دسته‌ها
اخبار

سایه بان بازویی چادر بازویی قیمت سایبان بازویی

سایه بان بازویی با توجه به اینکه از کنارها باز می باشند. سایبان های بازویی نه فقط برای خانه ها ، بلکه از آنها در رستوران ها ، کافی شاپ ها و مغازه ها استفاده می کنند. اگر به دنبال یک سایبان بازویی خوب برای خانه یا کسب و کار خود هستید.

  • جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با مراجعه به وب سایت ما اطلاعات خود را در زمینه سایبان بازویی افزایش دهید.
  • باید هنگام خرید از داشتن گرانتی سایه بان خود مطمئن شوید که اگر زمانی اجزایی خراب شد یا آسیب دید بتوانید با هزینه کمتر یا بدون هزینه آن را درست کنید.
  • برای ترکیب راحتی و کیفیت می توانید یک پارچه میکرو سوراخ دار ، یک پارچه اکریلیک یا یک پارچه پلی پروپیلن انتخاب کنید.
  • هر کدام از جنس های چادرهای سایبان بازویی، کاربری مخصوص به خود را دارند.
  • سایبان بازویی برقی تراس یک انتخاب مناسب برای خانه هایی است که فضای کمی دارند و می خواهند از فضای باز خود به صورت احسنت بهره ببرند.
  • سایبان دکوراتیو بیشتر جنبه زیبایی دارد و میتوان بر روی آن انواع طرح و تبلیغات را چاپ نمود.

سایبان مغازه ایران سایبان فروش انواع سایبان مغازه با بهترین کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. میتوانید با خیال آسوده به خرید انواع سایبان برقی، سایبان مغازه ، سایبان پارکینگ و سایبان تراس و … از ایران سایبان بپردازید. برای خرید سایبان بازویی میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش سایبان بازویی ایران سایبان اطلاعات تکمیلی تر را در در خصوص قیمت سایبان دستی و همچنین قیمت سایبان برقی در اختیار شما قرار میدهند.

سایبان بازویی دستی چگونه کار می کند؟

در سایبان برقی مغازه نیروی لازم جهت حرکت کردن سایبان توسط موتور الکتریکی تامین میشود که فرمان باز و بسته کردن سایبان توسط ریموت کنترل صورت میگیرد. سایبان فول باکس با توجه به وزن بالای سازه آن تا عرض ۵ متر و بازشو ۳ متر قابل اجرا میباشد. در سایبان فول باکس مانند سایبان کلاسیک و سایبان باکس امکان تغییر زاویه بازشو سایبان وجود دارد. برای سایبان کلاسیک میتوان یک آویز به صورت ساده یا دالبر سفارش داد که میتوان تبلیغات مغازه یا فروشگاه را بر روی آن چاپ کرد. در این نوع سایبان پارچه یا پوشش متحرک در معرض نور خورشید و بارش باران و برف است که میشود به عنوان ضعف آن به حساب آورد. سایبان بازویی برقی با استفاده از یک موتور که درون جعبه قرار دارد کار می کند.

قیمت سایبان برقی، سایبان برقی، سایبان دستی

شما می توانید تمامی خدمات نصب و تعمیرات سایبان برقی در اصفهان را با اطمینان خاطر به ابتکار بسپارید. ۲- سایبان برقی اصفهان استخر از پوست شما در برابر اشعه های خطرناک نور خورشید و آفتاب سوختگی محافظت میکند. سایبان چتری استخر به شما این امکان را میدهد در طول روز در کنار استخر به استراحت بپردازین. علاوه بر موارد اشاره شده سایبان چتری پایه بغل در روف گاردن، باغ، ویلا، کافی شاپ و رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد. مزیت سایبان متحرک این است که در زمان هایی که نیاز به آن ندارید سایبان را جمع کینن واینکه فضای کمتری را نسبت به سایبان ثابت اشغال میکند و از جلوه و زیبایی ساختمان نمی کاهد.

چادر بازویی

پوشش متحرک یا پارچه از جنس نانو ،PVC،برزنت یا نخی میباشد.موتور به کار رفته در سایبان های برقی از نوع موتور توبلار است و از کیفیت خوبی برخوردار میباشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیح انواع سایبان های بازویی بپردازیم. سایبان لاکچری سایبان لاکچری یکی از مدلهای سایبان بازویی تولیدی توسط شرکت آقای سایبان میباشد. سایه بان لاکچری به دو صورت سایبان لاکچری برقی و سایبان لاکچری دستی قابلیت تولید دارد. با دهنه های بین 3 تا 6 متر و بازشوندگی 2.5 متر یا 3 متر توسط شرکت اقای سایه بان تولید میشود.و فضای حداکثر تا 18 متر مربع را با این مدل سایه بان میتوان تحت پوشش در آورد.