دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی چادر برقی سایه بان برقی مغازه آفتابگیر برقی سایبان-سایبان سید

بدین ترتیب همه افراد می توانند به راحتی و به صورت کاملا اتوماتیک سقف برقی را باز و بسته نمایند. معمولا مشاهده می شود که در اغلب اوقات فضای باز به خاطر وجود نور مستقیم آفتاب و یا به خاطر بارش باران و برف بلا استفاده می ماند. با وجود یک سقف برقی مناسب و به اندازه، می توان کمک کرد تا بتوان به راحتی حتی در هنگام تابش مستقیم نور آفتاب و یا در هنگام بارش شدید برف و باران نیز بتوان از فضای باز استفاده کرد. بدین ترتیب می توان از فضای باز استفاده بهینه کرد و هیچ فضایی بی استفاده نمی ماند.

  • در برخی موارد با اتصال یک حسگر به سایبان می توانیم آن را قادر سازیم تا با تشخیص شدت نور آفتاب یا باران باز یا بسته شود.
  • تمامی سایبان ها از دو بخش سیستم برقی و پوشش متحرک ساخته شده اند، نحوه عملکرد این گونه از سایبان ها به این صورت است که جریان برق متصل به یک موتور است و با ریموتی که در دست کاربر می باشد ارتباط دارد.
  • سایبان متحرک اصفهان خود به دو دسته سایبان دستی و سایبان برقی یا سایبان اتوماتیک تقسیم بندی میشوند.درسایبان متحرک دستی، حرکت سایبان و تغییرمیزان بازشو سایبان توسط نیروی دست و با اهرم یا هندل صورت میگیرد.
  • با توجه به تفاوت ظاهری سایبان‌های شرکت‌های مختلف، درپوش سایبان آن‌ها نیز با هم تفاوت دارد.
  • سایبان ها از دیرباز مورد استفاده مردم بوده اند و به ویژه برای مغازه ها و کسب و کارهای مختلف کاربرد داشته اند.

سایبان های برقی می تواند در جلوی پنجره ها و روی دیوار نصب می شود. سایبان برقی برای اتاق هایی که بسیار نورگیر هستند یک انتخاب عالی محسوب می شود. این سایبان ها سبب می شوند تا شیشه های پنجره در برابر باران و برق تمیز بمانند.

سایبان برقی رستوران طبیعت در کن سولقان

۹- قابلیت چاپ تبلیغ بر روی کل سایبان و یا آویزسایبان وجوددارد. ۷- قابلیت اتصال به سیستم BMS و یا سایر سیستم های اتوماسیون ساختمانی. دو بازوی اصلی دارد که داخل هرکدام، فنری قرار گرفته که وظیفه باز و بسته کردن را دارد. این نوع بسیار محکم و با دوام است و در برابر باد شدید و یا برف و باران سنگین مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد . و یا اینکه فرم زیر را تکمیل فرمایید تا کارشناسان مربوطه با شما تماس بگیرند.

طرح پارچه سایبان

بعد از ثبت سفارش ، متخصصان ایران سایبان برای اندازه گیری محل نصب سایبان به محل مورد نظر شما آمده و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند. بعد از آن ، مراحل ساخت سایبان سفارش داده شده آغاز می شود که پس از اتمام این مرحله ، متخصصان ما سایبان شما را در محل مورد نظر نصب کرده و آن را آماده تحویل می کنند. در مواردی که به یک باره باران شروع به باریدن می‌کند و سایبان باید باز شود، با استفاده از ریموت کنترل می‌توان به راحتی و بدون مصرف انرژی سایبان برقی ریموت دار را باز کرد و از سایه ایجاد شده استفاده کرد. وجود ریموت در کنار سایبان برقی ریموت دار جز یکی از مواردی است که در قیمت سایبان برقی تاثیر بسزایی خواهد داشت. از مزایای وجود یک ریموت کنترل در کنار سایبان برقی می‌توان به راحت باز و یا بسته شدن سایبان‌ها اشاره کرد. پیغام باز یا بسته شدن توسط ریموت به موتور سایبان برقی فرستاده شده و سایبان های برقی به صورت خودکار توسط بازو های موجود در زیر پارچه سایبان باز و بسته می‌شوند.

