دسته‌ها
اخبار

سایبان تهران سایبان برقی مغازه , سقف و پرده برقی در سراسر ایران-سایبان سید

این نوع چادر کاملا ضد آب بوده و گرما و نور را از خود عبور نمی دهد به همین دلیل مناسب ترین گزینه برای کانتینرهای ترانزیتی و سایبان ها به حساب می‌آید. این نوع پارچه مقاومت بالایی در مقابل نور خورشید و آب دارد، نسبت به بقیه پارچه ها استقامت کششی بیشتری داشته و برای پوشش فضاهای باز مقرون به صرفه تر است. نمونه اول از سایه بان های مغازه را می توان نوع دستی نامید. تنوع در هر محصولی می تواند برای مشتریان آن محصول جالب باشد. تنوع در رنگ روکش یکی از مزایای چادر زنجیری به شمار می رود.

  • یا اگر قصد پارک خودرو رد محوطه ویلایی یا باغ خود دارید با 2 ستون در محوطه می توانید فضا برای پارک 2 خودرو در دو طرف سایبان ها فراهم کنید.
  • این مدل سایبان محافظ خوبی برای وسایل نیست و در مدت طولانی باعث خراب شدن مبلمان و وسایل خانه می‌شود اما امروزه تقریباً بسیاری از خانه‌ها از شیشه درست شده‌اند، حتماً شما هم با این نوع خانه‌ها روبه‌ رو شده‌اید.
  • با اینکه انتخاب سایبان اتوماتیک برقی به روزتر بوده و استفاده از آن نیز ساده تر می باشد، اما برخی ها معتقد هستند که به دلیل عدم استفاده از سیستم الکترونیکی و سیم های مربوطه، طول عمر سایبان دستی بالاتر از نوع برقی می باشد.
  • دهنه سایبان، بازشو سایبان و ارتفاع نصب سایبان سه مورد مهم برای اندازه گیری سایبان برقی هستند.

وضعیت آب و هوایی بسیار مهم است و باید بتوانید موقعیت آب و هوایی را پیش از خرید بسنجید. در یک بررسی کلی مشخص شده است که متریال پارچه در طول عمر سایبان تاثیر زیادی دارد. این سایبان ها دارای ساختار مشخص و قابل قبولی هستند و به شکل ایده آل اجرا می شوند. سایبان برقی دو طبقه از باکیفیت ترین سایبان های تولید شده در بازار ایران محسوب می شود. سایبان های برقی دو طرفه نوعی سازه آلومینیومی بسیار سبک هستند و سبب طول عمر بیشتر محصول می شوند.

نحوۀ تعویض چادر سایبان برقی :

در برخی موارد با اتصال یک حسگر به سایبان می توانیم آن را قادر سازیم تا با تشخیص شدت نور آفتاب یا باران باز یا بسته شود. تنظیم این حسگر ها این امکان را می دهند که سایبان به طور اتوماتیک در زمان تعیین شده یا بر اساس شرایط جوی خود را باز یا بسته کند. ۲- سایبان برقی اصفهان استخر از پوست شما در برابر اشعه های خطرناک نور خورشید و آفتاب سوختگی محافظت میکند. حداکثر ابعاد قابل اجرا برای سایبان دو طرفه ۶متر در ۶ متر میباشد که ۳۶ متر مربع را تحت پوشش خود قرار میدهد که قابل توجه است. وزن سایبان دو طرفه زیاد است و در معرض وزش باد قرار دارد و باید پایه های نصب آن را محکم کرد و در صورت نیاز فنداسیون قوی برای پایه ها اجرا کرد.

طرح پارچه سایبان

سایه‌بان‌های پاسیو به دلیل مساحت وسیعی که پوشش می‌دهند؛ معمولاً اولین انتخاب برای اکثر صاحبان خانه‌ها هستند. به دیوار بیرونی متصل می‌شوند و به راحتی بر روی دهانه پاسیو شما سایه می‌اندازند و فضایی خوب و خنک را برای لذت بردن از قهوه صبحگاهی یا صبحانه روز جمعه خود بدون نگرانی از اشعه‌های مضر UV ایجاد می‌کنند. وزن کم سازه مورد استفاده در سایبان برقی برای فضاهای گوناگون بسیار مفید می باشد. برای مشاوره بیشتر جهت انتخاب سایبان مناسب مورد نظر خود با شماره 021۴۴۰۱۵۶۰۱ تماس بگیرید. کارشناسان گروه تولیدی کارِن همواره آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. دز این مورد می توان به استفاده از یراق آلات مستحکم و قوی اشاره کرد که مزیت مهمی برای سایبان ها به حساب می آید.

با توجه به متغیر بودن اندازه و مواد مورد استفاده در ساخت سایبان ها ، مدت زمان ساخت به طور متوسط بین ۲ الی ۷ روز زمان می برد. با این وجود به شما قول می دهیم که در کمترین زمان ممکن ، سفارش شما را آماده و ارسال نماییم. با راه اندازی سیستم ارسال در شرکت ایران سایبان ، تمامی هم وطنانمان از هر کجای ایران می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است برای نصب یک سایبان از افراد متخصص و مجرب استفاده کنید تا سایبان شما را به بهترین شکل در محل مورد نظر شما نصب کنند. سایبان برقی در دو نوع تولید و عرضه می‌شود، سایبان برقی با کلید برای انجام عملیات و یا ریموت برای کنترل از راه دور.