچه کامل بیرون بیاید و پرچ‌هایی که با آن به لوله پیچ شده دیده شود. گاهی به دلیل بازسازی و دکوراسیون جدید ممکن است رنگ یا مدل سایبان با فضای جدید تطابق نداشته باشد. تطابق رنگ و طرح سایبان با محیط در زیبایی فضا تاثیر زیادی دارد. این نوع پارچه مقاومت بالایی در مقابل نور خورشید و آب دارد، نسبت به بقیه پارچه ها استقامت کششی بیشتری داشته و برای پوشش فضاهای باز مقرون به صرفه تر است. از ساخت این نوع از سایه بان های برقی از یک کاور یا اصطلاحا پوشش آلومینیمی نیز استفاده شده است.

  • کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه ابتکار می باشد و هرگونه کپی برداری از این سایت پیگرد قانونی دارد.
  • قطعا برای ساخت هر سازه ای مقدار زیادی لوازم جانبی نیاز داریم.
  • در این نوع سایبان پارچه یا پوشش متحرک در معرض نور خورشید و بارش باران و برف است که میشود به عنوان ضعف آن به حساب آورد.
  • جلوگیری از تغییر رنگ پارچه ، فرش ، مبلمان و ….در مراکز فروش این محصولات .
  • مشتریان ما اغلب فضای باز زیر سایبان رو به فضای بسته داخل کافه ترجیح میدن.

در این محصول دست شما در اجرای طول و زاویه سایبان برقی بسیار باز است. به این معنا که شما قادر هستید با استفاده از این قابلیت شیب سایبان را از صفر درجه تا 45 درجه تغییر دهید. این ویژگی سایبان برقی در روزهای آفتابی بسیار به کمک شما خواهد آمد. چرا که در هنگام تغییر زاویه آفتاب در طول روز شما می توانید با تغییر شیب سایبان برقی از صفر درجه تا 45 درجه سایه مورد نظر خود را به دست آورید. سپس انواع سایبان برقی را نام می بریم و برای هر کدام توضیحاتی می دهیم و نوع کاربرد هر کدام را مشخص می کنیم. سایبان های برقی بالکن برای رستوران یا منزل نیز استفاده می شود.

همچنین در هنگام بارش باران وزن پارچه برزنتی چندین برابر می شود و فشار مضاعفی را به بازوهای سایبان برقی وارد می کند. در گذشته ، معمولاً برای سایبان برقی که هدف از نصب آن جلوگیری از تابش آفتاب است ، از پارچه های بزرنتی استفاده می شود. پس توصیه می کنیم از رنگ سفید و مشکی صرفنظر کنید و سایر طیف های رنگ را برای سفارش سایبان ریموت کنترلی برقی در نظر داشته باشید. رنگ مشکی بشدت حرارت و تابش خورشید را جذب می کند و سایبان برقی سیاه رنگ بعد مدتی بور می شود و کهنه و قدیمی به نظر می رسد. با توجه به کاربردی که مورد نظر است می توان برای سایبان رنگ مناسب انتخاب نمود. اکثر سایبان های برقی و دستی معمولاً بر روی دیوار بالای پنجره ، دیوار حیاط و محوطه ویلا ، دیوار تراس آپارتمان و همچنین بالکن نصب می شوند.

فروش سایه بان زنجیری

بدین ترتیب مدت زمانی که می توان به صورت مفید از این سقف ها استفاده کرد، بسیار زیاد است. افرادی که قصد دارند برای مدت زمان طولانی و بدون صرف هزینه های اضافی از سقف مناسب استفاده نمایند، می توانند سقف برقی را انتخاب کنند. معمولا اغلب مراکز تجاری با مشکل ورود گرد و خاک مواجه می باشند. اگر یک سقف برقی بر روی درب این اماکن قرار گیرد، میزان گرد و خاک ورودی به شدت کاهش می یابد. سقف متحرک از نشست گرد و خاک بر روی خودرو نیز جلوگیری می کند.

مشخصات فنی سایبان برقی چیست؟

حداکثر ابعاد قابل اجرا برای سایبان دو طرفه ۶متر در ۶ متر میباشد که ۳۶ متر مربع را تحت پوشش خود قرار میدهد که قابل توجه است. وزن سایبان دو طرفه زیاد است و در معرض وزش باد قرار دارد و باید پایه های نصب آن را محکم کرد و در صورت نیاز فنداسیون قوی برای پایه ها اجرا کرد. در سایبان باکس با توجه به سنگین تر بودن سازه آن بهتر است در عرض بیشتر از ۵ متر از ۳ بازو در سازه سایبان باکس استفاده شود.

سایبان های بازویی از سازه های فلزی و آلومینیومی مستحکم تشکیل شده اند که با توجه به عرض سایبان دارای چند بازو هستند که بازوها نقش نگهداری پارچه و پوشش متحرک را دارند. آنچه گفته شد را می‌توان بخش کوچکی از دنیای سایبان های برقی دانست که هر روز در حال پیش رفت است. تمام این خدمات نیاز به دانش بالا و وقت بسیار زیاد دارد تا بتواند به آن چیزی که شما نیاز دارید دست پیدا کند. اماسایبان سایه باتیسدر حال حاضر با داشتن تیمی متخصص و حرفه‌ای آماده ارائه خدمات به کاربران است. این خدمات از ابتدایی‌ترین بخش تا پشتیبانی نیاز شما را برآورده خواهد کرد و همواره در کنار شما خواهد بود. جهت مشاوره و کثب اطلاعات بیشتر با کارشناسان سایه باتیس تماس بگیرید .

از طراحی و باز و بسته کردن دستی سایبان قدیمی خسته شدی؟ کافیه از سایبان برقی شاهد همراه با کنترل از راه دور برای حفاظت از محصولات و پرسنل استفاده کنی. در تمامی مکان هایی که از سایبان استفاده می شود ، می توان از سایبان برقی استفاده کرد. سایبان برقی تنها استفاده از سایبان ها را آسان تر کرده و همچون سایبان های ثابت و قدیمی ، در تمامی محل ها می توان از آن ها استفاده کرد. از جمله مکان های قابل استفاده برای سایبان برقی می توان به ساختمان ، مغازه ، استخر ، پارکینگ و …. لطفا هنگام ثبت سفارش به آرم و “آدرس سایتهای ایران سایبان “توجه نمائید. ایران سایه بان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است.