دسته‌ها
اخبار

سایبان فنری، بازویی، خرید با کیفیت عالی ️ 44903002 ️ سایبان ایران

می توان آویز را در سایبان آویز دار حذف نمود و مقدار آنرا صفر در نظر گرفت. البته هر کدام از این نام ها زمانی کاربرد دارند که تغییرات کوچکی در این نوع سایبان انجام شود. تنها وبسایت رسمی شرکت مستر و این شرکت هیچ گونه وبسایت رسمی دیگری ندارد.

سایبان بازویی در تمام طول سال می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشند. آن ها به خانه شما در فضای باز جلوه ای جدید می بخشند و همچنین سایه ای در انواع آب و هوای بارانی یا یک روز گرم آفتابی به شما می دهند. سایبان بازویی انواع مختلفی دارد که می توانید با توجه به نیاز خود هر نوع را انتخاب کنید. یکی از مهمترین مسائل مربوط به خودرو که همیشه با آن روبرو هستیم محل پارک خودرو میباشد که بتوانیم هم امنیت و هم سلامت خودرو را تامین کنیم. به جرات میتوان گفت یکی از هزینه های مهم خودرو هزینه نگهداری آن میباشد.

  • موتور سایبان بازویی به توبولار موسوم است و می تواند از برندهای مختلفی تهیه گردد.
  • در این نوع سایبان پارچه یا پوشش متحرک در معرض نور خورشید و بارش باران و برف است که میشود به عنوان ضعف آن به حساب آورد.
  • ،سایبان اتوماتیک،سایبان بازشو،سایبان هشتی و … نیز شناخته میشود.
  • سایبان های بازویی جزء پرفروش ترین سایبان های موجود در بازار به حساب می آیند.

سایبان کلاسیک را میتوان برای مغازه، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، باغ و ویلا و استخر استفاده نمود. سایبان بازویی کلاسیک محصولی است کاملا ایرانی که دارای مشخصات زیر میباشد . شرکت آقای سایه بان تنها تولید کننده سایبان و چادر میباشد، که با مدیریت دکتر مردیدر سال 1391 موفق به ثبت اختراع در این صنعت شده است. انواع طرح و رنگ روکش های سایبان بازویی در مجموعه ما وجود دارد. انتخاب رنگ و طرح روکش سایبان متناسب با فضایی که در اختیار دارید تأثیر بسزایی بر زیبایی محیط شما خواهد داشت. توصیه می کنیم طرح و رنگ سایبان را با دقت بالا انتخاب کنید.

این نمونه از سایه بان ها مجهز به بازوهایی می باشند که کارایی آن بازوها باز و بسته کردن سایبان در مواقع نیاز می باشد. ایران سایه بان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. امکان حذف یا اضافه کردن امکانات به سایه بان بازویی وجود دارد. سبک بودن سایبان متحرک بازویی به خاطر استفاده از آلومینیوم به جای فولاد بوده و این موضوع ممکن است بر روی قیمت تمام شده این نوع از سایه بان ها تاثیر گذار باشد. سایبان اتوماتیک بازویی را در بازار سایبان اتوماتیک یا سایبان فنری نیز می نامند.

اطلاعات جامع در خصوص سایه بان بازویی

در اینجا به این نکته باید اشاره کرد که اغلب بازوهای سایبان مغازه های موجود در بازار دارای ضخامت کمتری نسبت به سایبان مغازه های ما هستند و این سبب می شود فروش سایبان مغازه برای ما با اعتماد به نفس بیشتری همراه باشد. جهت سفارش انواع سایبان و از جمله سفارش سایبان بازویی میتوانید تنها با یک تماس سایبان مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید. همچنین میتوانید از طریق فرم زیر نیز سایبان مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. شرکت دیدگاهان، تولید کننده انواع سایبان برقی با ضمانت و خدمات پس از فروش 22 سال است که در این زمینه فعایت میکند. در تمامی شهرهای ایران نمایندگی دارد و آماده خدمت رسانی یه شهرهای سراسر ایران است.

