دسته‌ها
اخبار

سایبان خانگی

امروزه در ویلا و مجتمع های مسکونی از سایبان خودرو استفاده می شود که نصب این سایبان ها در طرح ها و رنگ های مختلف صورت می گیرد. پرگولاها و سایبان های چوبی ایده های زیبا وکم هزینه تری نسبت به سایر موارد هستند. داربست چوبی به همراه پوششی از گیاه و یا مشابه نمونه موجود در تصویر بالا یک فضای ساحلی و شاعرانه را به وجود می آورد. سایه روشنی که توسط این پوشش ایجاد می شود می تواند فضا را برای شما لذت بخش تر نماید. سایه بان بازویی در میان انواع سایه‌بان بازویی، انواع اتوماتیک در هنگام روز و با برخورد خورشید باز می‌شوند و انواع غیر اتومات همراه ریموت را هر زمان که نیاز داشتید می‌توانید باز و یا بسته کنید. بسیاری از ویلا ها حیاط خلوت ها ، و بالکن ها از این سایبان ها استفاده می کنند.

  • از طرفی در روزهای گرم تابستان، معضل آفتاب و گرم شدن شدید داخل ماشین هم وجود دارد.
  • این نوع سایبان نیز در چهار دسته ، بازویی کشویی دیجیتال همراه با ریموت، بازویی کشویی اتوماتیک، بازویی کشویی منوآل یا دستی، بازویی ثابت بدون قابلیت باز و بسته شدن موجود هستند .
  • کوچک ترین ابعاد سایبان حیاط و سایبان تراس معمولا سه متر طول در سه متر عرض است و تا هر اندازه که مورد نیاز هست امکان ساخت دارد.
  • این مدل ها دارای تنوع رنگی بالایی هستند و نصب آسان تری دارند.

این لذت زمانی بیش تر خواهد شد بتوانیم به بهترین شکل از بالکن یا حیاط خانه خودمان استفاده نماییم. اما شاید این کار با آفتاب تابستان عملی نشده و مجبور باشیم فقط شب ها از فضای بیرون بهره ببریم. اگر بدانیم که برای بالکن، حیاط و یا فضایی در کنار استخر چه نوع سایبانی را می توانیم به کار ببریم قطعا این مشکل را حل کرده و آفتاب دیگر برایمان آزار دهنده نخواهد بود.

شرکت بتن آرپوم گروت پایه سیمانی و انواع گروت یک ملات اماده هست که به صورت پودری عرضه میگردد.این محصول با دارا بودن مقاومت بالا و انبساط کنترل شونده … بالکن را می توان هم از نظر جنس و هم از نظر رنگ به راحتی و به صورت دلخواه انتخاب کرد. گرچه تولید سایبان با بازشوندگی تا 3 متر نیز امکان پذیر است. ولی همواره توصیه ما سفارش بر حسب اندازه های استاندارد می باشد. لوله کشی و نصب توالت فرنگی توکار یا وال هنگ سراسر تهران , بدون تعطیلی , فوری.

بر خلاف تصور، بدنه ماشین ها خیلی ضعیف می باشد حتی تابش مستقیم اشعه خورشید هم به مرور روی رنگ و بدنه خودرو تاثیر می گذارد. از طرفی در روزهای گرم تابستان، معضل آفتاب و گرم شدن شدید داخل ماشین هم وجود دارد. گرمای زیاد، کابین را داغ می کند و داخل ماشین گاز سمی جمع می شود. لازم به ذکر است این مشکلات تنها مربوط به روز های گرم سال نمی باشد چرا که در فصل های سرد سال نیز وجود بارندگی نیاز شما را به سایبان ها بیشتر می کند.همچنین گاها در برابر خطرات احتمالی یا سقوط اجسام پیشگیری به عمل می آورد . اگر پارکینگ خانه، مسقف نیست همین امروز برای نصب سایبان اقدام کنید. سایبان های پارکینگی مدرن محصولات جدید و منحصر به فرد می باشند .

