دسته‌ها
اخبار

سایبان متحرک سایبان برقی متین

سایبان متحرک حیاط وجودشان در حیاط منزل بخصوص در فصول گرم سال یک مزیت بزرگ محسوب می شود. از این پارکینگ منحصر بفرد می توان بعنوان آلاچیق و سایبان در روزهای گرم تابستان و بهار نیز به استفاده کرد. حتما برایتان پیش آمده زمانی که قصد داشتید سوار ماشین خود بشوید اما به محض نشستن روی صندلی احساس می کردید در قعر جهنم حضور دارید!

  • در تابستان برای جلوگیری از تابش آفتاب و در زمستان برای جلوگیری از ورود باران و برف به داخل مغازه نصب میشود.
  • از طرفی در فصل گرما هم سایبان با ایجاد مانع در برابر نور خورشید فضای خنک تری با کاهش 20 درجه ای دمای هوا به وجود می آورد.
  • وقتی وسیله نقلیه برای مدت زمان طولانی تری در معرض آفتاب سوزان تابستان قرار می گیرد، این گرما می تواند خطرناک باشد و صدمه جدی به وسیله نقلیه شما وارد کند.
  • دلیل این امر را می توان به افزایش دما مرتبط دانست که منجر به انبساط غیرضروری لاستیک ها می شود.

این سقف ها با استفاده از مواد مرغوب ساخته می شوند و بنابراین از کیفیت خوبی برخوردار هستند. در سایبان چتری اصفهان طیف گسترده ای از سقف متحرک پارکینگ در دسترس شما است. این سقف ها ضد آب هستند و مانع خیس شدن ماشین شما هنگام باران و برف میشوند و خود این سقف ها نیز ضد زنگ هستند و محافظی بسیار عالی برای جلوگیری از آفتاب سوختگی ماشین شما و افزایش طول عمر آن میشوند. با استفاده از نیروی دست و تجهیزات مکانیکی باز و بسته می شود و بیشتر برای بالای درب مغازه ها کاربرد دارد . شما عزیزان می توانید با توجه به نوع پروژه خود، سایبان ها را به صورت ثابت و یا برقی سفارش دهید.

سایبان مغازه متین

بام تک در سـال 2010 فعـالیت خود را با واردات و مـونتاژ سقف جمع شونده و شیشه گیوتینی آغاز نمود. سایبان متحرک حیاط در واقع نوعی از نورگیر سقفی می باشد که در موارد متفاوتی مثل حیات خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و می توان برای باز و بسته کردن آن به صورت دستی و یا موتوری اقدام کرد. لطفا هنگام ثبت سفارش به آرم و “آدرس سایتهای ایران سایبان “توجه نمائید. سایبان های متحرک بدون هیچ گونه محدودیتی از نظر ابعاد و جنس روکش قابل تولید می باشند. بدین ترتیب هیچ فرقی نمی کند که از سایه بان در چه مکانی می خواهید استفاده کنید.

تماس با ما

قبل از خرید این دسته از محصولات حتما به مکانی که قرار است از آن ها استفاده کنید، دقت کنید. برخی از سایبان ها مناسب برای استفاده در برابر نور خورشید هستند، با توجه به جنس و نوع متریال به کار رفته در آن ها نوع کاربری سایبان ها نیز تغییر می کند. اگر قصد خرید سایبان های متحرک را دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه تخصصی کانوپی، سایبان مورد نظر خود را در طرح های متنوع و با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. سایبان متحرک برقی نوع دیگری از سایبان های موجود است که توسط تیم سایه سازان طراحی و ساخته می شود. براساس گفته های سازنده، پنل های شیشه ای این پارکینگ، ضد اشعه ماوراء بنفش بوده و اجازه عبور این اشعه به داخل را نمی دهد.

بنابراین ، برای جلوگیری از چنین هزینه هایی، می توانید یک سایبان خوب اتومبیل برای خود تهیه کنید. این امر می تواند از ماشین شما محافظت لازم را ارائه دهد که لیاقت آن را دارید. یکی از فاکتورها برای انتخاب سایبان برای مشتریان، قیمت سایبان می باشد.

تمامی حقوق این سایت بر عهده شرکت تیوان باروس آراد ( سهامی خاص) می باشد. هوا خوب است و آفتاب آزار دهنده نیست میخواهیم آسمان را ببینیم و از آن لذت ببریم. ریموت را میزنیم و با فشار دادن یک دکمه سقف باز می شود و دید به آسمان را داریم. موارد ترکیدن لاستیک بیشتر در هوای گرم تابستان نسبت به زمستان گزارش می شود.

خرید سایبان چتری از نمایندگی اصفهان

بدین ترتیب کلیه عابرین رهگذر امکان دیدن تبلیغات مدنظر شما را بر روی سایبان متحرک خواهند دشت. بناهای تاریخی بسیاری در زمان روم باستان یافت شده‌اند که با استفاده از تیرهای چوبی و ترکه‌های عمودی و طناب، ازسایبان متحرک بهره برده اند. با استفاده ازسایبان متحرک می توانیم هم از نور روز استفاده نماییم و هم از باد و باران مصون بمانیم. سایبان چتری دارای طرحی زیبا و دارای کناره هایی است که در هنگام استراحت در بالکن خود، مانع از دیده شدن می شود.