شما با خرید سایبان بازویی از مجموعه ما می توانید جلوه بصری فوق العاده ای به فضای خود ببخشید. همچنین خرید محصول با کیفیت از نظر اقتصادی برای شما به صرفه تر خواهد بود. شما می توانید با خیالی آسوده به مدت طولانی از سایبان استفاده کنید. هزینه نگهداری و تعمیر محصولات ما نیز به دلیل استفاده از متریال با کیفیت، بسیار پایین است. که بهترین نوع سایبان پارکینگ، سایبان برقی پارکینگ میباشد که شما فقط با یک ریموت کنترل میتوانید به راحتی سایبان خودرو را باز و بسته نمایید.

ولی سایبان های برقی و دستی امروزی این نقطه ضعف را ندارتد و تقریباً افقی رو به جلو حرکت می کنند و در نتیجه جلوی دید مغازه را اشغال نمی کنند. البته اگر بخواهید می توان شیب آنرا زیاد کرد و جلوی سایبان به سمت پایین بیاید. این مجموعه هر دو نوع سایبان دستی و برقی را طراحی و اجرا می کند. همچنین می توانید سنسور های هوشمند باد و وضعیت خورشید را روی آن نصب کرده که به هنگام وزش باد های شدید یا تابش نور مستقیم خورشید سایبان به صورت خودکار باز و بسته می شود. ایران سایبان دارای برند و شرکت ثبت شده است و به همین دلیل، از دیگران متمایز شده است. سایبان تبلیغاتی بازویی با تبلیغات انحصاری مشتری تولید و در شهرری نصب گردید.

این نوع سایبان ها برای ایجاد سایه در تراس و پاسیو ضمن حفظ زیبایی و جذابی، بسیار مناسب هستند. سایبان های کاست کامل از یک جعبه برای محافظت از اجزای سایبان زمانی که در حالت بسته هستند، تشکیل شده است. این جعبه از بازو ها و پارچه ­ی سایبان در برابر آب و هوای نا مناسب محافظت می کند. گروه ابتکار ارائه دهنده بهترین محصولات در زمینه درب های اتوماتیک و سیستم های امنیتی از بهترین برند های خارجی و داخلی با کارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشد.

*دستی یا موتور

لوله جلوی سایبان هایکلاس بازویی عرض تر بوده و مجهز به ناودانی نیز میباشد. میتوان تولید نمود.این قابلیت باعث شده تا میزان استفاده از این نوع سایبان ها در سال های اخیر رشد بسیار چشمگیری در شهر های بزرگ و کوچک داشته باشد. ۶- در صورت نیازتغییر زاویه سایبان با پیچ های تنطیم که بر روی بازوهای سایبان قرار دارد امکان پذیر است و در مرحله آخر بعد از چند بار باز و بسته کردن سایبان عملکرد آن را تست میکنیم.

سایبان بازویی در طرح ها و سبک های متفاوتی تولید می شوند تا برای همه افراد چه مغازه داران و چه صاحبان خانه ها مناسب باشند. در ادامه با انواع سایبان های بازویی و مزایای آن ها آشنا می شوید. یکی از انواع سایبان های مورد استفاده در ساختمان که مزیت فراوانی دارد سایبان پنجره میباشد.سایبان پنجره به طور کلی به دو دسته سایبان ثابت پنجره و سایبان متحرک پنجره تقسیم بندی میشود. سایبان ثابت همانطور که از نامش مشخص است نمیتوان وضعیت آن را تغییر داد و همیشه در یک حالت قرار دارد و از معایب آن این است که با تغییر زاویه تابش خورشید نمیتوان زاویه سایبان را تغییر داد. از مزیت های سایبان پنجره ثابت میتوان به جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل ساختمان و یا بارش باران به پنجره اشاره نمود. به نوعی می توان گفت که استفاده از این سایبان ها دقیقا به اندازه استفاده از درب پارکینگی اتوماتیک اهمیت دارد.