پوشش سایبان تراس و حیاط:

یکی از پوشش‌های مورد استفاده در سایبان تراس، صفحاتی از جنس پلی‌کربنات می‌باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. پلی‌کربنات‌ها پلاستیک‌های مقاوم و شفافی هستند که تبادل حرارتی پایینی دارند و مانع از گرم شدن بیش از حد فضای زیر پوشش خود می‌شود. از طرفی پلی‌کربنات‌ها به دلیل شفافیتی که دارند به خوبی نور را از خود عبور داده و سایبان با پوشش پلی کربنات فضا را تاریک و دلگیر نمی‌کنند. شاید مدل چترمانند سایه بان ها را بیش تر در کنار سواحل و استخرها دیده باشیم، اما نکته اصلی در این جاست که شما محدودیتی برای استفاده از آن ها ندارید. مسلما هرچقدر که چتر بزرگ تر باشد سایه اندازی بیش تری نیز خواهد داشت.

سایبان با پوشش U.pvc

در هنگام سرچ و خرید به آرم ،لوگو، سایتها و آدرس ایران سایبان توجه لازم را داشته باشند. چرا که برخی با کم و زیاد کردن یک حرف از کلمه سایت IRANSAYEHBAN و یا IRANSAYEBAN سعی در معرفی خود با برند ما دارند. سایبان تراس توسط تیم ایران سایبان برای بازیگر محبوب جناب آقای علی صادقی تولید و نصب گردید.

این سازه‌ها را می توان با توجه به جایگاه و استفاده و محلی که نصب می شود با متریال مناسب و در ابعاد مورد نظر نصب نمود. شما می‌توانید سازه دلخواهتان را با توجه به ابعاد فضا، فرم مطلوب و یا کاربری مورد نظر انتخاب نمایید. پس از انتخاب نوبت سفارش ساخت به شرکت سایه سازان آوید می باشد. ایران سایه بان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. این توانایی را دارد که یک بخش زیبا و دلنشین در گوشه یک حیاط ایجاد کند. زیرا به راحتی با استفاده از این سایه بان ها می توان یک بخش مسقف در داخل حیاط ایجاد کرده و از آن استفاده های بسیار زیادی نیز انجام داد.

به طوری که در فصل سرما می‌توان با روشن کردن آتش و البته بستن در آن فضای گرم و دوستانه‌ای نیز ایجاد کرد. افتخار همکاری با برندهای مطرح و معتبر کشور در زمینه سایبان تبلیغاتیطی سالیان متمادی و بطور مستمر را دارد. کیفیت محصولات ما، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش واقعی و قوی ایران سایبان طی نیم قرن گذشته باعث خوشنامی ما در این صنعت شده است.

علاوه بر این، طراحی شیک و مدرن آن ها جلوه ای خاص را به محوطه شما خواهد داد. اجرای سنگ لاشه سنگ مالون واجرای دیوار درپوش ستون آبنما آلاچیق آتشکده شومنیه فروش سنگ لاشه سنگ مالون بهترین سنگ های دماوند کیفیت بالا به سرما و گرما مس … ایران سایبان دارای برند و شرکت ثبت شده است و به همین دلیل، از دیگران متمایز شده است. ایجاد سایبان خودرو برای وسایل نقلیه یکی از ضروری ترین کارهایی است که باید در اسرع وقت صورت پذیرد. تا خودرو را از گزند تابش نور افتاب و سرما و گرمای بیش از حد محفوظ نگهدارد. گروه صنعتی احسان با توجه به سابقه درخشان و توانایی خود در ارتباطات گسترده و نزدیک…

رنگ آمیزی قطعات مختلف سایبان‌ بزرگمهر به وسیله رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک صورت می‌پذیرد. این نوع از رنگ ضد خش بوده و در طی زمان مات و کدر نمی‌شود. 4- با توجه به اینکه سایبان‌های تراس و حیاط بزرگمهر در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع ارائه می‌گردد، می‌توان این سازه را با فضا و نمای ساختمان هماهنگ نمود. ساده ترین روش که در بسیاری از خانه های قدیمی نیز پیدایش می کنیم به کار بردن داربست ها برای گیاهان بالارونده است. اما همان داربست های قدیمی را می توان به صورت مدرن و امروزی تر طراحی کرد به طوری که مانند تصویر بالا به یک فضای جدید در محوطه بیرونی خانه تبدیل شوند. هرچقدر فاصله الوارهای داربست به یکدیگر نزدیک تر باشند، نور تابیده شده کم تر خواهد بود.