دسته‌ها
اخبار

سایبان متحرک سایبان برقی متین سایبان متحرک سقف برقی سایبان پارکینگ سایبان چتری-سایبان سید

به طور کلی با انتخاب سازه، پارچه و موتور با کیفیت می توانید سقف با کیفیت و با دوامی داشته باشید و بهترین سایبان برقی اصفهان سقف متحرک را داشته باشید. عوامل تاثیر گذار بر قیمت سایبان برقی اصفهان سقف متحرک چیست، و نحوه خرید سایبان برقی اصفهان سقف متحرک چگونه است، بهترین سایبان برقی اصفهان سقف متحرک کدام است. همه این پرسش ها را در معرفی سایبان برقی اصفهان سقف متحرک ذکر می کنیم. یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت سایبان برقی اصفهان سقف متحرک مسافت و بزرگی فضای مورد نظر می باشد. هر چقدر فضای سقف بزرگ باشد نیازمند مصالح بیشتری می باشد، با بیشتر بودن مصالح قیمت سایبان برقی اصفهان سقف متحرک نیز افزایش خواهد یافت. انجام سقف بر روی یک گلخانه ی چند متری بسیار کمتر از ایجاد سقف بر روی استخر بزرگ می باشد.

  • این نوع سقف فضای کمتری را اشغال می نماید و نیازی به فضای هم اندازه با استخر ندارد.
  • برای نصب سایبان تاشو می توان آن را در قسمت تراس و بالکن نصبکرد و از سایه ی آن به میزانی که مناسب است استفاده کرد.
  • لازم به ذکر است که قیمت سایبان پارکینگ متحرک به دلیل آن که در این نوع از سایبان ، متریال برقی یا مکانیکی ویژه ایی به کار رفته است ، گران می باشد و هزینه مقرون به صرفه ایی را برای در خواست کنندگان این نوع سایبان ندارد .
  • با نصب سایبان پارکینگ متحرک می توانید محیط منزلتان را به محیطی ایمن برای خودرو ، خودر در برابر گرما ی خورشید ، عوامل طبیعی ( برف ، باران های اسیدی ، باد ) ، فضولات پرندگان و …
  • اغلب مهندسان و طراحان ترجیح می دهند از پروفیل های آلومینیومی برای ساخت و راه اندازی سایبان برقی اصفهان سقف متحرک استفاده نمایند.

این وابستگی به خاطر نقش بسیار زیاد و اساسی موتور در استفاده بهینه از این سایه بان ها است. سایه بان های متحرک برقی در سال های اخیر توانسته اند نظر اغلب مشتریان را به خود جلب کنند. این موضوع باعث شده تا در سال های اخیر حجم استقبال از سایبان های متحرک دستی به حداقل میزان ممکن برسد.

ویژگی‌های سقف‌های متحرک ماهوت (مدل پیشرو)

سایبان متحرکبه صورت یکپارچه، پوشش قوسی که می تواند بصورت یکجا، بصورت سقف متحرک آکاردئونی، به صورت چند دهنه ثابت و چند دهنه متحرک و طرح های متنوع دیگر اجرا شود. مدرن و زیبا و خاص داشته باشند به سراغ سایبان متحرک می روند ، اما در خواست کنندگان باید بدانند که می توانند به جای سایبان پارکینگ متحرک از نوع ثابت آن استفاده کنند و طراحان امروزه طرح های بسیار زیبا و متفاوتی را برای سایبان های ثابت در نظر گرفته اند . لازم به ذکر است که قیمت سایبان پارکینگ متحرک به دلیل آن که در این نوع از سایبان ، متریال برقی یا مکانیکی ویژه ایی به کار رفته است ، گران می باشد و هزینه مقرون به صرفه ایی را برای در خواست کنندگان این نوع سایبان ندارد .

دفتر پخش سایبان مغازه متین

موتور سایبان برقی توبولار همانطور که از نامش پیدا است شبیه لوله می باشد بنابراین نصب آسانی دارد و می توان با توجه به اندازه، طول و عرض سایبان از آن استفاده کرد، بدون اینکه جای زیادی را بگیرد. موتور توبولار دارای ظرفیت های باری همچون 30، 60، 80، 100، 120، 140 نیوتون را با ایمنی بالا تحمل کند و در عین حال از ویژگی های دیگری مثل بی صدا کار کردن و ضد سرقت بودن نیز بهره ببرد. سایبان پارکینگ متحرک یکی از انواع سایبان خودرو است که قابل نصب در حیاط شما می باشد . در این نوع سایبان چون از مصالح سبک تری استفاده می شود دارای مقاومت کمتری نسبت به سایبان پارکینگ ثابت دارد .

انواع سایبان متحرک

با استفاده از نیروی دست و تجهیزات مکانیکی باز و بسته می شود و بیشتر برای بالای درب مغازه ها کاربرد دارد . ایران سایه بان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. با توجه به اتوماتیک بودن آن و استفاده از ریموت ، به راحتی بسته و باز میشود. سایبان متحرک پارچه ای با توجه به سهولت نصب ،طول عمر بالای سایبان متحرک، سبکی سازه و ریموتی بودن سایبان متحرک بسیار مناسب برای فضاهای گوناگون می باشد. یک سایبان متحرک کاملاً اتوماتیک و بدون نیاز به مجوزهای شهرداری به منظور بهره برداری است که می توانید در طول تابستان یا زمستان از آن استفاده کنید. این محصول کاربردی و ارگونومیک بوده و مطابق با آخرین فناوری روز دنیا ساخته شده است.