دسته‌ها
اخبار

سایبان تراس سایبان بالکن سایه بان پاسیو سایبان روف گاردن سایبان پشت بام

در ادامه چند ایده برای انواع سایبان را اننخاب کردم که شما می توانید بر اساس نیازتان آن ها را سفارش داده و تهیه نمایید. شاید مدل چتری برای سایبان‌ها را قبلا در کنار سواحل و استخرها دیده باشید، خوبی این سایبان خانگی این است که شما محدودیتی برای استفاده از آن ندارید. مسلما هر چقدر که چتر بزرگ‌تر باشد سایه‌اندازی بیش‌تری نیز خواهد داشت. انتخاب رنگ این سایه بان کمک زیادی به طراحی محوطه حیاط شما می کند. سایه‌بان‌های بازویی به شکل یک تکه و معمولا مربع و مستطیل بزرگ هستند که به صورت شیبدار در قسمتی که مورد نظر از به بخشی از ساختمان وصل می‌شوند.

  • سایبان های مخصوص خودرو علاوه بر محافظت از خودرو با دیزاین های جذابی که دارند باعث ایجاد تغییرات مثبت در طراحی فضای سبز می شوند.
  • سایبان، سایه روشن و پارکینگ با ورقهای گالوانیزه رنگی، صاف و کرکره برای کسب اطلاعات بیشتر…
  • این مدل سایبان از انواع بازویی گرفته تا کالسکه ای با سیستم ساده دستی بسیار برای منازل مناسب است.
  • ممکن است خودتان نیز بتوانید با کمی خلاقیت از این سایه‌بان‌ها درست کنید.
  • سایبان های متحرک این قابلیت را داشته که در صورت عدم نیاز آن ها را جمع کنید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه ها به وبسایت رسمی… شرکت سایه سازان کوروش اجرا کننده سازه های سبک با پوشش پلی یوپان میباشد . سایبان جایگاه پارکینگ خودرو اداری، سایه بان های پارکینگ ماشین پیش ساخته خانگی حیاط منازل، آلاچیق، اتاقک های سبک، سوله، حفاظ و دیواره های کرکره ای و…فعالیت دارد… بنابراین دکوراسیون این بخش نیز همانند فضای داخلی اهمیت دارد. وقتی قرار است اجرای سایبان منزل در حیاط را داشته باشیم باید با در نظر گرفتن طراحی و دکوراسیون منزل حیاط خود را طراحی کنیم.

پوشش سایبان تراس و حیاط:

با توجه به سایز دستگاه و سیستم فرمان که کلیدی باشد یا سوئیچی با احتساب هزینه‌های جنبی نصب و حمل از 3 میلیون تومان تا نزدیک به 5 میلیون تومان تولرانس دارد. قیمت سایبان بازویی دستی هم بر اساس عرض و طول بازوهای سایبان و باتوجه به نوه هندل‌دتس آن می‌تواند از 2 میلیون و 500هزار تومان برای سایزهای کوچک و متوسط شروع شود و تا 4 میلیون و 200هزار تومان برای بزرگترین سایزها هم بالا برود. تقریبا اکثر خانه ها برای استراحت در فضای آزاد حیاط نیاز به یک سایبان حیاط دارند. نصب یک سایبان حیاط مکانی را برای آرامش و استفاده از هوای آزاد در تمام ساعات روز ایجاد میکند. سایبان حیاط میتواند با کاربری های مختلف و برای اهداف مختلف استفاده می شود، روی تراس و بهار خواب نیز امکان نصب سایبان وجود دارد. کوچک ترین ابعاد سایبان حیاط و سایبان تراس معمولا سه متر طول در سه متر عرض است و تا هر اندازه که مورد نیاز هست امکان ساخت دارد.

عکس سایبان جدید و مدرن بصورت سبک نیم حلال با کیفیت عالی

کارگروه صداگیری وسایل صنعتی دراستان البرز،کرج،شهریار،ملارد و حومه.نصب عایق ضدصدای محفظه توربین، پمپ، ژنراتور، کمپرسور،اجرای عایق صداگیراستودیو و اتاق … بله امکان نصب المان ها و پوشش های مختلفی برای کاهش دید داخل سایبان وجود دارد. این سایبان ها از تابش نور مستثیم خورشید جلوگیری کرده و مانع خوبی در برابر آلودگی و فضولات پرندگان می باشد. تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب … اجرا و تعمیرات لوله کشی آب , فاضلاب , شوفاژ , پکیج و گاز ساختمان … مجری نصب سقف شیبدار درکرج ،نصاب سقف شیروانی،سقف شیبدار فلزی و سقف شیبدار سفال طبرستان ،سفال ترک،سفال شیرکوه و..

