دسته‌ها
اخبار

سایبان متحرک اصفهان قیمت و خرید انواع سایبان متحرک اصفهان اصفهان کانپی

سایبان متحرک خودرو با فضای کارآمد ، سازگار با محیط زیست ، مقرون به صرفه ، ایمن و مطمئن ، تعمیر و نگهداری آسان بهترین انتخاب می باشد. شما عزیزان می توانید با به کارگیری انواع سایبان های متحرک در فضای ساختمان های خود، در تمامی فصول سال از فضای بیرونی ساختمان ها استفاده کنید. انواع سایبان های متحرک به صورت دستی و یا برقی بر اساس نوع نیاز مشتریان استفاده می شوند.

  • جنس پارچه PVC سایبان متحرک به گونه ای است که پس از چند سال استفاده با یکبار شستشو به راحتی تمیز و شفاف می گردد.
  • بنابراین این نوع سازه سبب گسترش آتش نخواهد شد و همچنین مذاب یا شعله ور نمی شود.
  • موتور سایبان متحرک عموما دارای دو نوع هستند که با نام های موتور توبولار و موتور برقی ساید در بازار شناخته می شوند.
  • وقتی صحبت از محافظت از وسایل نقلیه در برابر نور خورشید و شرایط نامساعد جوی می شود ، نصب یک پارکینگ قابل حمل یا یک سایبان خودرو یک انتخاب ارزشمند است.

با استفاده از محصولات متنوع این کارگاه متوجه طراحی متمایز، نصب عالی آن خواهیدشد. اما این تنها دلیل استفاده از سایبان متحرک نیست زیرا این وسیله میتواند از سایر هزینه های شما به میزان زیادی کم کند. شما دیگر مجبور نیستید هزینه زیادی را بابت مصرف انرژی برق ، آب و گاز بپردازید. با وجود پوشش خوب سایبان میتوانید خنکی بیشتری را تجربه کنید و دما تا میزان 20 درجه سانتیگراد زیر سایبان خنک تر خواهد بود. علاوه بر این هدر رفت گرما در زمستان هم کمتر است و شما به میزان قابل توجهی کاهش در هزینه های برق را خواهید دید.

همچنین این سایبان متحرک ها دارای یک موتور هستند به علاوۀ یک قسمت گردان یا یک نوار برای جمع کردن سایبان متحرک. سایبان متحرک های دارای قسمت جانبی، محافظت در برابر خورشید را برای پنچره‌هایی که در طرف شرق یا غرب قرار دارند بهتر فراهم می‌کنند. این سایبان همچنین می تواند به شما کمک کنند تا از تابش سوزان آفتاب در امان بمانید ، و به شما امکان می دهد از یک مکان آرام ، خنک و سایه دار حتی در تابستان های پرتحرک لذت ببرید.

چرا باید سایه باتیس را انتخاب کنید ؟

سقف متحرک غیر باربر و غیر سازه ای که اغلب سازه ی آن آلومینیوم و پوسته ی متحرک آن پارچه یاشیشه می باشد که بوسیله ی ریموت کنترل باز و بسته می شود. قدمت این سیستم در کشور ما زیاد نیست و در مقایسه با مصالح ساختمانی دیگر برای پوشش سقف جدید محسوب می شود. سایبان برقی دو طرفه دارای سازه پوششی بسیار شیک و حرفه ای می باشد این نوع سایبان به دلیل استفاده کاربردی از سیستم قرینه و دو طرفه بالاترین میزان بازشو به طرفین را دارا می باشد. که در عین حال زیبایی دو چندان و خاصی به سایبان برقی دو طرفه می دهد. سایبان اتوماتیک در پارکینگ های روباز، جهت جلوگیری از تابش نور خورشید به صورت مستقیم و از بین رفتن رنگ ماشین به مرور زمان، سایبان اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد.

آخرین محصولات

این سایبان ها در اندازه های مختلف توسط شرکت ها برای تبلیغات خریداری شده و در فضا بیرونی ساختمان هنگام به فروش رسیدن یا تبلیغات برند ها استفاده می شود. استفاده از سایبان سبب می شود تا بتوانید از پارکینگ، استخر و حیاط به بهترین نحو استفاده کنید. سلام؛‌ سایبان‌های متحرک برزنتی بهترین مدل برای طراحی پارکینگ می‌باشند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله طراحی سایبان ماشین، سیر تا پیاز ساخت و اجرای آن را مطالعه فرمایید.

وقتی فضای داخلی و خارجی اتومبیل فرسوده به نظر برسد، ارزش خودرو به شدت کاهش می یابد. برای جلوگیری از این اتفاق ، بهترین کار این است که یک سایبان متحرک خودرو داشته باشید. حتی می توانید این نوع سایبان خودرو را با کنترل از راه دور، کنترل کنید. ضمن اینکه کاملاً از اتومبیل محافظت می کند، راحتی بیشتری به شما می دهد. نصب سایبان متحرک خودرو یک روش عالی برای افزایش طول عمر اتومبیل شما است. در طول سال ها ، طیف گسترده ای از سایبان های خودرو توسط تولیدکنندگان ایجاد شده است تا راحتی را برای کاربران خود ایجاد کنند.

در صورت عدم بررسی لاستیک ها ، منجر به تورم لاستیک یا ترکیدن آن می شود. با داشتن یک سایبان متحرک خودرو می توانید در هر مکانی که هستید برای وسیله نقلیه خود سایه ایجاد کنید. سایبان متحرک خودرو می تواند با محافظت بهینه از اتومبیل ها و وسایل نقلیه در برابر اشعه ماورابنفشUV ، باران ، خاک و گرد و غبار ، اطمینان حاصل کند که اتومبیل را در برابر هر نوع خرابی حفظ می کند. بدین منظور برای اطلاع از قیمت سایبان متحرک دستی و دارای موتور باما در ارتباط باشید. سایبان کشویی به گونه ای طراحی می شود که برای بستن به صورت کشویی به عقب می رود و برای باز کردن آن نیز به جلو کشیده می شود.

این موضوع به خاطر استفاده از بازو یا مفاصلی است که جهت باز و بسته شدن سایبان مورد استفاده قرار می گیرند. مجهز بودن سایبان های متحرک به موتور از دیگر عواملی است که می تواند منجر به افزایش قیمت این سایبان ها شود. البته با توجه به مزیت هایی که این سایبان ها دارند، قیمت آنها نیز معقولانه می باشد. ایران سایه بان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد.

سایه باتیس به عنوان متخصص سیستم های سقف متحرک همیشه بهترین راه حل را پیدا می کند. کسانی که استخر دارند به دنبال زیادکردن امکانات استخر خود هستند تا هم استخر مدرن تری داشته باشند و هم از امکانات جدید بهره مند شوند. به طور مثال زمانی که باران می بارد و یا برف و قصد دارید از استخرهای روباز استفاده کنید، می توانید سقف متحرک استخر را روی استخر خود نصب کرده و در فصل سرد زمستان که امکان بارش برف و باران و باد همراه با گرد و خاک وجود دارد نیز به استخر بروید.