دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی متین-سایبان سید

برای طراحی سایبان برقی چتری می بایست در ابتدا میزان وزش باد در منطقه را ارزیابی کرد. به طور کلی از سایبان چتری برای حفاظت در برابر باران و برف و همینطور نور خورشید استفاده می شود. مثلاً اگر قرار باشد که محوطه بزرگی توسط سایبان چتری پوشش داده شود باید از چند عدد استفاده شود. قسمت پایین ستون به صورت نوک تیز طراحی شده است که در زمین های شنی و ماسه ای فرو می رود. شما میتوانید این سایبان ها را بدون قدرت بالا باز و بسته کنید.

  • ⚠️ سایبان با باشوی مفید تا 3 متر بصورت سیم بکسلی و بازشوی 3/5 متری مکانیزم زنجیری دارد.
  • وجود دارد که مجهز به سنسور بوده و با تشخیص میزان تابش نور خورشید و یا وزش باد به طور خودکار باز و بسته می شود.
  • شاید این محوطه های باغی بسیار بزرگ نباشند، اما معمولا بسیار شیک و زیبا هستند.
  • یکی دیگر از مکان هایی که می توان از سقف متحرک یا برقی برای آن استفاده کرد، مجموعه های فرهنگی است.
  • اگر موتور بعد از خنک شدن هم کار نکرد بهترین گزینه کمک گرفتن از یک متخصص است.

این موضوع باعث شده تا استفاده از پوشش پارچه بیش از هر پوشش دیگری رواج یابد. پوشش پارچه ای را می توان از جنس پی وی سی یا برزنتی انتخاب کرد. پوشش برزنتی دارای خاصیت ضد آب بوده و انعطاف پذیری بسیار مطلوبی دارد. پوشش پی وی سی نیز دارای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی است و این موضوع باعث شده همه سلیقه ها را پوشش دهد. پوشش پارچه ای نسبت به سایر پوشش ها دارای قیمت مناسب تری بوده و شاید یکی از دلایل اصلی محبوب شدن این نوع پوشش ها، همین قیمت مناسب آنها باشد.

نحوه عملکرد سایبان برقی

چگونه می توان از سایبان اتوماتیک برقی استفاده کرد؟ طراحان این سازه به سوال شما با سیستم جانبی که در طراحی آن استفاده کرده اند پاسخ می دهد. به بیان ساده تر این نوع از سایه بان در صورت قطعی برق از خلاص کن دستی برای کنترل استفاده می کند. یکی از انواع سایبان های مورد استفاده در ساختمان که مزیت فراوانی دارد سایبان پنجره میباشد.سایبان پنجره به طور کلی به دو دسته سایبان ثابت پنجره و سایبان متحرک پنجره تقسیم بندی میشود. سایبان ثابت همانطور که از نامش مشخص است نمیتوان وضعیت آن را تغییر داد و همیشه در یک حالت قرار دارد و از معایب آن این است که با تغییر زاویه تابش خورشید نمیتوان زاویه سایبان را تغییر داد.

طراحی پلان در ساری

سایبان ورودی ساختمان می‌تواند به صورت ثابت باشد که بعد از نصب شدن بر روی درب ورودی ساختمان قابلیت تکان خوردن و تغییر وضعیت ندارد. شرکت سایبان برقی پارس با عرضه متنوع ترین سقف برقی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می باشد. برای دریافت اطلاعات دقیق تر در زمینه قیمت انواع سایبان برقی با کارشناسان مجموعه سایبان برقی متین با شماره های ۰۲۱۲۲۳۶۱۰۵۰ – ۰۲۱۲۲۳۶۱۰۵۱ – ۰۲۱۲۲۳۶۱۰۵۲ – ۰۹۱۲۱۰۰۷۷۳۲ – ۰۹۱۲۱۹۹۷۶۰۶ تماس حاصل نمایید.

سایبان شیشه ای

در واقع هیچ محدودیتی برای چاپ بر روی این نوع از سایه بان های برقی وجود ندارد. پس از جمع کردن یا بستن سایه بان، این کاور آن را پوشش داده و در برابر عوامل مخرب محیطی مانند باران و گرد و غبار و شرایط فرسایشی نور خورشید از آن محافظت می کند. برای سفارش اینترنتی سایبان چتری میتوانید با کارشناس ما تماس حاصل فرمایید. شما میتوانید استعلام قیمت انواع چترها را دریافت نموده و پس از آن با خیالی آسوده ثبت سفارش نمایید. آلاچیق یکی از انواه سایبان چتری تولید شده در ایران سایبان میباشد که برای استفاده در فضاهای باز بسیار کاربردی میباشد. ایران سایبان تماس بگیرید و پس از بررسی قیمتها جهت مشاوره رایگان و سفارش مستقیم از کارخانه ایران سایبان با کارشناسان فروش ایران سایبان تماس حاصل فرمایید.

سایبان چتری میتواند مجهز به وینچ ، به روشنایی و به چرخ برای انتقال شود. برخی از نمونه کار های شرکت سایبان تهران را می توانید مشاهده کنید. کلینیک ساختمانی آریابان با هدف حفاظت از محل سکونت و کسب و کار شما آماده خدمت به مشتریان محترم می باشد. با آریابان قادر خواهید بود با یک سیستم ایمنی و حفاظتی مطمئن، آسایش را برای محل کار و زندگی خود فراهم آورید.

معمولا بدنه این نوع از چتر ها را با استفاده از رنگ الکترواستاتیک رنگ می کنند. این محصول علاوه بر کاربرد، زیبایی فضای شما را دوچندان می کند. ارزش این محصول در هزینه پایین و کاربرد بسیار بالای آن است. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه ابتکار می باشد و هرگونه کپی برداری از این سایت پیگرد قانونی دارد.