دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی قیمت سایه بان برقی چادر برقی متحرک-سایبان سید

از این محصولات به عنوان سایبان یا پناهگاه برای محافظت در برابر شرایط مختلف جوی همانند آفتاب، برف، تگرگ، باران و … از زمان های قدیم استفاده از سایبان های دستی بسیار رواج دارد و شما نمونه های مختلف از آن را می توانید در سردر فروشگاه ها، منازل، باغ ها و … مشاهده کنید، اما با پیشرفت تکنولوژي، سایبان های اتوماتیک یا همان سایبان برقی وارد بازار شده است.

  • به نوعی می توان گفت که استفاده از این سایبان ها دقیقا به اندازه استفاده از درب پارکینگی اتوماتیک اهمیت دارد.
  • پارچه هایی که در مناطق شمالی کشور استفاده می شوند قطعاً باید ضد آب باشند.
  • پارگی سایبان نیز اغلب اگر زیاد نباشد، با چسب می‌توان آن را ترمیم کرد.

این نوع سایبان حتماً برای شما آشنا است برای مثال در خانه‌های قدیمی و ویلایی از این نوع سایبان بسیار زیاد مشاهده شده است. معمولاً پایه‌ها و قاب‌های این مدل سایبان، فلزی با چوبی هست. خب حتم برایتان سؤال شده که گیاهان باید در کجا قرار بگیرند؟ در جواب این سؤال باید گفت گیاهان رونده و زینتی مثل گیاه تاک در کنار پایه‌های سایبان باید قرار گیرند. این مدل سایبان محافظ خوبی برای وسایل نیست و در مدت طولانی باعث خراب شدن مبلمان و وسایل خانه می‌شود اما امروزه تقریباً بسیاری از خانه‌ها از شیشه درست شده‌اند، حتماً شما هم با این نوع خانه‌ها روبه‌ رو شده‌اید. پلی کربنات در برابر آب مقاوم است و دارای طراحی تمیزی است که جلوه ای تازه به در، پنجره یا پاسیو شما می‌دهد.

سایبان پنجره تراس ویلایی 2.5×2.0

سایبان برقی ، سایه ای مطمئن و همراه با آرامش را به شما عزیزان ارائه می دهد. با قیمت ارزان به مشتريان و پاسخ‌ گويی موثر به نياز آنان در رکن اصلی توسعه ‌ی فعاليت‌ های ما قرار گرفته است. با توجه به سنگین بودن پروسه نصب سایبان ها ، هزینه نصب جداگانه حساب می شود. داخل بازوهای سایبان، فنری فشرده وجود دارد به طوری که سایبان در حال عادی میل به باز شدن دارد پس باید در مرحلۀ اول بازو ها را با طناب ببندید چون شدت فنرهای سایبان بسیار زیاد است و ممکن است به شخصی که جلوی آن است صدمه بزند. سپس یا به صورت دستی یا با ریموت لوله را به چرخش در آورید تا پارچه سایبان از آن خارج شود و این کار را تا زمانی که پارچه کامل بیرون بیاید و پرچ‌هایی که با آن به لوله پیچ شده دیده شود. ممکن است در بعضی مکانیزم ها سایبان سالم باشد اما چادر سایبان دچار نواقصی ‌شود که ظاهر زیبای آن را از ببرد.

فروش سایه بان زنجیری

اگر روکش را از جنس مرغوب و با کیفیت بالا انتخاب کنیم، قطعا قیمت تمام شده سقف متحرک افزایش می یابد. البته به این موضوع نیز باید توجه داشت که کیفیت سقف برقی نیز بیشتر شده و می توان سالها از آن استفاده بهینه انجام داد. برای مثال اگر از روکش پی وی سی استفاده کنیم قیمت سقف متحرک بیشتر از زمانی است که از سقف پارچه ای استفاده می کنیم.

از سایبان دو طرفه بیشتر برای محیط های باز استفاده میشود تا بتوان با نصب سایبان محدوده گسترده ای را تحت پوشش قرار داد و مانند یک آلاچیق عمل نماید. سایبان دو طرفه بیشتر در رستوران ها،کافی شاپ ها، تالارهای پذیرایی، روف گاردن، استخر و پارکینگ های بزرگ استفاده میشود. سایبان فول باکس با توجه به وزن بالای سازه آن تا عرض ۵ متر و بازشو ۳ متر قابل اجرا میباشد.