دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی چادر برقی سایه بان برقی مغازه آفتابگیر برقی سایبان

اگر باز هم نتوانستید اندازه گیری دقیق را انجام دهید با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما عزیزان بکنیم هیچ جای نگرانی نیست خودتان به راحتی می توانید برای اندازه گیری اقدام کنید. اگر از سایبان پارکینگ کهنه ی خود خسته شده اید؟ پس سریعتر برای تعویض سایبان قدیمی به سایبان جدید اقدام کنید. دور فرمان، ریموت کنترل و یا به استخار ریموت، وسیله ای الکتریکی است که برای انجام یک عملیات از راه دور مورد استفاده قرار می‌گیرد. سلام دوست عزیز بله ما سایبان با طرح دلخواه شما هم تولید می کنیم. جایگزین مناسب برای پرده های دستی که در ساعاتی از روز باعث از بین رفتن دید داخل میگردد.

سایبان برقی از انواع سایبان‌های متحرک است، از طریق موتور الکتریکی به کار رفته در آن و در واقع ساختار مکانیکی به یک سازه‌ی متحرک تبدیل شده و می‌توان از طریق ریموت و کنترل آن را باز و بسته کرد. سایبان برقی به عنوان پوشش و سازه‌ای مستحکم دارای موتور الکتریکی تعبیه شده در زیر سقف خود می‌باشد که با متصل شدن این موتور به جریان برق قابلیت کارایی پیدا می‌کند. ایران سایه بان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. اما اگر بخواهیم طرز کار این وسیله کاربردی را برای شما شرح دهیم، باید بگوییم که سایبان برقی تبریز از یک سازه و پوشش متحرک تشکیل شده است. یک موتور در سازه آن قرار داده شده است که به کمک جریان برق می توان پوشش مورد نظر را در وضعیت های متفاوت و دلخواه قرار داد.

سقف برقی در واقع یک پناهگاه یا مکان امن در یک فضای باز است. زیرا سقف متحرک می تواند از ورود نور آفتاب، رطوبت باران و برف و سایر عوامل محیطی جلوگیری نماید. سقف متحرک دارای حالت جمع شو است، یعنی هر وقت بخواهیم می توانیم به راحتی آن را باز کنیم و در مواقعی که به آن نیاز نداشته باشیم، می توانیم آن را جمع کنیم. بدین ترتیب این نوع سقف ها تغییر و تحول بسیار بزرگی را در صنعت تولید انواع سقف متحرک و سایبان برقی به وجود آورده اند.

نصب سایبان برقی در بالکن ، پاسیو یا هر فضای باز دیگر یکی از راه های گسترش فضای داخلی منزل یا مغازه ی شماست. لازم نیست نگران باشید ممکن است در اثر زیاد شدن مشتریان ، جایی برای پذیرایی از آن ها نداشته باشید یا اینکه فرزندانتان جایی برای بازی کردن ندارند. در چهار فصل سال به راحتی میتوانید از پذیرایی مشتریان یا لذت بردن از یک عصرانه کنار خانواده تان لذت ببرید. وقتی سایبانی دارید که از پارچه و سازه ای بسیار مرغوب ساخته شده است می توانید همه نوع استفاده ای از آن بکنید. فروش انواع سایبان برقی با قیمتی رقابتی و گارانتی معتبر در شرکت سایبان برقی متین انچام می شود.

  • اکثر سایبانی که شما در بیرون و مغازه‌ها مشاهده کردید از این نوع هستند.
  • از این محصولات برای ایجاد فضاهای مناسب مثل گردهمایی‌های رسمی و خانوادگی می‌توانید استفاده کنید البته این المان‌ها از وسایل شما در هر شرایطی محافظت می‌کنند.
  • با انتخاب این قابلیت سایبان میتوان سودمند و کارایی سایبان را افزایش داد.
  • بدین ترتیب افرادی که به دنبال خرید سایه بان هستند، به راحتی می توانند مدل مد نظر خود را پیدا کنند.

