دسته‌ها
اخبار

سایبان متحرک قیمت و خرید سایبان برقی متحرک

از سایبان می توان در فصول مختلف در برابر بارندگی، جلوگیری از نور مستقیم آفتاب به داخل و… استفاده کرد. نصب و اجرای سایبان می بایست توسط تیم اجرایی صورت گیرد تا بهترین عملکرد را داشته باشد و طول عمر بالایی نیز داشته باشد. کاربرد نصب سایبان تنها برای فصول گرم و آفتابی نیست، بلکه برای فصل های بارندگی باران و برف نیز می تواند به عنوان محافظ عمل کند. یکی از کاربردهای اصلی سایبان های متحرک، استفاده جهت پارکینگ ماشین است.

  • سایبان مغازه از عوامل موثر در دکوراسیون خارجی مغازه به شمار میرود.نقش زیادی در خنکی هوای مغازه داشته به همین دلیل از فساد مواد در آنجا جلوگیری میکند.
  • هر کدام از این دو دسته وظیفه مشخصی در زمان قطعی برق دارند، در نوع معمولی این موتور دارای یک زنجیر خلاص کن است که می توان آن را باز و بسته کرد و در نوع UPS علاوه بر اینکه زنجیر خلاص کن دارد از سیستم برق اضطراری هم برخوردار است.
  • برخی از سایبان های متحرک قابل حمل هستند و می توان از آن ها به عنوان سایبان پارکینگ ها نیز استفاده کرد.

سایبان ه از سایبان های باغ ، سایبان پارکینگ قابل حمل و سایبان بادبان ، بسته به آنچه نیاز دارید ، اندازه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. سایبان متحرک دیگر محدود نیست تا فقط یک جا نصب بشود و برای محافظت در برابر گرمای شدید خورشید استفاده شود. در واقع می تواند قابل حمل باشد و نشانه ای از سبک ، ظرافت و شیکی به هر فضای بیرونی بدهد. سایبان متحرک خودرو در حیاط خانه ها ، فرودگاه ها ، بیرون رستوران­ ها، دفاتر کار و انواع مختلف مناطق مورد استفاده قرار می گیرد تا همه افراد این امکان را داشته باشند که اتومبیل و وسایل نقلیه خود را با خیال راحت در سایه پارک کنند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با انواع قیمت سایبان ماشین متحرک، قیمت سایبان ماشین متحرک، قیمت پارکینگ متحرک ماشین، سایبان ماشین متحرک و سایبان متحرک ماشین با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

سایبان برقی متحرک

سقف برقی به عنوان یکی از گزینه های موجود برای مکان های سرباز مثل استخر ها ، کافی شاپ ها ، رستوران ها و حیاط های شخصی می باشد. سقف برقی کنترلی دارای ریموتی برای کنترل از راه دور برای باز و بسته کردن آسان می باشد. با نصب سقف اتوماتیک میتوان مصرف انرژی را به اندازه قابل توجهی کاهش داد. نمونه ای از بهترین نمونه های سایبان برقی اجرا شده توسط سایبان برقی سایه باتیس به همراه مراحل آماده سازی و نصب سایبان برقی در ادامه قابل مشاهده است. سایبان بازویی برقی همان کار سایبان بازویی دستی را انجام می دهد با این تفاوت در این سایبان یک موتور گذاشته شده است که به جای استفاده از یک میل لنگ می توانید از یک کلید برای باز و بسته شدن سایبان استفاده کنید. همچنین این سایبان را می توانید یا استفاده از کنترل از راه دور یا نصب برنامه ای در تلفن همراه خود کنترل کنید.

قیمت سقف متحرک برقی

در کل سایبان های متحرکی در زیر عکس های آنرا مشاهده می کنید، گیزباکس نام دارد و همانطور که گفتیم به یک آلاچیق و سایبان شیک و زیبا نیز تبدیل خواهد شد. سیستم تا شونده خودکار و انقلابی این مدل به خودرو داران اجازه می دهد تا ماشین یا موتور سیکلت محبوبشان را در یک مکان امن و زیبا ، محفوظ نگهدارند. البته پنل های شیشه ای شفاف گیزباکس، مانند یک ویترین، ماشین یا موتور شما را به معرض نمایش نیز خواهد گذاشت.

اگر شما هم به دنبال یک سایه بان باکیفیت و استاندارد هستید، پیشنهاد ما به شما سایبان متحرک ایران سایبان است. یکی از مدرن ترین انواع سایبان ها می باشد که افراد علاقه دارند که آن را برای مکان های مختلفی مانند حیاط خانه استفاده کنند. در خواست کنندگان انواع سایبان پارکینگ ، قبل از سفارش محصول خود باید از ویژگی ها و مزایا و معایب آن محصول آگاهی کامل داشته باشند و با اطلاعات کامل سایبان پارکینگ متحرک خود را سفارش دهند . سقف های متحرکی که ما ارائه می دهیم به دلیل قابلیت اطمینان بسیار شناخته شده اند. سیستم سقف های ما با پیشرفته ترین متد و بهترین متریال تحت نظر متخصصین تولید شده است و در ساختمان های تجاری ، رستوران ها ، کافه ها ، سالن های ورزشی ، ساختمانهای مسکونی و ..