دسته‌ها
اخبار

سایبان متحرک سایه بان متحرک برقی چادر متحرک دستی

به دلیل سهولت نصب و قابلیت حمل ، کسانی که می خواهند محصولات خود را در در فضای بیرونی ساختمان هم بفروش برسانند می توانند بادبان را نیز خریداری کنند ، زیرا نصب آن خیلی آسان است و از با نصب آن می توانید از پناهگاه و محافظت کافی برخوردار شوید. از این رو می توانید به سادگی با نصب سایبان برای ماشین خود از آن محافظت کنید. سایبان از وسیله نقلیه شما محافظت اساسی می کند و باعث می شود حتی در آب و هوای دلپذیر تابستان نیز رنگ ماشین تازه و کاملاً جدید به نظر برسد. گرمای خورشید به دلیل سوختن می تواند به سطح رنگ اتومبیل شما آسیب برساند. گرما می تواند باعث کثیف به نظر رسیدن وسیله نقلیه شما شود و رنگ آمیزی مجدد آن می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد.

  • گرما می تواند باعث کثیف به نظر رسیدن وسیله نقلیه شما شود و رنگ آمیزی مجدد آن می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد.
  • مغازه های تولید کننده صنایع غذایی، بهداشتی، آرایشی، وارد کننده لوازم خانگی، لوازم برقی، لوازم صنعتی و…با چاپ آرم و لوگوی خود بر روی سایبان برقی مغازه فروش خود را دو چندان می کنند.
  • استفاده از این سایبان ها در حیاط منازل ، باغ ها ، سایبان متحرک ماشین ، سایبان متحرک استخر و … دیده می شود .سایبان ها علاوه بر پوشش دهی و ایجاد سایه نوعی طراحی برای معماری امروز شناخته می شوند.
  • از دیگر ویژگی های این نوع سایبان می توان زیبا شدن هرچه بیشتر فضای خارجی به کمک پارچه هایی از جنس PVC و سازه های آلومینیومی را نام برد.
  • اگر قصد خرید سایه بان متحرک را دارید، باید بدانید که قیمت سایه بان بسته به عوامل مختلفی نظیر ابعاد و اندازه سایه بان،جنس یراق آلات به کار رفته در سایبان متحرک و…است.

سایبان متحرک وجودشان در حیاط منزل بخصوص در فصول گرم سال یک مزیت بزرگ محسوب می شود. حتما برایتان پیش آمده زمانی که قصد داشتید سوار ماشین خود بشوید اما به محض نشستن روی صندلی احساس می کردید. سایبان متحرک یک گزینه ایده آل برای مصون نگهداشتن خودردوی شما از گزند آفتاب مضر تابستان خواهد بود. مدل های منحصر بفردی که در این مطلب خواهید دید، شاید بهترین نمونه طراحی شده در زمینه گاراژهای متحرک باشند پس تا پایان این مطلب با سایه سازان توانا همراه باشید. برای خرید انواع سایبان، نورگیر سقفی و نورگیر حبابی، می توانید مشاوره ای از کارشناسان پوشش ساز در این خصوص دریافت نمایید تا متناسب با نوع سازه و محیط مدنظر، از سایبان و نورگیر با ابعاد و اندازه و جنس های مختلف استفاده نمایید.

سایبان متحرک خودرو می تواند به ما در حفظ و نگهداری هر چه بهتر وسایل نقلیه کمک کند. انواع مختلف سایبان های متحرک با توجه به وزن سبک و طول عمر بسیار بالایی که دارند، مناسب برای استفاده در مکان های مختلف هستند. سیستم به کار رفته در ساخت این نوع سایبان ها به گونه ای است که شما عزیزان می توانید به راحتی و توسط یک ریموت، باز و بسته شدن سایبان را کنترل کنید. سهولت استفاده از این سایبان، به افراد این امکان را می دهد تا از آن ها در بیرون ساختمان ها استفاده کنند. تیم طراحی و اجرای سایبان متحرک مشهد در سال 1390 به منظور رفع نیاز به سایبانی مستحکم و زیبا فعالیت خود را آغاز نمود. علاوه بر سایبان، انواع پرده باز کن برقی و پروژه های متحرک سازی خاص در سبد ابداعات شرکت برای مصارف خاص می باشد.

جنس پارچه PVC سایبان متحرک به گونه ای است که پس از چند سال استفاده با یکبار شستشو به راحتی تمیز و شفاف می گردد. شرکت آقای سایه بان تنها تولید کننده سایبان و چادر میباشد، که با مدیریت دکتر مردیدر سال 1391 موفق به ثبت اختراع در این صنعت شده است. سایبان های بازویی از دو بازو مفصلی و فنر ها برای باز و بسته شدن سایبان ساخته شده اند. سایبان های بازویی داره دو نوع سایبان بازویی دستی و سایبان بازویی برقی وجود دارند.

