دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی متین-سایبان سید

اما چه بهتر که سایبان از نوع برقی باشد.تا هر زمان که خواستید بتوانید از آن استفاده کنید. ۵- حال باید میزان بازشو سایبان توسط میکروسوییچ موتور تنطیم شود که میزان باز شدن و جمع شدن سایبان را تنظیم کرد. سایبان استخر به شما این امکان را میدهد تا در تمام فصول سال از استخر روباز باغ و ویلای خود استفاده کنید. جلوگیری از تغییر رنگ پارچه ، فرش ، مبلمان و ….در مراکز فروش این محصولات . از مهم ترین مزیت هایی که این نوع از سایبان ها دارند می توان به سهولت در استفاده ، قابلت حمل اسان ، قابلیت شست و شو ، ضد حریق بودن و … قبل از خریدن سایبان چوبی باید به نکات ریز و درشت بسیاری توجه کنید برای مثال باید به اب و هوا، رطوبت هوا، مقاومت چوب و غیره توجه کنید در غیر این صورت این نوع سایبان به زودی خراب شده و باید آن را تعمیر یا تعویض کنید.

سایبان برقی پارکینگ فضای خیلی کمی از حیاط را اشغال میکند که حدود ۲۰ سنتی متر است. یکی از مزایای سایبان برقی این است که شما میتوانید در مواقعی که نیاز به سایبان ندارین آن را جمع کنید که این کار باعث طول عمر پارچه و دیگر قطعات آن میشود. با بهره‌مندی از سایبان‌های تولیدی شاهد از محافظت اجناس، لوازم و نفرات در سایه سایبان برقی اطمینان حاصل نمایید. انجام مشاوره درکنار تولید با کیفیت و نصب اصولی انواع سایبان برقی متحرک و ثابت توسط مجموعه سایبان شاهد انجام خواهد شد. همچنین با استفاده از رهنمودهای پرسنل زبده شرکت سایبان برقی شاهد امکان بهره‌مندی از فضای تبلیغاتی مناسب بر روی پارچه سایبان نیز خواهید بود. در این شرایط علاوه بر حفاظت از تجهیزات و نفرات در برابر باد، تابش نور خورشید و انواع بارش؛ شاهد وجه تبلیغاتی مناسبی نیز خواهید بود.

  • سایبان برقی در ابعاد و اندازه های مختلف قابل تولید بوده که هر چه ابعاد و باز شوندگی این نوع از سایبان ها افزایش یابند، قیمت تمام شده آن نیز بیشتر می شود.
  • باز و بسته شدن نرم این نوع از سایه بان ها باعث می شود تا هیچ گونه صدای مزاحمی در محیط پخش نشود.
  • این تیغه های سقف برقی متحرک بخصوص برای سقف متحرک پارکینگ ساختمانهایی که درب وروردی آن و درب ضد سرقت واحدهای آن طرح چوب میباشد توصیه می شود.
  • سایبان ورودی یک راهکار ساده و مناسب برای محافظت از درب ورودی و همچنین جلوگیری از نفوذ برف، باران و تابش مستقیم نور خورشید به قسمت داخلی است.

طراح باید ویژگی‌های همهٔ سازه‌ها را برای ساخت سقف متحرک برقی به‌خوبی بشناسد. سایبان های چتری دارای دو مدل پایه کنار و پایه وسط می باشند. سایبان های چتری که دارای پایه کنار هستند، همان طور که از نام آن ها مشخص است، پایه مورد نظر در کنار آن ها قرار گرفته که چتر را روی سر شما قرار می دهد.

قیمت سایبان برقی حیاط

این مدل نیز از مدل‌های لاکچری سایبان به حساب می‌آید در اصل از یک پایه فلزی، قاب و شیشه‌های مات، رنگی و شفاف تشکیل شده است و به مدل ثابت قابل خریداری است. نور ناشی از تابش نور خورشید هنگامی که بر روی قطعات رنگی یا شیشه برخورد می‌کند، فضای بسیار زیبا و چشم نوازی را به وجود می‌آورد. اکثر افراد گمان می‌کنند که نور از این شیشه‌ها رد شده و باعث آزار و اذیت چشم‌ها می‌شوند در صورتی که نه به این شدت اما به صورت حاله‌ای از نور ممکن است این اتفاق بیفتد.

سایبان متحرک

سایبان کلاسیک زنجیری از استحکام بالاتری نسبت به سایبان کلاسیک سیم بکسلی برخوردار است البته قیمت تمام شده بالاتری هم دارد. اکنون که با انواع سایبان آشنا شدید؛ حال به سراغ نکات خرید آن می‌رویم. حتماً شما هم قبل از خرید وسایل گران‌قیمت به دنبال نکات خرید آن وسیله می‌روید اما یک نکته بسیار مهم که باید قبل از خرید به آن بپردازید، انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید سایبان است. بسیاری از افراد سودجو برای سود دو برابر خود، سر افراد کلاه می‌گذارند و جنس های بی کیفیت را با قیمت بسیار گران به افراد می‌فروشند.

تبلیغات بر روی سقف برقی

معمولا انواع چادر زنجیری دستی و برقی و همچنین نامتقارن و دو طرفه قابل ساخت می باشد. بدین ترتیب افرادی که به دنبال خرید سایه بان هستند، به راحتی می توانند مدل مد نظر خود را پیدا کنند. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سقف متحرک، ابعاد سقف می باشد. هر چه متراژ سقف بیشتر شود، قطعا هزینه ساخت آن نیز بیشتر می شود.

شرکت بابادُر با 15 سال سابقه کاری، در تولید و نصب انواع کرکره برقی پارکینگ و انواع سایبان دستی و برقی، با بهره گیری از جدید ترین فناوری روز دنیا توانسته ارائه دهنده ی برترین خدمات در رابطه با انواع سایبان برقی باشد . سایبان برقی یک سیستم متشکل از سازه ها و یک پوشش متحرک است که با استفاده از جریان برق به موتور متصل می شود. سایبان می تواند به صورت تاشو و متصل به دیوار، بالای درب یا پنجره باشد یا به صورت چتری باشد. در هر صورت، نیروی الکتریکی متصل به یک موتور وظیفه تغییر وضعیت سایبان را به عهده دارد و می توانیم از یک ریموت کنترل جهت باز و بسته کردن سایبان استفاده کنیم. مکانیزم محرک سایبان های چتری به دو شکل لغزنده و رفت و برگشتی است.