دسته‌ها
اخبار

سایبان پارکینگ خودرو خانگی سایه سازان کوروش

سایبان کالسکه ای ، آفتابگیر پنجره و همچنین آفتابگیر اتاق این نمونه از سایبان ها بر روی پنجره ها نصب می شوند و دارای انواع بسیار زیادی می باشند. در این نوع از آفتابگیرها از ورود نور به درون پنجره ها جلوگیری خواهد شد. سایبان چتری این نمونه از سایبان ها دارای طرفداران بسیار زیادی می باشند. حال که با مزایای سایبان پارکینگ خانگی آشنا شده اید، حتما نیاز آن را در پارکینگ خانه خود احساس خواهید کرد. اگر در زمینه خرید سایبان های پارکینگ خانگی نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می توانید با مجموعه سایه سازان توانا تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت خریداری فرمایید. با توجه به ازدحام جمعیت در شهر ها معمولا فضای در دسترس برای استفاده از هوای آزاد بسیار کمتر شده است و برای رسیدن به چنین فضایی می بایست مسافت های طولانی را طی کرد.

با توجه به سایز دستگاه و سیستم فرمان که کلیدی باشد یا سوئیچی با احتساب هزینه‌های جنبی نصب و حمل از 3 میلیون تومان تا نزدیک به 5 میلیون تومان تولرانس دارد. قیمت سایبان بازویی دستی هم بر اساس عرض و طول بازوهای سایبان و باتوجه به نوه هندل‌دتس آن می‌تواند از 2 میلیون و 500هزار تومان برای سایزهای کوچک و متوسط شروع شود و تا 4 میلیون و 200هزار تومان برای بزرگترین سایزها هم بالا برود. تقریبا اکثر خانه ها برای استراحت در فضای آزاد حیاط نیاز به یک سایبان حیاط دارند. نصب یک سایبان حیاط مکانی را برای آرامش و استفاده از هوای آزاد در تمام ساعات روز ایجاد میکند. سایبان حیاط میتواند با کاربری های مختلف و برای اهداف مختلف استفاده می شود، روی تراس و بهار خواب نیز امکان نصب سایبان وجود دارد. کوچک ترین ابعاد سایبان حیاط و سایبان تراس معمولا سه متر طول در سه متر عرض است و تا هر اندازه که مورد نیاز هست امکان ساخت دارد.

  • ایران سایبان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است.
  • تمام مراحل طراحی و ساخت سازه سایبان ماشین در کارگاه انجام می شود ، فقط مرحله نصب و راه اندازی آن در محل مورد نظر در زمان کوتاه توسط نیروهای متخصص شرکت سازنده انجام می شود.
  • سایبان پاسیو را می توان با ابعاد و رنگ های دلخواه تهیه کرد که این موضوع باعث افزایش رضایت مصرف کنندگان نیز شده است.
  • عرضه پارچه سایبان ماشین با توجه به اینکه پر کاربرد است و در همه فضاهای خانگی، اداری و فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد باید توسط شرکت های معتبر انجام شود.
  • به طوری که معماران و سازندگان ساختمانی در هنگام ساخت برای بخش های متنوع ساختمان از قبیل بالای درب ها، پنجره ها، بالکن ها و آلاچیق ها سایبان را تهیه و نصب می نمایند.

این نوع از سایه‌بان خانگی حتما باید پایه‌ای محکم داشته باشد تا بر روی آن سوار شود. مثلا در پارکینگ خانه‌ها اکثرا به ستون دو طرف درب ورودی وصل می‌شود و یا در ایوان به بخش محکمی از دیوار متصل می‌شود. نصب این نوع از سایه‌بان به مجری دکوراسیون داخلی احتیاج دارد. برای خرید سایه‌بان‌ بازویی لازم است بدانید که در 4 مدل وجود دارند. سایبان های پارکینگی به صورت ثابت و سایبان اتوماتیک طراحی و تولید می شوند .سایبان های برقی امروزه طرفداران بیشتری به دلیل راحتی و عدم استفاده از نیروی انسانی دارد. بسیاری از افراد به خاطر راحتی کار از سایبان برقی استفاده می کنند.

شىشه وآىنه 09127069604دریای نور

به همین علت طی نیم قرن گذشته توانسته ایم پاسخگوی مشتریان عزیز در تولید و تامین انوع سایبان قدیمی و جدید باشیم . این قابلیتی است که تولید کنندگان را از فروشندگان (عرضه کنندگان) سایبان متمایز مینماید. با توجه به افتابگیر بودن از کناره ها سایبان تراس از نوع سایبان کالسکه ای برای مشتری توسط تیم ایران سایبان تولید و نصب گردید.

سایبان و بارون گیر پنجره

سایبان پشت بام میتواند از نوع سایبان ثابت یا سایبان متحرک انتخاب شود. سایبان پشت بام ثابت دارای دوام و کارایی بیشتری می باشد واگر محدودیتی بر روی پشت بام یا روف گاردن نباشد میتوان از سایبان پشت بام ثابت استفاده کرد. اما در برخی موارد که موانعی برای نصب سایبان روف گاردن ثابت وجود دارد میتوان از سایبان روف گارن متحرک استفاده کرد. این سایبان توسط ریموت باز و بسته شده و فقط در زمانی که نیاز به سایبان داشته باشید آن را باز کرده و پس از استفاده بسته می شود. سایبان روف گاردن متحرک با رنگ بندی های مختلف ارائه میگردد و بر اساس نوع طراحی و رنگ بندی روف گاردن میتوان رنگ پارچه سایبان روفگاردن متحرک را انتخاب کنید. یکی از لذت های فصل تابستان دورهمی های عصرانه در کنار خانواده و دوستان است.

این طرح که همانند مدل چتری می باشد می ‌تواند از یک سمت جمع شده و به حالت نیمه تبدیل شود. در این حالت به راحتی در کنار دیوار قرار گرفته و با چیدن یک میز و صندلی محوطه کوچک شما تکمیل می ‌گردد. این طرح جمع و جور نیز اگر در ارتفاع مناسب تنظیم شود سایه‌اندازی خوبی برایتان بوجود می آورد.