سایبان مغازه یکی از شیوه های تبلیغات محیطی، که تبلیغ بر روی سایبان مغازه سر در فروشگاه ها است که با توجه به ویژگی های منحصر به فرد سایبان مغازه ،مورد توجه بسیاری از مدیران بازاریابی و تبلیغات قرار گرفته است. برای تمیز کردن سایبان ها می توانید از یک جریان ملایم آب استفاده کنید. اجازه دهید هوا و نور تا آنجا که ممکن است به پارچه برخورد کند این احتمان کپک زدن را کاهش می دهد. آنها که برای استفاده در تمام سال طراحی شده اند ، توانایی مقاومت در برابر باد و باران ( و در بعضی موارد برف ) را دارند.

به علاوه جنس سایبان برای فضای باز و در معرض نور مستقیم با سایبان برای فضایی که مستقیم نور خورشید نیست متفاوت است. پس همچنان باید آگاه باشید که چه استفاده ای می خواهید از سایبان بکنید. اگر به فکر خرید انواع سایبان متحرک هستید اما مطمئن نیستید که چگونه از آن به درستی استفاده کنید یا کدام نوع سایبان متحرک برای رفع نیاز شما مناسب است.

آرم و شماره های ایران سایبان

سایبان متحرک به دلیل بهره بردن از مصالح سبک و خاص مقاوم در برابر زلزله می باشد. کاهش نور مستقیم خورشید با سایبان می تواند درجه حرارت عرشه یا پاسیوی شما را تا 20 درجه فارنهایت کاهش دهد در نتیجه از سلامتی خانواده شما محافظت می کند و لذت شما از فضای باز را افزایش می دهد. در سایبان متحرک سامان، مشتریان با ارزش ترین دارایی ما محسوب می شوند.

در این نوع سایبان چون از مصالح سبک تری استفاده می شود دارای مقاومت کمتری نسبت به سایبان پارکینگ ثابت دارد . با نصب سایبان پارکینگ متحرک می توانید محیط منزلتان را به محیطی ایمن برای خودرو ، خودر در برابر گرما ی خورشید ، عوامل طبیعی ( برف ، باران های اسیدی ، باد ) ، فضولات پرندگان و … ساختمان هایی که حیاط ، گنبد شیشه ای یا تراس دارند اغلب به دلیل نا امن بودن شرایط آب و هوایی محلی نمی توانند از زیباترین فضاهای خود استفاده کنند. در این موارد یک سقف ثابت می تواند امکانات شگفت انگیز فضاهای باز را محدود کند و یا یک اتاق را کاملا تاریک کند. با یک سیستم سقف متحرک ، ایجاد شرایط راحت در مدت زمان کوتاه چه برای ایجاد سایه در روزهای گرم و آفتابی و چه برای محافظت در برابر باد و باران امکان پذیر است.

اجرای سایبان برقی دو طرفه در کافه

شرکت سایه باتیس با تولید و فروش و بهترین کیفیت سایبان برقی با قیمت ارزان همراه با کیفیت ایده آل تمامی نیاز های شما در رابطه با سایبان برقی برطرف خواهد کرد. در نهایت سایه باتیس سیستم هایی مانند یک پوشش تراس در فضای باز یا یک فضای باز را داریم که تقریبا تمام سال از آب و هوا محافظت می کند. چارچوب اصلی از آلومینیوم و سقف از یک پارچه جمع شونده ساخته شده است که یا آب را به طرف یک پوشش شیبدار ترغیب می کند ، یا یک سیستم پارچه کاملا محصور است که در آن آب باران به سیستم ناودان یکپارچه هدایت می شود. همچنین طرح هایی که از ترکیب یک چهارچوب آلومینیومی با سیستم سقف پارچه ای تاشو نیز وجود دارد. این سیستم که قادر به مقاومت در برابر باد ، باران شدید و حتی برف است ، یک سیستم کاملا مناسب برای آب و هوا است.

انواع سایبان تاشو از نظر کارکرد

سایبان‌های متحرک بر اساس شکل ظاهری در انواع چتری، کشویی، تاشو، بازویی و دوطرفه طراحی می‌شوند. سایبان مغازه اگر از نوع متحرک انتخاب شود، دیگر نیازی نیست همیشه سایبان باز باشد. بدین ترتیب می توان در مواقع نیاز از نور طبیعی نیز در مغازه استفاده کرد. راحت بودن باز و بسته شدن سایبان ها باعث شده تا بتوان در طول روز چندین بار آنها را باز و بسته کرد. باز و بسته شدن هیچ گونه آسیبی به اجزای مختلف سایه بان ها وارد نمی کند. این موضوع به خاطر کیفیت بالای قطعاتی است که در ساخت این محصولات به کار رفته است.