دسته‌ها
اخبار

سایبان پارکینگ خانگی سایه سازان پلیمر-سایبان سید

مدل آلاچیق هایی که با پارچه پوشیده می شوند نمونه هایی لوکس تر نسبت به سایرین خواهند بود. وجود پرده ها این امکان را به شما می دهد که به راحتی نور تابیده شده را کنترل نمایید. این مدل ها بیش تر برای حیاط های بزرگ و محوطه ویلاها به کار می روند و ممکن است از لحاظ هزینه گران تمام شوند. اما به راحتی می توانید مبلمان مورد نظر خود را با توجه به ابعاد آن بچینید.

  • همچنین وجود ستون های اضافه مانع درب و ورود و خروج نخواهد بود .
  • سایبان از جمله ابزارهایی هستند که شما می توانید در هر مکانی استفاده نمایید.
  • این مدل که تقریبا به نمونه اول شباهت دارد دارای تیغه های قابل تنظیم برای شرایط گوناگون است.
  • تمام مراحل طراحی و ساخت سازه سایبان ماشین در کارگاه انجام می شود ، فقط مرحله نصب و راه اندازی آن در محل مورد نظر در زمان کوتاه توسط نیروهای متخصص شرکت سازنده انجام می شود.
  • یکی از راه‌های رهایی از گرمای خورشید در فصل تابستان، استفاده از سایبان برای بالکن، حیاط و یا فضایی در کنار استخر است.

این توانایی را دارد که یک بخش زیبا و دلنشین در گوشه یک حیاط ایجاد کند. زیرا به راحتی با استفاده از این سایه بان ها می توان یک بخش مسقف در داخل حیاط ایجاد کرده و از آن استفاده های بسیار زیادی نیز انجام داد. سایبان پاسیو معمولا این قابلیت را دارد که با ابعاد و اندازه های متفاوتی ساخته شود. از این نوع سایه بان ها می توان برای پوشاندن حیاط خلوت و یا نورگیر ساختمان ها نیز استفاده کرد. امروزه بسیاری از واژه ها در میان عموم مردم به عنوان مترادف مورد استفاده قرار می گیرند.

پروژه های دانشگاهی

ایران سایه بان پر سابقه ترین تولید کننده انواع سایبان مغازه در ایران میباشد. تراس به جایی گفته می شود که می توان در فصل هایی مانند بهار در آن به استراحت پرداخته و از هوای آزاد و طبیعی بهره مند شد. بدین ترتیب استفاده از سایبان تراس می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

پروژه سایبان بازویی مجیدیه الکتریکی دلنوازان

این سایبان ها در برابر بار های احتمالی ناشی از بار زلزله، برف و… ، پوشش یو پی وی سی upvc است که مهم ترین دلیل استفاده از آن اولا عمر مفید آن و ثانیا مقاومت و استحکام این پوشش است. سایه بان بازوییدر میان انواع سایه‌بان بازویی، انواع اتوماتیک در هنگام روز و با برخورد خورشید باز می‌شوند و انواع غیر اتومات همراه ریموت را هر زمان که نیاز داشتید می‌توانید باز و یا بسته کنید.

مهندسین مشاور ژیکان طرح و توسعه

به عنوان مثال برای حیاط یک خانه ویلایی سایبان با ارتفاع مناسب لازم است و بهتر است اطراف سایبان با المان های زیبا طراحی گردد تا دید به داخل سایبان کمتر بوده و ساکنین آرامش بیشتری داشته باشند. اما در سایبان مجتمع ها و محل هایی که فضا به صورت مشاع می باشد می بایست سایبان حیاط با محیط باز طراحی شود. وجود سایبان حیاط باعث ایجاد مکانی برای معاشرت بیشتر و افزایش تعاملات می گردد. سایبان هایی که برای کمپینگ و اردو زدن به کار می روند نیز نمونه دیگری هستند که مانند سایبان های خانگی پارچه ای می توانند برای فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند.