دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی متین پخش عمده و تکی انواع سایبان برقی سایبان مغازه سایبان چتری 22361050

برخی از مراکز تفریحی ممکن است در بعضی فصل ها به صورت روباز و در برخی دیگر از فصل ها به صورت مسقف مورد استفاده قرار گیرند. برای چنین مراکزی سقف متحرک می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد. سقف برقی را در هر زمان که نیاز باشد می توان باز کرد و در صورت عدم نیاز می توان به راحتی و با یک دکمه آن را جمع کرد.

  • وجود ریموت در کنار سایبان برقی ریموت دار جز یکی از مواردی است که در قیمت سایبان برقی تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  • سایبان آلاچیقی یا سایبان دو طرفه نوع دیگری از سایبان برقی است که از دو طرف باز می شوند و فضای بسیار زیادی را پوشش می دهند.
  • سقف برقی را می توان یک سقف همه کاره در نظر گرفت زیرا در هر مکانی می توان از این نوع سقف ها استفاده کرد، بدون اینکه مشکل خاصی به وجود آید.
  • مجموعه های فرهنگی ممکن است بسیار بزرگ و یا حتی بسیار کوچک باشند.

این سایبان‌ها در صرفه جویی انرژی بسیار موثر و میزان برق مصرفی آن‌ها بسیار اندک است. از طرفی با توجه به عدم دخالت انسان در باز و بسته کردن آن از نیروی بازویی و مکانیکی نیز جلوگیری می‌کند. ریموت سایه بان‌ برقی می‌تواند شیب سایبان را نیز از راه دور تنظیم کند و به هنگام بسته شدن، حجم اشغالی سایبان بسیار ناچیز و کم می‌باشد و فضای کوچکی را در تصرف خواهد گرفت. هم چنین امکان کنترل سایبان از طریق ریموت به علت برد بالا تا سی یا چهل متری وجود دارد.

پارچه بکار رفته در ساخت سایبان اعم از دستی و برقی تاثیر بسزایی در کیفیت و کارایی سایبان دارد. شرکت دیدگاهان غرب یکی از شرکت هایی است که نوع PVC کره ای آن را به فروش می رساند. سایبان برقی دو طرفه سازه آلومینیومی بسیار سبکی داشته و به دلیل ماندگاری و دوام بالا در میان علاقمندان به انواع سایبان برقی طرفداران زیادی دارد. سایبان برقی باکس یک سایبان یک طرفه است، این سایه بان مقاوم از یک طرف باز و بسته شده و از سمت دیگر بر روی دیوار یا پایه نصب می شود.

از زمانی که موتور برقی به سایبان ها اضافه شده است به راحتی باز و بسته می شود و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک دکمه را فشار دهید سایبان برقی شما کمتر از 90 ثانیه باز می شود. نه تنها در فصل تابستان می توانید از آن استفاده کنید بلکه در هنگام بارش باران هم قادر به استفاده از فضای باز خواهید بود. در مصرف انرژی صرفه جویی کنید می توان گفت که سایبان برقی در کمتر کردن هزینه های شما نیز تاثیرگذار می باشد! اگر قصد دارید سایبان از سایبان برقی خود سال ها به صورت مداوم استفاده کنید برای خرید از با سایبان برقی متین در تماس باشید.

چرا باید ما را انتخاب کنید؟

بدین ترتیب توجه به موتور تاثیر بسزایی اطلاع از قیمت تمام شده سقف متحرک برقی خواهد داشت. یکی دیگر از مزایای اصلی که می توان برای انواع سقف برقی بیان کرد، عدم ایجاد سر و صدا هنگام باز و بسته شدن است. معمولا برخی از سایبان ها و سقف های برقی به خاطر عدم استفاده از مواد اولیه و موتور مناسب، سرو صدای بسیار زیادی ایجاد می کنند. سقف متحرک برقی ایران سایبان بدون هیچ گونه سر و صدایی توانسته این مشکل را برطرف نماید تا همه افراد بتوانند بدون مشکل خاصی از این نوع سقف ها استفاده نمایند. معمولا مشاهده می شود که در اغلب اوقات فضای باز به خاطر وجود نور مستقیم آفتاب و یا به خاطر بارش باران و برف بلا استفاده می ماند.

به همین خاطر شرکت های تولیدی کننده سایبان همچنان سایه بان زنجیری را یکی از محصولات پر فروش خود می دانند. برای آشنایی بیشتر با انواع سایبان زنجیری و اینکه چه مزایا و کاربردهایی دارند، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید. اینکه موتور مورد استفاده برای سقف برقی از چه نوع و با چه قدرتی است از دیگر عوامل موثر بر روی قیمت این سازه است. معمولا موتورهای موجود در بازار از نظر ظرفیت با هم متفاوت هستند. هر چقدر ظرفیت موتور بیشتر باشد، قطعا کیفیت آن نیز افزایش می یابد و به دنبال آن قیمت سازه نیز بیشتر می شود. موتورهایی که دارای قدرت بیشتری هستند، بسیار راحت تر و نرم تر و بدون هیچ گونه سر و صدایی سقف متحرک را باز و بسته می کنند.

در هر صورت نوع سایبان بسیار مهم است و در این راستا می تواند گزینه خوبی محسوب می شود. ۲- بعد از اینکه سایبان برقی در کارگاه ساخته و مونتاژ شد نوبت نصب پایه های نگهدارنده سایبان میباشد.مهمترین بخش نصب سایبان برقی، نصب و اجرای پایه های نگهدارنده سایبان است. یکی از مهمترین مسائل مربوط به خودرو که همیشه با آن روبرو هستیم محل پارک خودرو میباشد که بتوانیم هم امنیت و هم سلامت خودرو را تامین کنیم. به جرات میتوان گفت یکی از هزینه های مهم خودرو هزینه نگهداری آن میباشد. همیشه مایل هستیم که محل پارک خودرو دارای یک سقف ایمن و مطمئن باشد تا خودرو از گزند نور آفتاب، باران و برف و فضولات پرندگان در امان باشد.

قیمت سایبان برقی، سایبان برقی، سایبان دستی

در برخی موارد با اتصال یک حسگر به سایبان می توانیم آن را قادر سازیم تا با تشخیص شدت نور آفتاب یا باران باز یا بسته شود. تنظیم این حسگر ها این امکان را می دهند که سایبان به طور اتوماتیک در زمان تعیین شده یا بر اساس شرایط جوی خود را باز یا بسته کند. وقتی بازوهای سایبان برقی دچار مشکل می شود پارچه آن گود می شود. قرار گرفتن پارچه سایبان بر روی غلتک نشانه درست بودن قرارگیری آن است. به عنوان راه حلی برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل و بهره‌وری ازحداکثر انرژی‌های موجود در طبیعت، استفاده از سایه بان برقی راه حلی کارآمد به نظر می‌رسد. اگر سایبان برقی در ویلا، تراس یا بالکن نصب شده است، توجه کنید که به هیچ عنوان در زیر آن از باربیکیو استفاده نکنید.

برای جلوگیری از تشعشعات مضر آفتاب، اما برقی بودن نیمی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد آن را شامل می شود. جلوگیری از تغییر رنگ پارچه ، فرش ، مبلمان و ….در مراکز فروش این محصولات . ۸- سیستم سایبان پس از جمع شدن در خود رول شده و نیاز به فضای اضافی ندارد. ۴- هر سایبان دارای ۲ عدد ریموت در پک خود می باشد که در صورت تمایل می توان تعداد ریموت ها را ضافه کرد.

البته ناگفته نماند که روش های بسیار زیادی در زمینه برندسازی وجود دارد. اما این روش چون در دید مستقیم مشتری می باشد، باعث ماندگاری بیشتر در ذهن می شود. اینکار ناخودآگاه باعث می شود تا مشتری برای دفعات بعدی از همان مکان خدمات دریافت کند.