که بهترین نوع سایبان پارکینگ، سایبان برقی پارکینگ میباشد که شما فقط با یک ریموت کنترل میتوانید به راحتی سایبان خودرو را باز و بسته نمایید. سایبان برقی پارکینگ فضای خیلی کمی از حیاط را اشغال میکند که حدود ۲۰ سنتی متر است. یکی از مزایای سایبان برقی این است که شما میتوانید در مواقعی که نیاز به سایبان ندارین آن را جمع کنید که این کار باعث طول عمر پارچه و دیگر قطعات آن میشود.

سایبان برقی

با چاپ تبلیغات روی سایبان پارکینگ دیگر میتوانید تبلیغات کسب و کار خود را انجام دهید به راحتی میتوانید برند خود را به مشتریان دیگر معرفی کنید. برای تبلیغات مغازه ی خود دیگر نیاز به پرداخت عوارض شهرداری ندارید با نصبسایبان مغازهکار را آسان کنید هر تبلیغی را به چاپ برسانید. در شرکت ما به کمک مواد اولیه با کیفیت ساخته می شود و در برابر عوامل طبیعی مانند نور آفتاب، بارش باران، وزش بادهای شدید، بارش تگرگ و… از شما به راحتی محافظت می کند. تنوع در رنگ و طرح این مدل سایبان بسیار بالاست و میتونه هر فضایی را زیبا کنه بدون اینکه هزینه ی زیادی بپردازید تغییر دکوراسیون را به راحتی انجام بدین. با توجه به متغیر بودن اندازه و مواد مورد استفاده در ساخت سایبان ها ، مدت زمان ساخت به طور متوسط بین ۲ الی ۷ روز زمان می برد. با این وجود به شما قول می دهیم که در کمترین زمان ممکن ، سفارش شما را آماده و ارسال نماییم.

انواع سایبان برقی

معمولا انواع رایج در سایبان برقی حیاط شامل انواع بازویی و دوطرفه است. سایبان‌های چتری معمولا به دو دسته‌ی پایه زیر کلاهک و کنار کلاهک تقسیم می‌شوند. به همین علت از آن تنها برای سایبان‌های بزرگ استفاده می‌شود. موتورهای توبلار در بیشتر موارد انتخابی به مراتب منطقی‌تر هستند.

خدمات سایبان برقی متین

قیمت این سایبان ها به مراتب بالاتر از سایبان آویز دار می باشد و معمولاً برای پنچره ویلاها نصب می شوند. سایبان موتور دار ، دارای ریموت کنترل است و هرجای مسیر بازشدن می توانید با استفاده از ریموت آنرا متوقف کنید و نیازی نیست حتماً تا انتها باز شود. شرکت دیدگاهان غرب نوعی سایبان اختصاصی برای مغازه ها طراحی نموده و آن را با عنوان سایبان مغازه عرضه می نماید. سایبان برقی پشت بام از جمله سایبان هایی است که قابلیت های بسیار زیادی دارد. قطعات سایبان دستی تنها در فروشگاه های مخصوص فروش سایبان پیدا می شوند. ما با ارائه کامل ترین قطعات سایبان نیاز مشتریان را برطرف کرده ایم.

فضای 2 تا 3 متری برای نصب سایبان کافی است و سایه ای که ایجاد می کند مناسب و بزرگ است. اندازه این قسمت از سایبان برقی می تواند بین 3 تا 6 متر در نظر گرفته شود. سایبان برقی و یا همان سایبان ریموت کنترلی مکانیزم پیشرفته تر و البته قیمت بالاتری نسبت با سایبان های هندلی مغازه های قدیمی دارد. دیدگاهان غرب به عنوان اولین تولید کننده سایبان برقی در ایران شناخته شده است که بسیاری از شرکت های سایبان برقی از دیدگاهان غرب خرید دارند. سایبان برقی آفرود از دسته سایبانهای فول باکس بوده و به راحتی باز و بسته می شود، این سایبان برقی همانطور که از نامش پیداست سایبان مناسب سفر است.