Elero یک شرکت از گروه Nice ، تولید کننده جهانی خانه های هوشمند ، راه… 3- با نصب سایبان تراس می‌توان به خنک شدن فضای خانه در طی روزهای گرم تابستان کمک کرد. 1- نصب سایبان برای تراس و حیاط می‌تواند به ایجاد فضایی به منظور بهرمندی بیشتر از فضای باز ساختمان در طی ساعات شبانه روز را فراهم آورد. این مجموعه با استفاده از روش های نوین و پیشرفته اقدام به ساخت سایبان های مدرنی کرده است که کیفیت بسیار بالایی دارند. این سایبان ها در برابر بار های احتمالی ناشی از بار زلزله، برف و…

سایبان کالسکه ای ، آفتابگیر پنجره و همچنین آفتابگیر اتاق این نمونه از سایبان ها بر روی پنجره ها نصب می شوند و دارای انواع بسیار زیادی می باشند. در این نوع از آفتابگیرها از ورود نور به درون پنجره ها جلوگیری خواهد شد. سایبان چتری این نمونه از سایبان ها دارای طرفداران بسیار زیادی می باشند. حال که با مزایای سایبان پارکینگ خانگی آشنا شده اید، حتما نیاز آن را در پارکینگ خانه خود احساس خواهید کرد. اگر در زمینه خرید سایبان های پارکینگ خانگی نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می توانید با مجموعه سایه سازان توانا تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت خریداری فرمایید. با توجه به ازدحام جمعیت در شهر ها معمولا فضای در دسترس برای استفاده از هوای آزاد بسیار کمتر شده است و برای رسیدن به چنین فضایی می بایست مسافت های طولانی را طی کرد.

این طرح که همانند مدل چتری می باشد می ‌تواند از یک سمت جمع شده و به حالت نیمه تبدیل شود. در این حالت به راحتی در کنار دیوار قرار گرفته و با چیدن یک میز و صندلی محوطه کوچک شما تکمیل می ‌گردد. این طرح جمع و جور نیز اگر در ارتفاع مناسب تنظیم شود سایه‌اندازی خوبی برایتان بوجود می آورد.

انتخاب رنگ این سایبان کمک زیادی به طراحی محوطه حیاط شما می کن و زیبایی بیشتری به محیط شما می بخشد. وجود سایبان و پارکینگ خودرو در فصول گرم سال در حیاط ویلا و باغ و حیاط منزل مزیت بزرگی است و از این مدل سایبان ها همچنین می توان به عنوان آلاچیق نیز برای روزهای گرم بهار و تابستان استفاده کرد. لذت این دورهمی در فضای باز بسیار بیشتر و دلچسب تر خواهد شد ولیکن در این حیث گرمای زیاد و نور مستقیم خورشید ممکن است موجب برگزار نشدن مهمونی در فضای باز شود و فقط مجبور هستیم شب‌ها از فضای بیرون استفاده نماییم.

سایبان هایی که برای کمپینگ و اردو زدن به کار می روند نیز نمونه دیگری هستند که مانند سایبان های پارچه های می توانند برای فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند. این مدل ها دارای تنوع رنگی بالایی هستند و نصب آسان تری دارند. در هرکجا که از آن ها استفاده نمایید فضای صمیمی و دوستانه ای را خلق می کنند. سایبان هایی که برای کمپینگ و اردو زدن به کار می روند نیز نمونه دیگری هستند که مانند سایبان های خانگی پارچه ای می توانند برای فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند.

سایبان پشت بام میتواند از نوع سایبان ثابت یا سایبان متحرک انتخاب شود. سایبان پشت بام ثابت دارای دوام و کارایی بیشتری می باشد واگر محدودیتی بر روی پشت بام یا روف گاردن نباشد میتوان از سایبان پشت بام ثابت استفاده کرد. اما در برخی موارد که موانعی برای نصب سایبان روف گاردن ثابت وجود دارد میتوان از سایبان روف گارن متحرک استفاده کرد. این سایبان توسط ریموت باز و بسته شده و فقط در زمانی که نیاز به سایبان داشته باشید آن را باز کرده و پس از استفاده بسته می شود. سایبان روف گاردن متحرک با رنگ بندی های مختلف ارائه میگردد و بر اساس نوع طراحی و رنگ بندی روف گاردن میتوان رنگ پارچه سایبان روفگاردن متحرک را انتخاب کنید. یکی از لذت های فصل تابستان دورهمی های عصرانه در کنار خانواده و دوستان است.