دسته‌ها
اخبار

سایبان متحرک انواع سایبان متحرک و برقی گروه فنی و مهندسی آرادیس

این سقف ها در برابر صدا عایق هستند و فضای دلنشین و آرامی را برای افراد ایجاد می کنند. سقف متحرک انواع مختلفی دارد که هرکدام برای محیط مناسب خود کاربرد دارد. برای این که از تابش خورشید و اشعه های مضری که دارد جلوگیری شود، هم چنین از رطوبت و برف و باران و گرد و خاک نیز در امان باشید می توانید از سقف متحرک استفاده نمایید. سقف متحرک را می توان یک نوع پوشش ثانویه در نظر گرفت، که می توان در قسمت های مختلفی از ساختمان آن را نصب کرد. این پوشش را با توجه به آب و هوایی که هر منطقه دارد و متناسب با آن تولید می کنند. کارشناسان فنی و تیم متخصص سایبان متحرک سامان با بهره گیری از علم روز و با سابقه ی ده ساله در طراحی و اجرای سایبان های متحرک و برقی همواره در صدد تولید محصولات جدید و با کاربرد برای شما عزیزان می باشد.

سقف های متحرک تراس یک پوشش تراس چند منظوره است که از یک چهارچوب شیک و مینیمالیستی تشکیل شده است که در پنج رنگ و سقف پارچه ای pvc موجود است. چارچوب باریک متاسفانه جایی برای سیستم های ناودان یکپارچه فراهم نمی کند، اما به دلیل پارچه ضدآب مسئله ای وجود ندارد ، زیرا طراحی پارچه باعث می شود آب از کناره ها خارج شود. سایبان پارکینگ قابل حمل در اندازه های مختلف ، حتی بعضی از آن ها با کناره ها و پانل ها در دسترس هستند.

  • همچنین امکان چاپ لوگو و متن جهت تبلیغات نیز روی سایبان متحرک وجود دارد.
  • این امر می تواند از ماشین شما محافظت لازم را ارائه دهد که لیاقت آن را دارید.
  • انواع عمده سایبان های متحرک خودرو که این روزها در بازار پیدا خواهید کرد شامل سایبان هایی می شوند که قابل حمل هستند یا می توان به صورت دستی یا خودکار آن را باز و بسته کرد.
  • یا در مناطقی که به شدت در معرض آفتاب و درجه حرارت بالا قرار دارند استفاده از سقف متحرک می تواند سایه مورد نیاز را در روزهای گرم فراهم کند.
  • از این پارکینگ منحصر بفرد می توان بعنوان آلاچیق و سایبان در روزهای گرم تابستان و بهار نیز به استفاده کرد.
  • مواردی که به آنها اشاره شد باعث می شوند تا استهلاک این نوع از سایبان ها به حداقل برسد.

ما طیف گسترده ای از این محصولات را با مزایای منحصر به فرد خود را ارائه می دهیم. اما یکی از مزایای مشترک این سیستم ها توانایی پس گرفتن سقف در صورت لزوم ، ایجاد جریان هوای بیشتر و احساس واقعا بی نظیر فضای بیرونی است. هنگامی که سقف به طور کامل یا جزئی گسترش یافته است ، یک روش راحت و آسان برای ایجاد سایه را ممکن می کند. با توجه به اتوماتیک بودن آن و استفاده از ریموت ، به راحتی بسته و باز میشود. سایبان متحرک پارچه ای با توجه به سهولت نصب ،طول عمر بالای سایبان متحرک، سبکی سازه و ریموتی بودن سایبان متحرک بسیار مناسب برای فضاهای گوناگون می باشد.

اندازه قطر سقف متحرک استخر طرح کروی از حداقل 2 متر تا حداکثر 10 متر قابل اجرا می باشد. سقف متحرک استخر با طرح کروی جهت استفاده در استخرهایی که با شکل گرد یا بیضی هستند نمایی بسیار زیبایی دارند. این سیستم ها دارای کناره هایی نیست که بتوان آن را با استفاده از شیشه پر کرد ، زیرا به صورت باز طراحی شده است ، اما به راحتی می توان آن را در برابر دیوارها قرار داد و از آن برای پر کردن شکاف های کوچک استفاده کرد و آن را به یک سیستم بسیار مفید تبدیل کرد. تمام سیستم های سقف به صورت استاندارد از نظر برق کار می کنند و می توانند به روش های مختلفی از سوئیچ های دیواری ساده یا کنترل از راه دور گرفته تا سنسورهای خورشید ، باد وباران یا حتی سیستم های اتوماسیون خانگی کار کنند. آنها همچنین به هر دو گزینه گرمایش و روشنایی در دسترس هستند تا مدت زمانی را که می توانید با استفاده از این سیستم ها صرف کنید افزایش دهید.

