دسته‌ها
اخبار

سایبان متحرک سایبان متحرک حیاط سایه سازان

گرمای خورشید می تواند باعث ایجاد عکس العمل مخرب در سطح خارجی اتومبیل شما شود که باعث سوختن رنگ می شود. نکته دیگر در مورد رنگ اتومبیل آسیب دیده این است که، رنگ آمیزی مجدد ماشین می تواند هزینه بر باشد. گروه فنی و مهندسی آرادیس با پشتوانه 2 دهه تجربه در صنعت ساختمانی و صنعتی وبا تکیه بر دانش روز در جهت ارتقاء و بهبود محیط زندگی با ارائه کالاهای لوکس و به روز محصولاتی در زمینه سقف ها و پوشش های اتوماتیک طراحی و با بهترین متریال تولید و ارائه می نماید.

  • استفاده از سایبان برقی در فضاهای باز و حیاط منازل مسکونی به عنوان سایبان پارکینگ، یکی از دلایل محبوبیت سایبان برقی است.
  • این سیستم که قادر به مقاومت در برابر باد ، باران شدید و حتی برف است ، یک سیستم کاملا مناسب برای آب و هوا است.
  • معمولا با بکارگیری نورپردازی با لامپ های LED می توان فضای داخلی این سازه ها را زیباتر و جذاب تر کرد.

بعلاوه در برابر تگرگ های سنگین، باران، باد شدید، طوفان، آفتاب و یخزدگی کاملا مقاوم بوده و به هیچ عنوان آسیب نمی بینند و رنگ خود را از دست نمی دهند. گیزباکس از هر دو طرف قابل استفاده است و به صورت اتوماتیکو برقی نیز باز و بسته می شود. پارکینگ متحرک گیزباکس نصب بسیار سریع و آسانی دارد و به راحتی به زمین متصل می شود.

تماس با ما

شما با استفاده از این وسیله زیبا و مدرن فضایی باز و بلا استفاده در منزل یا محل کار خود را به کاربردی ترین فضا در زمینه های گوناگون تبدیل خواهید کرد. مثلا اگر در جایی از حیاط خانه یا تراس به دنبال ایجاد فضایی برای گذراندن اوقات فراغت و یا محلی برای پذیرایی از مهمان هستید نصب سایبان متحرک بهترین راهکار است. سقف متحرک پارکینگ از پرکاربردترین سقف های متحرک است که برای مواقعی که پارکینگ کم است و یا امکان استفاده از پارکینگ در مکان هایی مانند مجتمع های تجاری و اداره ها و مناطق شلوغ نیست از این سقف ها استفاده می شود، این سقف ها قابلیت جمع شدن دارند. از مزیت های این سقف ها باید به این موضوع اشاره کرد که گرد و غبار روی خودرو نمی نشیند و آسیبی به خودرو وارد نمی شود. ما طیف وسیعی از سقف متحرک پارکینگ را در اندازه ها و ابعاد استاندارد و سفارشی تولید می کنیم.

انواع سایبان متحرک حیاط و خودرو؛ قیمت، ویژگی‌ها و …

استفاده از سایبان متحرک می تواند از هزینه های اضافی شما به میزان قابل توجهی بکاهد چرا که از هدر رفت گرما در زمستان جلوگیری کرده و مصرف برق را کاهش می دهد. از طرفی در فصل گرما هم سایبان با ایجاد مانع در برابر نور خورشید فضای خنک تری با کاهش 20 درجه ای دمای هوا به وجود می آورد. همچنین سایبان متحرک در زمان وزش بادهای شدید مثل سایبان های ثابت آسیب نمی بیند زیرا در شرایط بد جوی قابل جمع آوری هستند. بنابراین شما مشتری گرامی با نصب سایبان متحرک در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و دیگر مجبور نیستید هزینه زیادی را بابت مصرف برق، گاز و آب محل خود و یا برای تعویض سایبان بپردازید. سایبان پارکینگ متحرک یکی از انواع سایبان خودرو است که قابل نصب در حیاط شما می باشد .

قیمت انواع سایبان اتوماتیک

به دلیل کاربرد زیاد سایبان متحرک که قابل استفاده در هر فضایی مانند مغازه ها ، تراس ها ، استخرها ، رستوران ها وغیره می باشد این روزها استفاده از سایبان برقی سایبان متحرک رواج بسیار ی پیدا کرده است. یک سایبان متحرک کاملاً اتوماتیک و بدون نیاز به مجوزهای شهرداری به منظور بهره برداری است که می توانید در طول تابستان یا زمستان از آن استفاده کنید. این محصول کاربردی و ارگونومیک بوده و مطابق با آخرین فناوری روز دنیا ساخته شده است. تفاوت سایه بان متحرک با سقف متحرک در جنس متریال استفاده شده و کاربرد آن میباشد. خورشید یکی از بیشمار مواهب الهی است که برای بشر و تمام موجودات کره زمین آفریده شده است از طرفی ما انسان ها نیز باید کاملا به این مسئله واقف شده و در جهت استفاده درست از این نعمت بزرگ خداوندی گرمای بخش زندگی ماست بهترین بهره برداری را داشته باشیم. به عنوان مثال اگر در جایی از فضای باز منزل خود مثل حیاط، بالکن یا پاسیو را خالی و بلا استفاده دارید، می توانید با نصب این سایبان ها آنجا را به مکانی لذت بخش و دلنشین جهت استراحت تبدیل کنید.