به طور کلی کاورهای سایبان‌ها باید به قدری با کیفیت و مقاوم باشند تا شما بتوانید در تمام فصول از آن‌ها استفاده کنید. سایبان برقی نیازی به محل اضافی در زمان بسته شدن ندارد و فضایی را اشغال نمی کند. سایبان برقی امکان نصب سیستم نور پردازی را به شما می دهد که به این وسیله می توانید روشنایی محاط را افزایش دهید و حتا زیبایی محیط زیر سایبان را افزایش دهید. ارتفاع سایبان یکی از موارد مهمی است که باید به حالت درست و استاندارد اندازه گیری شود. ارتفاع زیاد سایبان باعث کم شدن میزان سایه ای که سایبان برقی ایجاد می کند می شود. و برقی شبیه به هم بوده و از فاکتورهای مشابه ای برای اندازه گیری استفاده می کنند.

اگر هدف شما خرید سایبان برقی برای جذب مشتری در مغازه است قطعاً رنگ و مدل اهمیت زیادی دارد. یکی از نکات مهم این است که رنگ پارچه سایبان نیز مناسب ارزیابی شود. با توجه به جعل نام سایت ایران سایه بان، لزوم معرفی سایت های مجموعه ایران سایه بان قطعی است.

محصولات مرتبط

بنابراین پارچه ای که برای باز و بسته شدن استفاده می شود باید مقاومت بالایی داشته باشد. همینطور پارچه می بایست در برابر باد و برف نیز بسیار مقاوم باشد. در مناطقی که باد زیادی می وزد سایبان ها باید کاملاً ایده آل طراحی شوند. با توجه به تفاوت در متریال مصرفی، هزینه ساخت انواع سایبان با هم متفاوت است.برخی از سایبان ها معمولا با پروفیل آهنی و بعضی از آنها با پروفیل آلومینیومی ساخته می شوند. تفاوت قیمتی که بین آهن و آلومینیوم وجود دارد، می تواند بر روی قیمت نهایی سایه بان مغازه تاثیرگذار باشد.بدین ترتیب بر اساس بودجه موجود نیز می توان نوع سایبان را انتخاب کرد. روکش یکی از مهمترین قسمت های سقف متحرک برقی به شمار می رود.

استفاده از یک ریموت کنترل این امکان را به مصرف کننده می دهد که بتواند از راه دور سایبان را کنترل کند و در صورت نیاز آن را بسته یا باز کند. سقف متحرک ابزاریست که امکان ورود نور و هوای تازه را به داخل منزل امکان‌پذیر می‌سازد. سقف متحرک برقی ها به دو صورت سقف متحرک دستی و سقف متحرک خودکار عمل می‌نمایند. این سقف برقی های متحرک در شکل، اندازه و فرم خاص ساخته می‌شوند. در کنار پوشش، کارکرد دکوراتیو و نورپردازی این سقف متحرک ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

این سایبان می تواند به صورت ثابت یا متحرک باشد که موتور برقی و ریموت کنترل اجزای تکمیل کننده سایبان برقی هستند. یکی از مزیت های سایبان برقی مغازه با توجه به این که سایبان بالا و جلوی مغازه نصب میشود برای تبلیغات و برند سازی میتوان تبلیغات مغازه و فروشگاه خود را بر روی سایبان چاپ کرد تا در معرض دید مشتریان قرار گیرد. سایبان برقی دو طرفه بر روی دو عدد پایه عمودی که در طرفین سایبان قرار دارد نصب میشود که فضای خیلی کمی را اشغال میکند.پایه های سایبان در دو نوع U شکل وساده تولید میشود که بسته به سفارش مشتری قابل اجرا میباشد.