این امر باعث می شود بازاریابی و فروش بسیار ساده و مثر باشد که به شما کمک می کند تا در مقایسه با تبلیغات از طریق نوشتن پوستر چاپ بنر یا نمایشگاه ، هزینه را کاهش دهید. جهت پشتیبانی و هرگونه پرسش، می توانید از طریق واتس اپ با کارشناسان بام تک در ارتباط باشید. هم چنین می توان زاویه سایبان را نیز متناسب با سلیقه و شیب دلخواهتان تغییر داد. استفاده از این سقف ها برای دریچه آتش سوزی ، به طور خودکار برای تهویه دود و گاز باز می شود.

ویژگی های سایبان و سقف متحرک پارچه ای

ضمن اینکه سایبان های موسوی می تواند به میل شما مجهز به سیستم روشنایی، سیستم صدا و بلندگو و آبروهای تخلیه آب باران گردد. سایبان های موسوی با پوشش آلومینیومی و فولادی، علیرغم کاربرد آلیاژ فلز در ساختشان داری وزن سبک و مقاومت خوب و خاصیت ضدزنگ و رنگ آمیزی درجه یک هستند. صفحات سایبان موسوی برروی ریل کار شده و هنگام جمع شدن بصورت تلسکوپی بدون ایجاد صدای مزاحم به ترتیب روی همدیگر قرار می گیرند. برای نصب سایبان تاشو می توان آن را در قسمت تراس و بالکن نصبکرد و از سایه ی آن به میزانی که مناسب است استفاده کرد. سایبان متحرک امروزه در ساختمان ها، ویلاها و سازه ها مورد استفاده واقع می شود و دارای طرفداران زیادی است. ایران سایبان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است.

سایبان مغازه ارزان

سایبان پارکینگ یک محافظ خوب برای خودروی شما در مقابل بارش باران و برف است. سایبان خودرو با امکانات و قابلیت های گوناگون به شما کمک میکند با اطمینان خاطر خودروی خود را در فضای باز قرار دهید و در صورت عدم نیاز به آن میتوان به راحتی آن را جمع کرد. وقتی صحبت از محافظت از وسایل نقلیه در برابر نور خورشید و شرایط نامساعد جوی می شود ، نصب یک پارکینگ قابل حمل یا یک سایبان خودرو یک انتخاب ارزشمند است. این سایبان های پارکینگ قابل حمل گزینه مناسبی برای ذخیره وسایل نقلیه، تجهیزات در فضای باز و مصالح ساختمانی شما هستند، بنابراین در گرمای شدید آفتاب محو نمی شوند و کم رنگ به نظر نمی­ رسند، یا در هنگام بارندگی شدید خیس نمی شوند و زنگ نمی زنند. به همین دلیل است که این روزها بیشتر دارندگان اتومبیل ترجیح می دهند سایبان متحرک مناسبی برای وسیله نقلیه­ی خود را نصب کنند، زیرا این کار را سرمایه گذاری ارزشمندی برای وسیله نقلیه خود می دانند.

مشتریانی که به دنبال سقف های متحرک هستند معمولاً یک پروژه را تجسم کرده و آن را به ما سفارش می دهند ما با راهنمایی کردن آن ها بهترین و مناسب ترین گزینه را برای آنها تولید میکنیم. نصب سایبان متحرک بر روی عرشه یا پاسیو سایه ارزشمندی را ایجاد می کند. و از شما و خانواده شما در برابر اشعه ماورابنفش مضر خورشید تا %98 حافظت می کند. سایبان چتری سازه ای ثابت و متحرک است که به راحتی قابل جابجایی و تغییر زاویه می باشد. ساختار سایبان چتری اصولا متشکل از سازه های متفاوت سبک و سنگین که به نوع آلیاژی چتر ها بستگی دارد و از چندین مدل مختلف می باشد که کاربرد و نصب آن ها متفاوت است.

جلوگیری از سرما، جلوگیری ازگرمای شدید و آسیب نور خورشید دارای فرم شیک و زیبا، متحرک بودن و نصب آسان سایبان متحرک، قابلیت جمع شدن و جابجایی از محل سکونت و… همگی از مزایای استفاده از سایبان متحرک می باشد. سایبان متحرک ها نسخۀ مدرن سایبان های قدیمی هستند که در سردر مغازه‌ها قرار داشتند و با دست جمع می‌شدند. سایبان متحرک ها معمولاً برای سایه انداختن روی پنجره استفاده می‌شوند.